Ok
Jawel, maar hij speelt zelf altijd de gitaar! (Behalve bij Stream Of Passion, maar daar is hij nu geen onderdeel meer van).
Fout
In meerdere opzichten zelfs
Bij SoP speelt hij ook alleen gitaar (ritme gitaar zelfs, behalve live) en bij bijvoorbeeld de single Emphasis - Who wants to life forever van After Forever doet hij niet alleen de gitaar voor de cover van wwtlf.
Ik weet even niet wat je daar probeert te zeggen maar laat ik mijn opmerking dan even wat aanpassen:
Arjen Lucassen speelt altijd zelf gitaar. Af en toe laat hij iemand anders een solo spelen (zoals blijkbaar bij Flight Of The Migrator) en bij Stream Of Passion beperkt hij zich alleen tot de ritmegitaar.
Maar Arjen is niet echt een goed voorbeeld denk ik, omdat hij continu mensen gastmuzikanten uitnodigt (alhoewel gitaristen toch echt minder!).
Stel dat John Mitchell zoiets heeft van "Ok jongens, ik vind Arena hartstikke leuk, maar ik heb zin in een solo album." Vervolgens zou hij dan een album gaan maken en stel dat hij het Picture zou willen noemen... Stel je toch voor dat hij bijvoorbeeld Ray Wilson uitnodigt om de vocalen voor zijn rekening te nemen. Dan zou het toch raar zijn om Ray ook gitaar te laten spelen terwijl het John (de gitarist van Arena) zijn solo album is...
Afgezien van het feit dat Ray Wilson natuurlijk NOOIT bij Kino zou gaan zingen. Hehehehe het idee alleen al.