News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Voorverkoop Arena, 4 april 2008 live @ CC de Mortel, Ittervoort

Started by dépé, Tue, 2008-02-26, 21:49:01

Previous topic - Next topic

dépé

He hallo,

Het blijkt dat er wat onduidelijkheid is over de voorverkoop van het Arena-concert te Ittervoort.
Doordat we maar enkele keren per jaar een concert organiseren en onze zaal niet zo heel groot is, is het voor ons niet mogelijk om de tickets aan te bieden via de bekende voorverkoopadressen zoals het postkantoor.

Wij hebben echter 3 mogelijkheden om aan kaartjes te komen, nm.

1. Voorverkoop via emai: Stuur een mail naar rockittervoort@yahoo.com en dan krijg je een reply met alle info. Ook wordt je op de hoogte gehouden over aanvangstijden en krijg je een routebeschrijving toegestuurd.
2. Voorverkoop via internet: www.therockonline.nl
3. Voorverkoop via 2 adressen in Ittervoort, nm. Jan Linders supermarkt, Begoniastraat te Ittervoort en Adams muziekcentrale, Aziëstraat te Ittervoort.

Ook voor alle andere info kun je terecht op rockittervoort@yahoo.com of www.fanfareconcorda.nl/arena.html

grt. en tot 4 april,
Domien

PH


dépé


Deenfan


maddox

Quote from: Deenfan on Tue, 2008-02-26, 22:07:04
Draagvleugelboot
8)

Wat zoiets betekend als 'je moet snel zijn want het is bijna uitverkocht.'  ;D
Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

dépé

Hallo Allemaal,

Sommige van jullie zullen wel denken; daar is ie alweer, maar ik wil toch nog ff melden dat de mogelijkheid om kaartjes via email te bestellen vanaf begin volgende week niet meer mogelijk is.

Het kan zijn dat er nog kaartjes aan de kassa te krijgen zijn, maar dat zullen er nooit veel zijn.

Dus..... als jullie nog geen kaartjes hebben en toch nog willen komen, wacht niet te lang meer met bestellen.

Verder wil ik nog melden dat jullie na de show niet meteen naar huis hoeven want dan hebben we nog een symfo-, prog-, rock- afterparty. Deze zal tot +/- 2.00uur doorgaan. Dat wordt dus gezellig !!

groet en hopelijk tot 4 april,

Domien Parren
Namen VJF-comité Ittervoort

PH

Ik wil eigenlijk wel, maar Ittervoort ligt helaas niet naast de deur, en ik heb geen rijbewijs, dus ben afhankelijk van het openbaar vervoer... :(