News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Arena concert zaterdag 13 november a.s. in 'De Boerderij' Zoetermeer

Started by Teunis, Mon, 2010-06-07, 20:18:28

Previous topic - Next topic

maddox

Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

debsss

He Guys,

Long time no see!!
Maar me is er weer en morgen zeer zeker van de partij!! Komende vanuit het zonnige (?!?!? :o) zuiden met een reis van dik 2 uur zal me niet klein krijgen!! (uh... verkeerde woordspeling... ben klein maar niet kleiner!  ;D) Me will be there!!!  *horns*

Debsss

maddox

Debsssssssss!

Inderdaad, long time no see.  :o

Alles goed?

Afijn, mooi dat zelfs een kleine ritje vanuit het zonnige zuiden je niet kan weer houden om ook te komen.  :)

See you there!  *horns*
Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

debsss

He Mad!

Alles top hier!!

Ik laat me niet gauw weerhouden hoor hahaha.
Laatste keer in de boerderij, ik geloof 2007 moest ik noodgedwongen alleen komen!! Zelfs dat weerhoud me er niet van!
See you there !!  *horns* Drive carefully!

Teunis

Jammer dat ik geen van jullie ff kon spreken, heb ook geen idee hoe jullie eruit zien  ;). Maar het was een topavond. Vooral Solomon en Jericho. John Mitchell was lekker op dreef, kippenvel  8).
'I will surrender my heart to the sky
Oh, our love doesn't end here, it lives forever on the wings of time'
-------------------------------------------------------
Toto - Wings of time (Kingdom of Desire)

Alle Jansen

Wat heb ik genoten van dit optreden. Het was weer een waar feest om bij te mogen zijn.  Paul Manzi werd met open armen ontvangen door het Nederlandse publiek. Ik geloof dat de beste man niet wist wat hem gebeurde daar in De Boerderij.
Ik heb echt van begin tot eind genoten van dit heerlijke spektakel.
Ik zag vooraan bij het podium  een meisje staan met de eerste t shirt van Arena (waar ooit sprake van geweest is om die weer uit te brengen)
Ja, die van de Lion,s  Cage. Ik denk dat ik er zelf maar één ga naaien. In de stand was ie niet te krijgen. Nog steeds het mooiste shirt wat ze gemaakt hebben.
Nogmaals ik kijk uit naar de nieuwe CD. DE eerste twee nummers die we gehoord hebben klonken in ieder geval heel veelbelovend.
Its Rocks men  *horns* .
Omschrijving van dit concert in één woord ????

F A N T A S T I S C H

maddox

Ik heb ook uitstekend genoten van mijn eerste (!) concert van Arena.
Het begin was wat onwennig, wat logisch was want hoelang repeteren ze nou samen met Paul?
Kan niet lang zijn.
Vooral voor Paul was het begin moeilijk, vond dat bij de eerste track (nieuwe nummer volgens Eric The Escape?) dat de techneut de microphone niet goed had ingesteld, maar gaande weg werd het wat beter.
Paul moest wel van tijd tot tijd op zijn e-reader (gok ik) kijken wat hij nou moest zingen en ook beging hij qua teksten wat foutjes, vooral bij Chosen was dat duidelijk maar over het algemeen heeft hij het uitstekend gedaan.
Ik vindt zelfs dat hij meer een performer is dan Rob, maar let wel dit weet ik alleen vanwege de twee dvd's.
En hij was wat gespierder voorzover dat belangrijk is.

Misschien voor Debsss. Of Bluey.  ;D

Inderdaad, hier gaan ze nog veel plezier mee beleven.

Trouwens, de twee nieuwe nummers klonken perfect!!

Was het maar September 2011!  *horns*
Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

Teunis

Er waren inderdaad wat kleine probleempjes met het geluid (ook voor Clive en John moest het volume opgeschroefd worden), maar dat mag de pret niet drukken. Het was ook mijn eerste Arena concert en die liet een onuitwisbare indruk achter  *horns*. De twee nieuwe nummers smaken idd naar meer 8). Wat altijd wel stoort is die ouwehoerende gasten en die lui die je bijna omver lopen, al dan niet met bier in hun handen. Volgende keer ga ik wat tactischer staan, maar we waren zeer laat. We waren verkeerd gereden en het duurde dan ook lang tot we onze auto kwijt waren. Ik was al lang blij dat ik er vanaf de intro bij was  ;). Roll on September 2011  *horns*.
'I will surrender my heart to the sky
Oh, our love doesn't end here, it lives forever on the wings of time'
-------------------------------------------------------
Toto - Wings of time (Kingdom of Desire)

