News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Kino in Zoetermeer 10 december 2005

Started by PH, Wed, 2005-10-05, 20:44:32

Previous topic - Next topic

PH

Okee, ik ben de eerste die een ander topic begint dan de 'welkom'-topic. ;D
En nu begin ik dus te zeuren over iets dat helemaal niet met Arena te maken heeft.

Hoewel...

Mijn vraag is als volgt:

Wie van de Nederlanders hier gaat naar het concert van Kino op 10 december in 'De Boerderij'?


Ik ga er natuurlijk helemaal van uit dat jullie allemaal weten wie/wat Kino is...
zo niet, kijk dan gauw effe op www.kinomusic.com.
Voor een Arena-fan is dit toch echt wel verplichte kost. :)


Ik ga er heen, samen met mn neef en met Coen (Vanderwoude).
Ik kan eigenlijk niet wachten en vertel dan ook iedere dag tegen iedereen (op school, thuis, op straat tegen onbekende mensen (....) ) dat ik er onwijs veel zin in heb.

Invisible_Jen

#1
ja Kino wil echt ook onwijs graag heen maarja zoetermeer ligt niet naast de deur en ik ben al blij dat ik naar Arena kan! ;D

maar ik hoop dat ik het toch voor elkaar kan krijgen om ook bij Kino aanwezig te zijn  :)!

iig tof dat jij er al wel bij bent! :) ;)


btw, goed idee eens een andere thread erbij ;)
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Vanderwoude

nou, zal ik (de beruchte Vanderwoude) dan ook maar even op deze post reageren. Ik heb er ook al enorm veel zin in hoor! Hoop dat er meer van dit forum gaan, zal wel leuk zijn.
''I'm a million times removed, from the socially closed world.''
I can imagine, that wouldn't be too nice.

Appelmoes??

*Appelmoes?? opent dan ook maar een topic over Arena in Zoetermeer*
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Appelmoes?? on Wed, 2005-10-05, 21:41:02
*Appelmoes?? opent dan ook maar een topic over Arena in Zoetermeer*

Als er één schaap over de dam is... :D

Nou valt deze thread natuurlijk in het niets bij de Arena-thread van Appelmoes??...

Ach ja...


Mensen die naar Kino gaan:

- PH
- Vanderwoude
- PH's neefje

erik

Ik en mijn zus (= Medusa, maar ik heb haar er nog steeds niet toe kunnen overhalen ook eens te gaan posten hier) zijn er ook bij. Ik ben erg blij met al die concerten in de Boerderij, want ik woon in Den Haag  ;D
We stare at our screens
All our lives
What a waste of eyes..

PH

Quote from: erik on Thu, 2005-10-06, 11:10:26
Ik en mijn zus (= Medusa, maar ik heb haar er nog steeds niet toe kunnen overhalen ook eens te gaan posten hier) zijn er ook bij. Ik ben erg blij met al die concerten in de Boerderij, want ik woon in Den Haag  ;D


Mijn neef woont in Zoetermeer... ;D


[UPDATE]

Mensen die naar Kino gaan:

- PH
- Vanderwoude
- PH's neefje
- Erik
- Medusa (Erik's zus)

JJ II


PH

Quote from: JJ II on Thu, 2005-10-06, 13:16:34
count me in!



Alright then. ;)

Kunnen we geen speciale KINObus regelen? Die dan het hele land rondgaat en alle KINOluisteraars meeneemd en naar Zoetermeer brengt? ;D

Een soort van meeting moet mogelijk zijn in ieder geval. En dan een interview opstellen en afnemen bij John Mitchell (onder naam van 'The Shattered Room')

[UPDATE]

Mensen die naar Kino gaan:

- PH
- Vanderwoude
- PH's neefje
- Erik
- Medusa (Erik's zus)
- JJ II

The Butterfly Man

Ik ga ook!!! Ik ben ook errug blij met al die concerten in de Boerderij, aangezien ik in Rotterdam woon... 8)

Tom
There will be white clouds beyond the hills...

