News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Arena 16 oktober

Started by Appelmoes??, Wed, 2005-10-05, 21:44:55

Previous topic - Next topic

Appelmoes??

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


NijntjeRocks

Quote from: PH on Mon, 2005-10-17, 21:02:03
Daar deed je niet al te veel moeite voor neem ik aan? ;)
trust me, he didnt :P

Daar staat ie mee op :o
Nijntje=Miffy. Original Miffy: (in Dutch)

Appelmoes??

Quote from: NijntjeRocks on Mon, 2005-10-17, 23:00:25
trust me, he didnt :P

Daar staat ie mee op :o
Ja, en bedankt he ;)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Little Angel

Hi iedereen,

Ik ben soort van nieuw op dit forum maar al jaren een fan van Arena....het is me nog niet gelukt een reply te posten, ik blijf gewoon proberen.

Wat was een een gaaf concert in de Boerderij.......nog beter dan de eerste in september!!! Ik heb alle berichtjes gelezen, leuk, en de foto's bekeken, ik herken mezelf op 1 foto, ik ben die rode die op de derde rij van het podium staat, vlak voor John.....ik sta naast Invisible Jen, ik ben die "mevrouw" ahum, van de wierook. Nou hopelijk is het nu wel gelukt. ??? ??? ???
Ab Imo Pectore

Appelmoes??

Het is gelukt ;) En welkom hier Engel!
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Little Angel

Hi Appelmoes,

Hoe kan ik mijn naam veranderen, op andere forums ben ik Angel, met het invullen van m'n gegevens ging in op de nederlandse toer, maar Engel staat zo schijnheilig.........ben niet zo'n engeltje...... ;D ;D

Trouwens waarom ben ik een broomstick???? geen idee wat ze daar mee bedoelen!!!
Ab Imo Pectore

Appelmoes??

Quote from: Engel on Tue, 2005-10-18, 12:36:43
Hoe kan ik mijn naam veranderen, op andere forums ben ik Angel, met het invullen van m'n gegevens ging in op de nederlandse toer, maar Engel staat zo schijnheilig.........ben niet zo'n engeltje...... ;D ;D
Hiervoor moet je denk ik een mailtje naar Peter struren, de Admin van dit forum.

QuoteTrouwens waarom ben ik een broomstick???? geen idee wat ze daar mee bedoelen!!!
Hoe meer je post, hoe hoger je op de ladder klimt. Nu ben je nog een bezem, straks een slaaf enzovoort tot je kroonprins bent :)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Invisible_Jen

#132
Quote from: Appelmoes?? on Tue, 2005-10-18, 12:41:11
Hiervoor moet je denk ik een mailtje naar Peter struren, de Admin van dit forum.
Hoe meer je post, hoe hoger je op de ladder klimt. Nu ben je nog een bezem, straks een slaaf enzovoort tot je kroonprins bent :)


ik ben al aardig op weg iig ;) ;)


btw ik ben nu inmiddels ook weer uit mijn day-after-dipje ;) (altijd de dag na een concert)

:P
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Invisible_Jen

Quote from: Engel on Tue, 2005-10-18, 12:36:43
Hi Appelmoes,

Hoe kan ik mijn naam veranderen, op andere forums ben ik Angel, met het invullen van m'n gegevens ging in op de nederlandse toer, maar Engel staat zo schijnheilig.........ben niet zo'n engeltje...... ;D ;D

Trouwens waarom ben ik een broomstick???? geen idee wat ze daar mee bedoelen!!!


heey ben jij trouwens de mevrouw van het wierrook gesprek? ;D
(zag al iets op het Kino forum! :))
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Little Angel

#134
Ok deze engel wordt binnenkort hopelijk Angel en vliegt nog rond op haar bezemsteel......bedankt voor de tip. En invisible Jen, ik ben blij dat ik niet de enige ben die na een concert ook de hele dag aan he zweven ben (tjee, toch de broomstick)

Hoe kan je trouwens zo'n quote waar je op wilt reageren hier in plakken, goh ik lijk wel blond maar ik weet het echt niet hoor!!! Ja ik ben die "mevrouw" van de wierook en hogere sferen!!! Maar asjeblieft geen mevrouw!!!!!!!!!

