News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Arena 16 oktober

Started by Appelmoes??, Wed, 2005-10-05, 21:44:55

Previous topic - Next topic

Appelmoes??

Wat een onzinnige recensie zeg. 't Is meer de verkondiging van hun eigen mening dan een objectief beeld geven. Dat het geluid slecht was ligt volgens mij meer aan de zaal, want de laatste keer dat ik in de Boerderij was was het geluid ook bagger. (Bij Threshold, ook een zeer goede band.)

QuoteIk hoop dat Rob Sowden tijdens dat nummer heeft opgelet, want daar kon hij nog veel van leren. Als je Paul Wrightson ziet en hem hoort zingen, wordt pijnlijk duidelijk wat Rob Sowden tekort komt.
Rob zal heus niet voor niets als nieuwe zanger gekozen zijn. Hij heeft zijn kwaliteiten, deze zijn alleen anders dan die van Paul en sentiement naar "vroeger" zal denk ik ook een grote rol spelen.

QuoteOngelooflijk wat Paul Wrightson met zijn stem kan veroorzaken... en dan rijst gelijk de vraag waarom we verder niets meer van hem horen. Met een geluid en een uitstraling als de zijne hoor je gewoon thuis achter de microfoon, niet ernaast. Heel jammer voor Rob, maar het publiek kwam duidelijk niet voor hem, met het gigantische applaus en het enthousiasme leek de menigte te willen zeggen: Paul, kom terug! En het liefst nu direct!
Hoe durft zij (na de eerste keer dat zij Arena ziet NB.) haar mening als die van het publiek te geven? Heeft zij iedereen geïnterviewt, waaruit bleek dat pubiek unaniem van mening was dat Paul terug moet keren? Dan heeft ze mij iig overgeslagen.

QuoteZanger Rob Sowden had weer in oma's kast liggen graaien en liep in een kuis slaapgewaad over het podium te flaneren. De essentie hiervan zal me waarschijnlijk zijn ontgaan, maar het was duidelijk geen gezicht 2005.
Snapt Monique dan niet dat het een stage-prop is? Als Maxima Arena-fan zou zijn zou ze zeggen dat Monique "een beetje dom" is.

Ik snap niet hoe het kan dat mensen als Monique (en Maarten in mindere mate) een baan als recensist hebben, want ze snappen er blijkbaar niet veel van???
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Marina


Teunis

Inderdaad, geen woorden meer aan vuil maken. Appelmoes?? heeft zo een aantal kanttekeningen geplaatst die ook bij mij opkwamen. En zo'n recensente komt er nog mee weg ook. Bah!
'I will surrender my heart to the sky
Oh, our love doesn't end here, it lives forever on the wings of time'
-------------------------------------------------------
Toto - Wings of time (Kingdom of Desire)

PH

#178
Ok.
Ik ben het ook helemaal eens met Appelmoes??.

Toch...
Ik was er niet bij dit jaar (ik ben er nooit bij geweest trouwens, maar dat is weer een ander verhaal), maar van de foto's te zien moet ik helaas zeggen dat Paul wel een uitstraling heeft die Rob niet heeft.
Daarbij komt dat Rob gekleed gaat in een...tja.... ik weet niet hoe ik het moet noemen. Ik heb het niet over dat witte gewaad, daar is echt niks mis mee, hoort bij de act.

Nee...

Dit:


Dat vind ik behoorlijk fout... Van die strakke schoolmeisjes kleding...
Als ik Paul was zou ik een paar stapjes opzij gaan wanneer er zo'n man naast je komt staan... Ik zou me niet op m'n gemak voelen.

Maarja... uiterlijk zegt niets!
Zowel Rob als Paul, ze hebben wat magisch.

Paul heeft het inderdaad in zich om zich totaal uit te leven in z'n rol die past bij het nummer dat hij zingt.
Rob heeft dat minder, maar toch krijg ik iedere keer weer de rillingen wanneer ik Robje hoor.

Nee hoor.
Als je moet kiezen tussen Rob en Paul dan is dat hetzelfde als dat je zegt:
"kies maar tussen zoete of zoute popcorn"
Het is allebei popcorn en allebei lekker alleen een andere smaak.



We kunnen overigens zien dat Rob Sowden een Calvin Klein onderbroek draagt.

