News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

John Jowitt is back

Started by Alle Jansen, Thu, 2011-04-21, 12:24:55

Previous topic - Next topic

Alle Jansen

Zit ik niks vermoedend op Wikipedia te surfen en krijg ik te lezen dat Ian Salmon opstapt als bassist van Arena per april 2011
John Jowitt neemt zijn plaats in. Hmmm. Waar heb ik die naam eerder gehoord. ??? ??? ???
Op de Verglas site las ik:

Arena statement: "We will now be parting ways with bassist Ian Salmon. Many thanks for the last ten years Ian, and good luck for the future.
Returning to the band - Finally back in the fold is John Jowitt on Bass... yes... he's back!"

Natuurlijk zal ik Ian missen. Zijn heerlijke basspel en de bassPedals. Ian het gaat je goed. Ik heb genoten van je.
En natuurlijkeen hartelijk (weer) welkom voor John. Kan  haast niet wachten tot november.

PH

Tja... John Jowitt heeft natuurlijk wel naam gemaakt. En hij is een fantastische basgitaar-speler.
Maar Ian Salmon is ook erg goed.
Bovendien heeft Ian een CV van heb ik jou daar.

Op Shadowland's drie studio albums speelde hij basgitaar. Evenals Tracy Hitchings' solo album. Voor Clive Nolan en Oliver Wakeman speelde hij ook op het album Jabberwocky. Volgens mij speelde hij hier zelfs ook gitaar. Verder nog de band Janison Edge (die ik eigenlijk niet goed ken). Ik weet wel dat hij ook nog gitaar speelde op één nummer van Landmarq en voor Threshold speelde hij op Wounded Land ook akoestische gitaar.

Natuurlijk speelde hij ook basgitaar op Immortal?, Contagion (en de twee EP's) en Pepper's Ghost, wat hij echt uitstekend heeft gedaan.
Daarom ben ik erg benieuwd waar we hem nu tegen gaan komen.
Ik ben zo bang dat hij geen interesse meer heeft in de muziekwereld, want voor de Shadowland reünie werd ook al een andere basgitarist aangetrokken...

Ik hoop dat we hem nog zullen tegenkomen!

Teunis

Ian Salmon heeft onlangs nog met Yogi Lang (RPWL) op het podium gestaan tijdens zijn 'No Decoder' tour. Dat wereldje is zo klein, hij zal vast wel weer ergens opduiken  ;).
'I will surrender my heart to the sky
Oh, our love doesn't end here, it lives forever on the wings of time'
-------------------------------------------------------
Toto - Wings of time (Kingdom of Desire)

PH

Quote from: Teunis on Thu, 2011-04-21, 18:49:39
Ian Salmon heeft onlangs nog met Yogi Lang (RPWL) op het podium gestaan tijdens zijn 'No Decoder' tour. Dat wereldje is zo klein, hij zal vast wel weer ergens opduiken  ;).

Ah ok!
Ik ben wel benieuwd waarom hij uit Arena is gestapt eigenlijk.

maddox

Quote from: PH on Sat, 2011-04-23, 21:00:53
Ah ok!
Ik ben wel benieuwd waarom hij uit Arena is gestapt eigenlijk.

Misschien is het een beetje gemeen wat ik zeg maar ik heb het vermoeden dat het niet geheel vrijwillig was.  :-\

Eerst John uit IQ, dan Ian uit Arena en prompt zit John achter de vier snaren in de Arena.  ::)
Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.