News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Eindelijk weer een optreden!!!!

Started by Little Angel, Tue, 2007-05-01, 12:34:10

Previous topic - Next topic

Little Angel

Quote from: The Butterfly Man on Thu, 2007-05-17, 16:54:47
Ik kan me ook sowieso niet voorstellen dat hij wél mee zou spelen, het is immers een soort van soloproject van Kalle Wallner, inderdaad, een gitarist. En om nou gastgitaristen mee te laten spelen op je eigen (solo)album is ook weer zo wat...

Tom

Wel eens in Arjen Lucassen verdiept...die doet het regelmatig (andere gastspelers uitnodigen) ;D
Ab Imo Pectore

Appelmoes??

En zelf speelt ie ook wel eens als gast :)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Little Angel on Mon, 2007-05-21, 19:26:07
Wel eens in Arjen Lucassen verdiept...die doet het regelmatig (andere gastspelers uitnodigen) ;D

Jawel, maar hij speelt zelf altijd de gitaar! (Behalve bij Stream Of Passion, maar daar is hij nu geen onderdeel meer van).

The Butterfly Man

Quote from: PH on Mon, 2007-05-21, 22:10:07
Jawel, maar hij speelt zelf altijd de gitaar! (Behalve bij Stream Of Passion, maar daar is hij nu geen onderdeel meer van).

Bedankt PH, dat was precies wat ik wilde zeggen... 8)

Tom
There will be white clouds beyond the hills...

Little Angel

Quote from: The Butterfly Man on Tue, 2007-05-22, 00:27:49
Bedankt PH, dat was precies wat ik wilde zeggen... 8)

Tom

Flight of the Migrator (Michael Romeo, Gary Wehrkamp, Oscar Holleman)  ;D
Ab Imo Pectore

PH

Quote from: Little Angel on Tue, 2007-05-22, 14:40:02
Flight of the Migrator (Michael Romeo, Gary Wehrkamp, Oscar Holleman)  ;D


Ehh...
Ehhmmm...


Dat telt niet! ;D

Appelmoes??

Quote from: PH on Mon, 2007-05-21, 22:10:07
Jawel, maar hij speelt zelf altijd de gitaar! (Behalve bij Stream Of Passion, maar daar is hij nu geen onderdeel meer van).
Fout ;) In meerdere opzichten zelfs ;) Bij SoP speelt hij ook alleen gitaar (ritme gitaar zelfs, behalve live) en bij bijvoorbeeld de single Emphasis - Who wants to life forever van After Forever doet hij niet alleen de gitaar voor de cover van wwtlf.
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


The Butterfly Man

Quote from: PH on Tue, 2007-05-22, 19:07:51

Ehh...
Ehhmmm...


Dat telt niet! ;D

Inderdaad.................... :P Maar ehh ahum, het ging dus over Blind Ego en daar speelt John Mitchell dus géén gitaar!  ;) :D ;D

Tom
There will be white clouds beyond the hills...

PH

Quote from: Appelmoes?? on Tue, 2007-05-22, 20:06:46
Fout ;) In meerdere opzichten zelfs ;) Bij SoP speelt hij ook alleen gitaar (ritme gitaar zelfs, behalve live) en bij bijvoorbeeld de single Emphasis - Who wants to life forever van After Forever doet hij niet alleen de gitaar voor de cover van wwtlf.

Ik begrijp je even niet... ???
Misschien kun je het in het Engels uitleggen? ;D

Appelmoes??

Ik begreep jou ook niet helemaal eigenlijk, begin jij maar met jou post ;D
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Little Angel

Hahaha..wie begrijpt het nog wel ??? ??? ;D
Ab Imo Pectore

Appelmoes??

En dat terwijl ik hier niet eens een Sicko ben :o
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

 :D

Ok


Quote from: Appelmoes?? on Tue, 2007-05-22, 20:06:46
Quote from: PH on Mon, 2007-05-21, 22:10:07
Jawel, maar hij speelt zelf altijd de gitaar! (Behalve bij Stream Of Passion, maar daar is hij nu geen onderdeel meer van).
Fout ;) In meerdere opzichten zelfs ;) Bij SoP speelt hij ook alleen gitaar (ritme gitaar zelfs, behalve live) en bij bijvoorbeeld de single Emphasis - Who wants to life forever van After Forever doet hij niet alleen de gitaar voor de cover van wwtlf.