Invisible_Jen

Quote from: PH on Fri, 2005-10-21, 13:55:45


Nee hoor.
Als je moet kiezen tussen Rob en Paul dan is dat hetzelfde als dat je zegt:
"kies maar tussen zoete of zoute popcorn"
Het is allebei popcorn en allebei lekker alleen een andere smaak.

dat vind ik wel een goeie ja :) maar ik moet ook wel zeggen (en dat zei mijn vader ook) dat Paul wel een grotere persoonlijkheid heeft dan Rob, want toen Paul aan kwam zetten, toen kwam er ook echt wat aanzetten! niet dat Rob dat niet heeft, maar wel minder

maar wat die stemmen betreft, ik luister graag naar die van beide, laat dat wel even zo zijn :)

I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

PH

Quote from: Invisible_Jen on Fri, 2005-10-21, 14:25:04want toen Paul aan kwam zetten, toen kwam er ook echt wat aanzetten! niet dat Rob dat niet heeft, maar wel minder
Paul is ook iets dikker inderdaad. ;)

Ik vind alle stemmen van alle albums goed.
John Carson past perfect bij Songs from the lion's cage
Paul Wrightson past perfect bij Pride t/m The Visitor
Rob Sowden past perfect bij Immortal? t/m Pepper's Ghost

Je mag ze eigenlijk niet eens vergelijken

Invisible_Jen

Quote from: PH on Fri, 2005-10-21, 14:33:26
Paul is ook iets dikker inderdaad. ;)

haha! :D

Quote from: PH on Fri, 2005-10-21, 14:33:26
Ik vind alle stemmen van alle albums goed.
John Carson past perfect bij Songs from the lion's cage
Paul Wrightson past perfect bij Pride t/m The Visitor
Rob Sowden past perfect bij Immortal? t/m Pepper's Ghost

Quote from: PH on Fri, 2005-10-21, 14:33:26
Je mag ze eigenlijk niet eens vergelijken


idd :) daar moet ik je ook gelijk in geven
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Appelmoes??

Rob had geloof ik wat van z'n Contagion Tour kleren aan. Lijkt me dat dat futuristisch moet lijken (fluoriserende bril enzo ;))
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Appelmoes?? on Fri, 2005-10-21, 16:47:54
Rob had geloof ik wat van z'n Contagion Tour kleren aan. Lijkt me dat dat futuristisch moet lijken (fluoriserende bril enzo ;))

En een latex broek?
Hmpf...

Appelmoes??

Nope, een leren broek.
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Little Angel

Jongens, waar gaat dit over...kleding.....Dit was inderdaad Rob's contagion outfit....ik was toen aangenaam verrast, en bij de PG tour hoorde de blouse en jasje, past bij het typetje dat hij voorsteld. Het enige dat Paul had was een veel te grote broek om z'n in de jaren gegroeide buikje te verbloemen! Geloof me ik heb naast hem gestaan.....ik geef de voorkeur aan Rob, heb ze inmiddels 5 keer gezien ben daarom ook niet blij met die recentie van euh Monique!! Lijkt me beter dat ze K3 te gaat beoordelen. En Appelmoes was jij ook bij Threshold vorig jaar!!!Dat was pas slecht...Mac had met de tekst van ieder nummer moeite, haalde de hoge tonen niet en was niet echt serieus bezig (en ja het geluid stond ook niet best afgesteld) :D ;) >:(. Ik stond op dat moment achterin te praten met Arjen Lucassen en we waren het erover eens dat Dead Soul Tribe (voorprog) een heel wat betere gig neerzette maar smaken verschillen en daar valt niet over te twisten.....(meestal)
Ab Imo Pectore

Little Angel

#186
Quote from: PH on Fri, 2005-10-21, 13:55:45
Ok.

Dat vind ik behoorlijk fout... Van die strakke schoolmeisjes kleding...
Als ik Paul was zou ik een paar stapjes opzij gaan wanneer er zo'n man naast je komt staan... Ik zou me niet op m'n gemak voelen.



