News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Tour T-Shirts 08

Started by Smegal, Mon, 2008-01-28, 15:44:52

Previous topic - Next topic

Smegal

To begin with i wish to apologise for my poor translation skills, Maybe someone could make this document more readable.

Hei iedereen

De letbal zie enige meer van deze t-shirtvoorbeeldafbeeldingen op het forum, deze weg wij kunnen een beter idee krijgen waarvan u wilt dat "UW" t-shirts kijken alsof.

Sommige van de hoofdpunt die wij zijn nadat zijn

1. De illustraties afmeting/positie

2. De reis dateert op rug of niet

3. Welke stijlt-shirt?

4. De kleur

Ook voor u dames uit daar voor wat kijkt u in een reist-shirt?

Hier is het ding, op de 20 feb ten laatste, de t-shirts moeten bestellen worden vergewissen zich ervan zij zijn klaar in tijd voor de reis zo dat ik mensen voorstel dat u krijgt even vele ideeën op op het forum als mogelijk voor dan en die misschien wij weet van de joue! zullen gebruiken!

Voor die van u die wenst in meer detail over uw t-shirtontwerp te gaan of u hebt suggesties voor het handeldrijven stalletje alstublieft voelt vrij uw ideeën naar mij aan te e-mailen

smeagal_the_merchant@tiscali.co.uk

Merk alstublieft op dat indien u wenst uw eigen illustraties te ontwerpen die u kunt echter wij kunnen niet garantie dat het zal worden gebruikt

Moedigt kerels aan

smeag

P s. Hebt indien u op de pendragon reis aan wat was u de lange mouw blauwe/grijze top dacht?

Prog on  *horns*
MY PRECIOUS

PH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Smegal

???         is it that bad?
MY PRECIOUS

Appelmoes??

Yes, you used the B-fish?

I'll translate the english version ok?
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Appelmoes??

Quote from: SmeagalHoi iedereen,

Kom maar met nog wat meer voorbeeld plaatjes van T-shirts, op deze manier kunnen we een beter idee krijgen hoe JULLIE T-shirt er uit zou zien.

De hoofdzaken waar we achter willen komen zijn:

1. Plaats en grote van de afbeeldingen.
2. Tourdata op de achterkant of niet.
3. Welke stijl T-shirt.
4. Kleur

En ook van de dames willen we weten wat jullie van een tour T-shirt verwachten.

Hier is het punt, uiterlijk 20 februari moeten de T-shirts besteld worden, zodat ze op tijd klaar zijn voor de tour. Dus ik stel voor om zoveel mogelijk ideeën hier te posten voor die tijd en wie weet, misschien gebruiken we de jouwe.

Voor diegenen die wensen verder in detail te willen treden over je T-shirt ontwerp of als je suggesties hebt voor de merchandise verkoop, voel je dan vrij om mij je ideeën te mailen naar:

smeagal_the_merchant@tiscali.co.uk

NB. Als je wenst je eigen afbeeldingen te ontwerpen, dan kan datm, maar wij kunnen niet garanderen dat deze ook gebruikt zullen worden.

Groeten,
Smeag

PS. Als sommigen van jullie bij Pendragon was de laatset tour, wat vonden jullie van de longsleeve blauw/grijze top?

Prog aan  ;D
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Smegal

MY PRECIOUS

maddox

Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.