Ik weet even niet wat je daar probeert te zeggen maar laat ik mijn opmerking dan even wat aanpassen:

Arjen Lucassen speelt altijd zelf gitaar. Af en toe laat hij iemand anders een solo spelen (zoals blijkbaar bij Flight Of The Migrator) en bij Stream Of Passion beperkt hij zich alleen tot de ritmegitaar.

Maar Arjen is niet echt een goed voorbeeld denk ik, omdat hij continu mensen gastmuzikanten uitnodigt (alhoewel gitaristen toch echt minder!).

Stel dat John Mitchell zoiets heeft van "Ok jongens, ik vind Arena hartstikke leuk, maar ik heb zin in een solo album." Vervolgens zou hij dan een album gaan maken en stel dat hij het Picture zou willen noemen... Stel je toch voor dat hij bijvoorbeeld Ray Wilson uitnodigt om de vocalen voor zijn rekening te nemen. Dan zou het toch raar zijn om Ray ook gitaar te laten spelen terwijl het John (de gitarist van Arena) zijn solo album is...

Afgezien van het feit dat Ray Wilson natuurlijk NOOIT bij Kino zou gaan zingen. Hehehehe het idee alleen al.


;)

The Vision Bleak

 ;D *horns* A miracle! Door een uitgelopen project is mijn project in Denemarken opgeschoven!Ik kan dus gewoon naar de Boerderij op 2 juni! Ergens bij Exit,Stage Left zal ik te vinden zijn  *horns* ;D

maddox

Quote from: The Vision Bleak on Mon, 2007-05-28, 10:35:35
;D *horns* A miracle! Door een uitgelopen project is mijn project in Denemarken opgeschoven!Ik kan dus gewoon naar de Boerderij op 2 juni! Ergens bij Exit,Stage Left zal ik te vinden zijn  *horns* ;D

Da's goed nieuws voor je, Vision.  :D

Hopelijk is het niet voor een dag opgeschoven.  ;D
Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

Little Angel

Quote from: maddox on Mon, 2007-05-28, 10:42:52
Da's goed nieuws voor je, Vision.  :D

Hopelijk is het niet voor een dag opgeschoven.  ;D

Wauh das gaaf voor je!!!!!!! Tot 2 juni.....(das al over....3 dagen :o) ;D :D ;)
Ab Imo Pectore

Little Angel

Ab Imo Pectore

Justin

Mijn eerste Arena concert was dit. En wat heb ik genoten zeg *horns*

maddox

Quote from: Justin on Mon, 2007-06-04, 16:25:51
Mijn eerste Arena concert was dit. En wat heb ik genoten zeg *horns*

Da's de bedoeling, Justin.  :D

Oh, enne...welkom in ons midden.  *horns* ;)
Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

Justin

Quote from: maddox on Mon, 2007-06-04, 22:28:08
Da's de bedoeling, Justin.  :D

Oh, enne...welkom in ons midden.  *horns* ;)
Bedankt :)

Het was een magische avond 8)

http://img118.imageshack.us/img118/8180/s6000818zm5.jpg

1 van de velen fotos die ik heb gemaakt ::)

Appelmoes??

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Justin

Tja, allemaal dankzij de flits ;D

Ik heb ook een paar filmpjes. Interesse?  *horns*

JJ II

Tuurlijk! Gooi maar een paar linkjes erop. Misschien in in het engelse deel, kunnen zij ook meegenieten.

Justin

Quote from: JJ II on Tue, 2007-06-05, 22:25:04
Tuurlijk! Gooi maar een paar linkjes erop. Misschien in in het engelse deel, kunnen zij ook meegenieten.
Ok :)

Het geluid kraakt een beetje omdat ik het heb opgenomen met mijn digitale camera. Ik vind het toch wel leuk en je kan toch wel de band redelijk goed horen.

Intro + Begin A Crack In The Ice http://www.dailymotion.com/DutchShadow/video/x25mzx_arena-02062007
A Crack In The Ice Solo http://www.dailymotion.com/DutchShadow/video/x260l8_arena-02062007
A State Of Grace http://www.dailymotion.com/DutchShadow/video/x25jqa_arena-02062007
Smoke & Mirrors Solo http://www.dailymotion.com/DutchShadow/video/x25m7p_arena-smoke-mirrors
Salamander Solo http://www.dailymotion.com/DutchShadow/video/x25nt1_arena-02062007

:) Ik heb ook een paar korte clips van 20 seconden, die upload ik later wel. Ik heb ook Serenity in zijn geheel ( inclusief Clive's verhaal over zijn gestolen camera ;) ) maar die is te groot om te uploaden, maar daar vind ik wel wat op.