Euh, ik ben er geloof ik al achter gekomen, door op quote te drukken?????? ;D ;D ;D
Ab Imo Pectore

Appelmoes??

Quote from: Engel on Tue, 2005-10-18, 14:14:07
Euh, ik ben er geloof ik al achter gekomen, door op quote te drukken?????? ;D ;D ;D
: Quote (duh ;))
: Bewerken.

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Invisible_Jen

Quote from: Little Angel on Tue, 2005-10-18, 14:14:07
Ok deze engel wordt binnenkort hopelijk Angel en vliegt nog rond op haar bezemsteel......bedankt voor de tip. En invisible Jen, ik ben blij dat ik niet de enige ben die na een concert ook de hele dag aan he zweven ben (tjee, toch de broomstick)

Hoe kan je trouwens zo'n quote waar je op wilt reageren hier in plakken, goh ik lijk wel blond maar ik weet het echt niet hoor!!! Ja ik ben die "mevrouw" van de wierook en hogere sferen!!! Maar asjeblieft geen mevrouw!!!!!!!!!


ik zal er aan denken ;), geen "mevrouw" meer dus :D
Maare wierook en hoge sferen, ik denk dat wij nog een leuk gesprek kunnen hebben de volgende keren :) (dat wierook gesprek was me ook een waar genoegen hoor trouwens ;D :))
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Little Angel

Quote from: Invisible_Jen on Tue, 2005-10-18, 18:28:10
ik zal er aan denken ;), geen "mevrouw" meer dus :D
Maare wierook en hoge sferen, ik denk dat wij nog een leuk gesprek kunnen hebben de volgende keren :) (dat wierook gesprek was me ook een waar genoegen hoor trouwens ;D :))

Dat denk ik ook wel, bij Kino hebben ze ook wierook.....dus misschien kun je je vader overhalen...tis echt de moeite waard, kijk het is geen Arena, maar.....wel Mr. M!!!! Weet je waarom het nu Little Angel is geworden..Angel was al bezet en Little Angel is de titel van een nummer dat ik heb geschreven....dus dat lag het meest voor de hand. Ik vind het trouwens erg gezellig in dit forum, maar waar zijn de mensen die aan de rechterkant van het podium stonden, daar zijn toch ook foto´s genomen mag ik aannemen!!!! ::) ::)
Ab Imo Pectore

Invisible_Jen

#138
Quote from: Little Angel on Tue, 2005-10-18, 18:47:54
Dat denk ik ook wel, bij Kino hebben ze ook wierook.....dus misschien kun je je vader overhalen...tis echt de moeite waard, kijk het is geen Arena, maar.....wel Mr. M!!!! Weet je waarom het nu Little Angel is geworden..Angel was al bezet en Little Angel is de titel van een nummer dat ik heb geschreven....dus dat lag het meest voor de hand. Ik vind het trouwens erg gezellig in dit forum, maar waar zijn de mensen die aan de rechterkant van het podium stonden, daar zijn toch ook foto´s genomen mag ik aannemen!!!! ::) ::)


ja Kino wil ik zoizo heel graag heen!  :) als ik mijn vader niet kan overhalen (wat waarschijnlijk ook zo is) ga ik desnoods alleen! ik wil dat nou wel eens een keer gaan meemaken :)

en trouwens, mooie beschrijving die achter je naam zit :) (niet 'echt letterlijk'  achter je naam :D maar natuurlijk wat je er over vertelde)
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Marina

Ondertussen is het aardig rustig hier he?  :)

PH

Quote from: Marina on Tue, 2005-10-18, 21:19:59
Ondertussen is het aardig rustig hier he?  :)

Ach ja, iedereen heeft vast hoofdpijn van het headbangen.