debsss

Als allereerste,

W A A N Z I N N I G!!! Heb verdomme het eerste half uur moeten missen :( KL*&^te rit! Maar vielen dus in een overvolle zaal binnen!! Voordeel van vrouw zijn dat je je nog enigszins naar voren kunt wurmen hahaha. Lullige daarintegen is dat ik weer zo klein ben dat ik heel erg weinig heb kunnen zien. Ze hadden me al bijna op de muntenbar gezet hahaha. Klasse Gig! Je hoorde zowat de zenuwen van Paul gieren maar vond zijn stem een stuk prettigern dan Rob. Hij haalde bijv sommige uithalen beter dan Rob. Hetzij soms op het randje maar echt fantastisch.

QuoteEn hij was wat gespierder voorzover dat belangrijk is.

Misschien voor Debsss. Of Bluey. 

Inderdaad, hier gaan ze nog veel plezier mee beleven.

Hij leek erg veel (van een afstandje) op Rob idd iets gespierder, maar voor mij oninteressant hoor hahaha! Dus ook geen pleziertje voor mij whahahahah ;D

Nu in afwachting van het nieuwe album en de nieuwe tour. Waar ik dan ruim van te voren zal zijn om geen minuut meer te missen!!

Alle Jansen

QuoteWat altijd wel stoort is die ouwehoerende gasten

Ik had er ook twee voor me staan te ouwehoeren..... :'( Volgende keer trek ik me mond open. Je komt toch om te genieten van al dat moois. Ik vind het ook respectloos te opzichte van de band
Grof gezegd....bek houden of oprotten!!! 8)

The Butterfly Man

Quote from: Alle Jansen on Mon, 2010-11-15, 17:26:59
Ik vind het ook respectloos te opzichte van de band

Niet alleen ten opzichte van de band, ook respectloos ten opzichte van de mensen die om dat stelletje ^$&@#*@^ heen staan en die even veel geld hebben neergeteld om een concert te zien en - natuurlijk - te horen, wat dus niet optimaal gaat als er een paar staan te ouwehoeren. Ga dan lekker naar een café ofzo... >:(

Ik heb het zelf deze keer gelukkig niet meegemaakt maar ik erger me altijd kapot aan zulke mensen.

Tom
There will be white clouds beyond the hills...

debsss

QuoteIk heb het zelf deze keer gelukkig niet meegemaakt maar ik erger me altijd kapot aan zulke mensen.


Dat heb ik helaas wel. 'T erge van alles was dat ik een van die kl&^%tviolen ook nog eens zelf mee had genomen  :-\. Dat was in Ittervoort 2008. Had m zowat zijn strot dicht geknepen. was meteen da laatste keer dat hij ooit meemocht met mij!!  8)

maddox

Zulke mensen zijn onontkoombaar.
Op zich is er niets mis met mensen die met elkaar praten.
We hebben elkaar allemaal wel 's wat te vertellen, maar langer dan vijf minuten is dat toch wel wat lang.

Dan is een café een betere optie. ;)

Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

debsss

Het blijft eigenlijk angstvallig stil in t nederlandse stukje topic..... En dan bedoel ik niet rondom Arena, iedereen weet wel wat de ontwikkelingen daarvan zijn nu.
Misschien moeten we weer eens een nieuwe topic in het nederlands starten.... ;D

Tis maar een wild ideetje hoor hahaha

The Butterfly Man

Quote from: debsss on Thu, 2010-12-09, 09:51:26
Het blijft eigenlijk angstvallig stil in t nederlandse stukje topic..... En dan bedoel ik niet rondom Arena, iedereen weet wel wat de ontwikkelingen daarvan zijn nu.
Misschien moeten we weer eens een nieuwe topic in het nederlands starten.... ;D

Tis maar een wild ideetje hoor hahaha

Ik zou zeggen: Ga je gang! ;)

Tom
There will be white clouds beyond the hills...

debsss

Quote from: The Butterfly Man on Thu, 2010-12-09, 10:42:34
Ik zou zeggen: Ga je gang! ;)

Tom

Ik ben al volop aant denken wat voor een onderwerp.... PH en Mad help me eens ff... jullie zijn altijd wel goed in weer iets te bedenken voor een nieuwe Topic!
Al is t maar gewoon om de fun er in te houden toch?