contact: webmaster [at] shattered [dash] room [dot] netwrite me a message if you can't log in or need to recover your account, also if your email address might be invalid!
Sinterklaas is niet typisch nederlands hoor (de manier waar op we het vieren misschien wel ).Ik vier pas volgende week Sinterklaas ivm het arriveren van ons nieuwste familie-lid 28 november, nu kan iedereen er iig bij zijn. Ik weet niet hoe we het dit jaar vieren, waarschijnlijk een gezellig avondje samen waarbij de kleintjes kado's krijgen. Ik niet dus
Dankzij 2 oudere broers kan ik me niet een tijd herinneren dat ik ooit geloofd heb in de sint. Ze hebben me het blijkbaar al heel vroeg duidelijk gemaakt Niet dat ik nu een slechte jeugd heb gehad hoor.
Vandaag Sinterklaas gevierd met mijn schoonfamilie. Iedereen heeft gekregen wat ie wou, dus het was best gezellig. Zelfs de vurige discussies tegen het einde aan was weer gezellig. Mijn twee zwagers, mijn schoonpa en ik kunnen dan lekker tekeer gaan, bij wijze van spreken. Ook dit keer dus. MAD.
Hallo beste Nederlanders!Hier kunnen we lekker praten over de feestdagen. Één daarvan is typisch nederlands: Sinterklaas.Toevallig is het bijna Sinterklaas en nog toevalliger heb ik gisteracond Sinterklaas gevierd.Het was een leuke en niet al te uitbundige viering.Wat ik heb gekregen:- Porcupine - In Absentia- Portomonnee- chocolade letter 'P'Dat was alles wat ik wilde hebben en ik kreeg het!Jullie nog iets bijzonders gedaan met Sinterklaas?Of zijn hier wat Kerstman-typetjes die Kerst vieren met cadeautjes?Post hier uw wensen en gekregen spulletjes.