Little Angel

Quote from: Invisible_Jen on Tue, 2005-10-18, 18:58:12

ja Kino wil ik zoizo heel graag heen!  :) als ik mijn vader niet kan overhalen (wat waarschijnlijk ook zo is) ga ik desnoods alleen! ik wil dat nou wel eens een keer gaan meemaken :)

en trouwens, mooie beschrijving die achter je naam zit :) (niet 'echt letterlijk'  achter je naam :D maar natuurlijk wat je er over vertelde)

Heb je trouwens de foto gezien, die bij m'n naam staat, je hebt wel een verrrekijker nodig, maar ik denk dat JIJ wel weet wie dat is............ :D :D Waar moet je trouwens vandaan komen als je naar Kino zou gaan.....ze hebben ook nog een concert in euh......Rijssen geloof ik??? Weet je wat trouwens ook de moeite waard is om in de gaten te houden.....FROST (www.f.r.o.s.t@com) op het laatste project speelt Mr. J. opmee, je haalt hem er meteen uit!!!!!
Ab Imo Pectore

Appelmoes??

Ik vind dat Arena eens in Rijssen moet gaan optreden. Scheelt mij een hoop knaken aan de ns ;D
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Little Angel on Wed, 2005-10-19, 12:05:40Weet je wat trouwens ook de moeite waard is om in de gaten te houden.....FROST (www.f.r.o.s.t@com) op het laatste project speelt Mr. J. opmee, je haalt hem er meteen uit!!!!!

Is al een topic over.

Ja, Kino komt ook in Rijssen.
Nou vraag ik me eigenlijk af waarom ze wel naar Zoetermeer en Rijssen gaan, maar niet naar Amersfoort ofzo :D :P

Invisible_Jen

Quote from: Little Angel on Wed, 2005-10-19, 12:05:40
Heb je trouwens de foto gezien, die bij m'n naam staat, je hebt wel een verrrekijker nodig, maar ik denk dat JIJ wel weet wie dat is............ :D :D

zeker wel ja! :D had hem gisteravond al gesingaleerd, leuk! :)

Quote from: Little Angel on Wed, 2005-10-19, 12:05:40
Waar moet je trouwens vandaan komen als je naar Kino zou gaan.....

uit IJmuiden, dus nog best wel een endje :-\ (dus dan kan ik ook beter naar Zoetermeer gaan dan naar Rijsen ;))

Quote from: Little Angel on Wed, 2005-10-19, 12:05:40
ze hebben ook nog een concert in euh......Rijssen geloof ik??? Weet je wat trouwens ook de moeite waard is om in de gaten te houden.....FROST (www.f.r.o.s.t@com) op het laatste project speelt Mr. J. opmee, je haalt hem er meteen uit!!!!!



ik zal het onthouden  :) (wat is nou de precieze link?, deze doet het niet)
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

PH

www.f-r-o-s-t.com is de goeie link.
Ik moet ook maar es wat meer naar die sampletjes luisteren.
De eerste keer dat ik het hoorde vond ik er niet zo veel aan.

Invisible_Jen

Quote from: PH on Wed, 2005-10-19, 14:57:26
Is al een topic over.

Ja, Kino komt ook in Rijssen.
Nou vraag ik me eigenlijk af waarom ze wel naar Zoetermeer en Rijssen gaan, maar niet naar Amersfoort ofzo :D :P


achja kunnen ze ook wel naar het " Patronaat " komen in Haarlem,  (nou... echt geen slecht idee trouwens....  :D ;))


bedankt voor de link btw
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Appelmoes??

#147
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


NijntjeRocks

Quote from: PH on Wed, 2005-10-19, 14:57:26
Nou vraag ik me eigenlijk af waarom ze wel naar Zoetermeer en Rijssen gaan, maar niet naar Amersfoort ofzo :D :P
Dan moeten ze in de Flint, das pas een bagger-lokatie... :-X
Nijntje=Miffy. Original Miffy: (in Dutch)

NijntjeRocks

Nijntje=Miffy. Original Miffy: (in Dutch)