PH

Vroeger woonde ik ook in Zoetermeer... nu niet meer.... :-\

[UPDATE]

Mensen die naar Kino gaan:

- PH
- Vanderwoude
- PH's neefje
- Erik
- Medusa (Erik's zus)
- JJ II
- The Butterfly Man

Cyborg-Frask

ik ben dol blij dat het in de boederij gehouden word... het is in mijn achtertuin  ;)
jaja. je raad het al...ik ben dus het neefje van PH ^^ .

Quote
Een soort van meeting moet mogelijk zijn in ieder geval. En dan een interview opstellen en afnemen bij John Mitchell (onder naam van 'The Shattered Room')
lijkt mij een goed idee, en best mogelijk uit te voeren.  :) , iemand al vragen bedacht? ;D

PH

Quote from: Cyborg-Frask on Mon, 2005-10-17, 12:40:19
ik ben dol blij dat het in de boederij gehouden word... het is in mijn achtertuin  ;)
jaja. je raad het al...ik ben dus het neefje van PH ^^ .
lijkt mij een goed idee, en best mogelijk uit te voeren.  :) , iemand al vragen bedacht? ;D

Ha Frank! ;)

Leuk dat je besloten hebt om je aan te sluiten bij het forum.
En grappig dat je op dit Arena forum als eerste een post plaatst in een Kino topic. :D

Ik zal je dan maar in de officiele lijst van mensen-die-naar-Kino-gaan zetten.
Want 'PH's neefje' klinkt dan ook zo raar...  :P

[UPDATE]

Mensen die naar Kino gaan:

- PH
- Vanderwoude
- Cyborg-Frask
- Erik
- Medusa (Erik's zus)
- JJ II
- The Butterfly Man



Kom op mensen!! is dit alles???
Is dit alles wat er is?
We zijn nu een stuk of 7 leden.
Aan het einde zijn we allemaal de klos

Ja jongens zet je naam er maar bij.
Doe maar!

Invisible_Jen

Quote from: PH on Mon, 2005-10-17, 12:48:56


Ja jongens zet je naam er maar bij.
Doe maar!



dan moet je wel een kaartje hebben he en/of zeker weten dat je gaat  :D ;)
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

PH

We zeggen gewoon vlak voordat we naar het optreden toe gaan welke kleren we aan hebben, waar je ons aan kan herkennen.
Naambordjes is te persoonlijk.... :P
We kunnen ook onze PINcode erop zetten...

Cyborg-Frask

we kunnen een plaats afspreken in/vlak buiten de boederij, als we die plek goed afspreken moet dat wel lukken, bijvoorbeeld in het fietsenhok, zo groot is die niet en staat vlak voor de ingang, NIET te missen.
en voor de zekerheid kun je dan ook nog een bordje met: "The Shattered Room Forum" voor je neus houden, knap als je daar nog overheen kijkt :P

QuoteWe kunnen ook onze PINcode erop zetten...
is goed, maar dan neem ik wel een pen en papier mee   :D

PH

Quote from: Cyborg-Frask on Mon, 2005-10-17, 20:22:42
we kunnen een plaats afspreken in/vlak buiten de boederij, als we die plek goed afspreken moet dat wel lukken, bijvoorbeeld in het fietsenhok, zo groot is die niet en staat vlak voor de ingang, NIET te missen.
en voor de zekerheid kun je dan ook nog een bordje met: "The Shattered Room Forum" voor je neus houden, knap als je daar nog overheen kijkt :P

Die laatste zin zal ik maar niet quoten... ;)

We kunnen inderdaad een plek afspreken, maar ook iets belachelijks aantrekken waardoor je ziet dat iemand erbij hoort.