Euh, het is 2005 hoor!!!!! Wat maakt het nou uit, Mac van Threshold kwam de laatste keer in een schotse rok, met waarschijnlijk geen Calvin Klein onderbroek!!!!! op het podium, nou dat is alleen maar lachen!!! maar misschien zien de vrouwen in het publiek het anders dan de mannen!!! Bij de gothicconcerten staan alle mannen meestal met open mond te kwijlen voor het podium als de zangeres opkomt, dan denk ik ook, nou ja.....ziet er niet uit!!! ::) ::)
Ab Imo Pectore

Little Angel

Mijn quote ging niet helemaal goed, alles in het paars, maar.......ik ben inmiddels wel slave geworden, jippie, daar moet op gedronken worden......... ;D ;D
Ab Imo Pectore

Invisible_Jen

Quote from: Little Angel on Fri, 2005-10-21, 19:52:47
Mijn quote ging niet helemaal goed, alles in het paars, maar.......ik ben inmiddels wel slave geworden, jippie, daar moet op gedronken worden......... ;D ;D



;D?
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Invisible_Jen

en trouwens, wat een artiest aan heeft doet mij niet zo veel, als ze nou gewoon de dingen waar wij voor komen goed doen, is het toch alleen maar heel leuk dat ze er dan een beetje apart uitzien ook al zou je er zelf niet mee gaan lopen ;D

onder het motto, gewoon muziek maken en het maakt niet uit hoe we eruit zien, zoiets dan :P
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Appelmoes??

Quote from: Little Angel on Fri, 2005-10-21, 19:52:47
Mijn quote ging niet helemaal goed, alles in het paars, maar.......ik ben inmiddels wel slave geworden, jippie, daar moet op gedronken worden......... ;D ;D
Issie nu beter?
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Little Angel

Quote from: Appelmoes?? on Fri, 2005-10-21, 20:45:11
Issie nu beter?

He, bedankt, toch wel handig zo'n techneut aan boord!!!!
Ab Imo Pectore

Lee-Anne

Nijntje.. je link van foto's van 16 oktober doet het niet meer  :o
Pepper's Ghost..

NijntjeRocks

Quote from: Lee-Anne on Thu, 2006-01-26, 15:33:04
Nijntje.. je link van foto's van 16 oktober doet het niet meer  :o
klopt, ik ben van provider geswitcht, zal als ik thuis ben even updaten
Nijntje=Miffy. Original Miffy: (in Dutch)

NijntjeRocks

Quote from: NijntjeRocks on Thu, 2006-01-26, 16:57:29
klopt, ik ben van provider geswitcht, zal als ik thuis ben even updaten
Zie hier: LINK
Nijntje=Miffy. Original Miffy: (in Dutch)

Herben

Quote from: Appelmoes?? on Fri, 2005-10-21, 12:42:20
Wat een onzinnige recensie zeg. veel van???
Dat doet mij denken aan een recensie in de krant over toen de cd The Visitor net uit was, een opmerking ja ze hebben het nu beter voor elkaar 14 liedjes die niet al te lang zijn dus was het een beter album dan de voorganger. En de stekelige opmerking ja de fans krijgen weer hetzelfde voorgeschoteld maar ja de fans willen niets anders. Toen dacht ik deze recensie gaat helemaal nergens over......... en dat wordt er nog voor betaalt ook waarschijnlijk.
Walk along the Waterfall, watching as the world turns red
Wonder where the river flows, and the blood on the River bed
Poison lies to close to us, Reach across the salt and Sand
Moving Deeper into the Land

Alle Jansen

Zo was ook die gozer van  sympho op arrow classic rock (Kees Baars) in Oor geloof ik.
Nu heeft het bald OOR altijd al verrekte weinig aan progrock en sympho besteed, dus wat zeuren ze....
Hij (Kees Baars) kwam met de opmerking...."we hebben het nu allemaal wel eens gehoord van Arena"
. Dat was na het uitkomen van Contagion. Nou,  ik  vind dat Contagion genoeg  aanknopinbgspunten had om  het toch  echt "anders" te klinken  dan hun voorgangers.
We hebben in dit topicje  nu alles  behandeld van de verschillen van  Rob en Paul tot kleding en  Monique die K3 moet gaan recenseren.....
We gaan maar weer luisteren naar Contagion the Max (mijn eigen dan hé)  ;D ;D ;D ;D

JJ II

Dat is best gek dat Kees dat zegt, want hij is een grote Arena-fan, die dat ook vaak draait. Dat hij PG iets minder vindt kan ik hem vergeven. Ik vind contagion zelf ook beter.

PH

Quote from: JJ II on Tue, 2006-12-12, 11:46:52
Dat is best gek dat Kees dat zegt, want hij is een grote Arena-fan, die dat ook vaak draait. Dat hij PG iets minder vindt kan ik hem vergeven. Ik vind contagion zelf ook beter.

Ik ook, maar echt: alles op z'n tijd.
Het scheelt met Arena altijd maar een haartje.