News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

AN INTRODUCTION TO ALCHEMY BY CLIVE NOLAN & FRIENDS (Boerderij 2 september)

Started by erik, Sat, 2012-08-04, 16:01:42

Previous topic - Next topic

erik

Komt allen en steun Clive's nieuwe project Alchemy!

-------------------
Clive Nolan heeft het genoegen u uit te nodigen voor een middag met verhalen en muziek. U behoort hiermee tot de eersten die persoonlijk het verhaal te horen krijgen van 'Alchemy' – de nieuwe musical van Clive Nolan. Ook krijgt u de kans om te luisteren naar bijzondere uitvoeringen van nummers van Caamora's 'She', Shadowland, Arena, Strangers On A Train en natuurlijk muziek van de langverwachte musical 'Alchemy'.

De Britse toetsenist Clive Nolan is bekend van de progressieve rockband Pendragon. Hij heeft een prominente rol gespeeld in de ontwikkeling van de progressiev rock. Naast muzikant is Clive Nolan ook producer. Zo produceerde hij in 2008 de rockopera 'She'. Clive wordt op het podium vergezeld door: Agnieszka Swita (hoofdrolzangeres in 'She' en 'Alchemy'), Mark Westwood (gitaar in 'She' en 'Shadowland'), Tasmara van Loon (zang), Brian de Graeve (zang en gitaar in de Nederlandse neopprog band Silhouette), Marijke Groenendaal (sopraan).

De voorstelling vindt plaats in het podiumcafé. Kaarten kosten € 15,- in de voorverkoop en € 17,- aan de deur. De opbrengst van dit concert wordt gebruikt om in september 2013 een aantal theatervoorstellingen van 'Alchemy' mogelijk te maken in Cheltenham. Meer informatie over 'Alchemy' en dit concert vindt u op: www.alchemythemusical.com U kunt kaarten kopen door een e-mail te sturen naar alchemy@ghoti.name. U ontvangt een automatische antwoordmail met betaalinstructies (in het Engels). Wanneer u instructies in het Nederlands wenst, kunt u dat in uw mail aangeven.

Datum: zondag 2 september 2012
Locatie: Podiumcafé

Podiumcafé open: 14.00 uur
Aanvang: 14.30 uur

Voorverkoop: € 15,-
Dagkassa: € 17,- (indien beschikbaar)

Links: http://www.alchemythemusical.com/
We stare at our screens
All our lives
What a waste of eyes..

erik

Kom op, mede-Roomies, deze bijzondere middag willen we toch niet missen?! Wie komt er ook?
We stare at our screens
All our lives
What a waste of eyes..

maddox

Quote from: erik on Wed, 2012-08-15, 20:15:22
Kom op, mede-Roomies, deze bijzondere middag willen we toch niet missen?! Wie komt er ook?

Ik gaat het proberen. ;)
Sowieso moet mij vrouw dan werken, dus; opvang voor de kids is gewenst en dan is ook nog 's mijn zwager jarig.

Kortom...Ik ga het proberen. ;)
Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.