Zo zat ik te denken om mijn Rood met Zwarte slippers aan te trekken (die ik omgedoopt heb tot Kino-slippers). Ik moet er alleen nog 'KINO' opzetten.

Vanderwoude

Quote from: PH on Thu, 2005-10-20, 11:34:39
Die laatste zin zal ik maar niet quoten... ;)

We kunnen inderdaad een plek afspreken, maar ook iets belachelijks aantrekken waardoor je ziet dat iemand erbij hoort.

Zo zat ik te denken om mijn Rood met Zwarte slippers aan te trekken (die ik omgedoopt heb tot Kino-slippers). Ik moet er alleen nog 'KINO' opzetten.

Dus de dresscode wordt rood en zwart? Nog een speciale stijl? Skater, gothic  :P?
''I'm a million times removed, from the socially closed world.''
I can imagine, that wouldn't be too nice.

Appelmoes??

Quote from: Vanderwoude on Thu, 2005-10-20, 15:44:38
Dus de dresscode wordt rood en zwart? Nog een speciale stijl? Skater, gothic  :P?
PH doet slippers aan. Het thema is badkleding :P
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

HAHAHAHAHAHA

Ja, de dresscode is rood en zwart en de stijl is badkleding. ;) :D


Maargoed... niemand een (goed) idee hoe we dit het beste kunnen aanpakken?

En gaan we inderdaad nog een interview houden?
Een 'Shattered Room' interview... Cool toch? 8)

Invisible_Jen

Quote from: PH on Thu, 2005-10-20, 20:14:12
HAHAHAHAHAHA

Ja, de dresscode is rood en zwart en de stijl is badkleding. ;) :D


Maargoed... niemand een (goed) idee hoe we dit het beste kunnen aanpakken?

En gaan we inderdaad nog een interview houden?
Een 'Shattered Room' interview... Cool toch? 8)



hmm, nou dat wil ik zeker niet missen.....  ;) die dresscode en andere festijnen
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Little Angel

Count me in!!! Rood met zwart vind ik een geweldig idee, heb nl. bij het laatste Arena concert een nieuw shirt gekocht waarvan het lijf zwart is de mouwen rood en voorop met grote letters Arena, achter op de tourdata! Euh voor een intervieuw met John ben ik VEEL te verlegen......ik vond het al wat dat ik met hem op de foto durfde (en hij met mij) :-[ :-[ :-[
Ab Imo Pectore

Little Angel

Quote from: Little Angel on Sun, 2005-10-23, 15:43:42
Count me in!!! Rood met zwart vind ik een geweldig idee, heb nl. bij het laatste Arena concert een nieuw shirt gekocht waarvan het lijf zwart is de mouwen rood en voorop met grote letters Arena, achter op de tourdata! Euh voor een intervieuw met John ben ik VEEL te verlegen......ik vond het al wat dat ik met hem op de foto durfde (en hij met mij) :-[ :-[ :-[

Helemaal fout, het is andersom lijf rood, mouwen zwart.....het was gisteren nogal een feestje in belgië, vooral Epica en After Forever sprongen eruit.....tis jammer dat ik net van m'n bezemsteel af ben, had niet misstaan daar.......... ;D
Ab Imo Pectore

PH

#23
Aha.
Dat brengt mij op een idee.
Ik heb namelijk ook een rood T-shirt met zwart en witte mouwen.
Die zal ik ook aantrekken.

Jen, heb jij ook nog bijpassende badkleding? ;D

Vanderwoude

PH,

De vorige keer dat ik bij je langs kwam (Toen jij je Kino-slippers showde) had ik een rode trui aan en een zwarte broek
Wel toevallig dat ik net vanmiddag op school een jongen zag lopen met een Epica-trui, jeweetwel, die ene gast waaraan je kunt zien dat hij metal-liefhebber is, misschien moeten wij ook maar aan ons rock-imago werken  :P
''I'm a million times removed, from the socially closed world.''
I can imagine, that wouldn't be too nice.