News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Eindelijk weer een optreden!!!!

Started by Little Angel, Tue, 2007-05-01, 12:34:10

Previous topic - Next topic

Little Angel

Hee everybody.....Das lang geleden! Volgens mij gebeurt er niet zo veel mom. op dit forum  :'( Maar ja er zal niet veel te melden zijn....
Wie gaat er naar het optreden van Blind Ego op 12 mei in Boerderij en Arena op 2 juni eveneens in de Boerderij  ;D

Eindelijk weer eens genieten van goeie muziek...Ik vond qua optredens 2006 een rampenjaar  >:( :'(

Misschien tot 12 mei en/of 2 juni  ;)
Ab Imo Pectore

maddox

#1
Hi Little Angel.  *horns*

Het is inderdaad wat stil nu. Er zijn er maar een paar die de boel open houden. Het is toch wel gezellig hoor.
Leuk dat je je weg hier naar toe weer heb teruggevonden.  ;)

Ben zelf niet meer zo'n concertganger dus ik denk in ieder geval niet dat ik naar Blind Ego ga, ook al vind ik de CD erg top.
Ben nog wel aan het twijfelen over Arena. Wil ze eigenlijk toch wel een keer gezien hebben, snappie.  ;)

Hoop in ieder geval wel dat het behoorlijk uitverkocht is.  ;D
Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

Appelmoes??

Ik wil ze heel graag zien, maar ik moet toch echt zuinig doen met mijn centjes. En aangezien ik vanuit Enschede moet komen, wordt een concertje pakken zo een paar 10tjes duurder voor mij :(
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


The Vision Bleak

En wat nou het ergste eigenlijk is,komt Arena weer eens een keer,heb ik kaarten ruim van te voren,moet ik hoogstwaarschijnlijk in die periode naar Denemarken voor mijn werk!! >:(
Dus dan hoop ik dat het net als de vorige keren stijf uitverkocht is,zodat ik iemand nog blij kan maken met mijn kaarten!

maddox

Da's inderdaad zonde Vision.  :-\
Behoorlijke toeval dat je juist dan naar Denemarken moet.

What are the odds?
Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

Little Angel

Hee gezellig om weer zoveel mensen tegen te komen ;D Helaas nog niet iemand die ook gaat! Weten jullie of het gerucht klopt dat JM (John) niet bij het concert van a.s. zaterdag, aanwezig zal zijn  :'( Dat zou mooi balen zijn! Ben een erge fan van hem  ;) :-*
Ab Imo Pectore

The Butterfly Man

Quote from: Little Angel on Mon, 2007-05-07, 14:41:44
Weten jullie of het gerucht klopt dat JM (John) niet bij het concert van a.s. zaterdag, aanwezig zal zijn  :'( Dat zou mooi balen zijn! Ben een erge fan van hem  ;) :-*

copy/paste van www.blind-ego.com:

Last weekend we had wonderful rehearsal days at Farmlands! So we're looking forward to the first part of the MIRROR live-tour, now! :)
The line-up is:
Kalle Wallner - guitar
Paul Wrightson - vocals
John Jowitt - bass
Yogi Lang - keyoards
Erwin Rieder - drums
We'll have some specials in our playlist. Be surprised...!!! ;)

Tom
There will be white clouds beyond the hills...

The Vision Bleak

En ja hoor idd,vandaag de bevestiging gekregen dat ik dan naar Denemarken mag....Damn!Dus als er nog iemand op zoek is naar kaarten (ik heb er 2) dan doe ik daar met pijn in mijn hart afstand van.Uiteraard tegen de kostprijs, ik wil er niet aan verdienen

Appelmoes??

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


The Vision Bleak

ik baal er ook verschrikkelijk van.ben erg benieuwd naar het nieuw werk, en het zou de eerst show zijn sinds 96 die ik mis  >:(

Little Angel

Quote from: The Butterfly Man on Mon, 2007-05-07, 17:16:57
copy/paste van www.blind-ego.com:

Last weekend we had wonderful rehearsal days at Farmlands! So we're looking forward to the first part of the MIRROR live-tour, now! :)
The line-up is:
Kalle Wallner - guitar
Paul Wrightson - vocals
John Jowitt - bass
Yogi Lang - keyoards
Erwin Rieder - drums
We'll have some specials in our playlist. Be surprised...!!! ;)

Tom

Nou das dan mooi balen.........Best raar dat hij live er niet bij is! Hij heeft toch een belangrijke rol in het geheel.... ??? ???
Ab Imo Pectore

Little Angel

Quote from: The Vision Bleak on Mon, 2007-05-07, 20:47:23
ik baal er ook verschrikkelijk van.ben erg benieuwd naar het nieuw werk, en het zou de eerst show zijn sinds 96 die ik mis  >:(


Ik hoop dat je de kaartjes nog kwijt kan raken! Denk niet dat het uitverkocht is.....Veel suc6, ik zal iig nog rondvragen of er iemand mee wil! ;D
Ab Imo Pectore

PH

Quote from: Little Angel on Tue, 2007-05-08, 15:32:51
Nou das dan mooi balen.........Best raar dat hij live er niet bij is! Hij heeft toch een belangrijke rol in het geheel.... ??? ???

Valt best mee/tegen.
Hij zingt alleen maar op de helft van de nummers van het album. Geen gitaar of wat dan ook (wat ik overigens wel jammer vind).
Dus dat kan drie dingen betekenen:

1. Paul Wrightson zal ook de nummers die oorspronkelijk door JM gezongen werden voor zijn rekening nemen
2. Iemand anders (Yogi Lang?) zal de desbetreffende nummers zingen.
3. Ze doen alleen de Paul Wrightson nummers.

Nicky007

#13
Wrong topic. Sorry. Nicky.
So you've come of age
And so you want to meet God
Sure you can
He's right here next to me

The Vision Bleak

tnx Little angel! Ik hoor het wel!

Little Angel

Quote from: PH on Tue, 2007-05-08, 15:36:32
Valt best mee/tegen.
Hij zingt alleen maar op de helft van de nummers van het album. Geen gitaar of wat dan ook (wat ik overigens wel jammer vind).
Dus dat kan drie dingen betekenen:

1. Paul Wrightson zal ook de nummers die oorspronkelijk door JM gezongen werden voor zijn rekening nemen
2. Iemand anders (Yogi Lang?) zal de desbetreffende nummers zingen.
3. Ze doen alleen de Paul Wrightson nummers.

Nou dan kan JM mooi met een boek op de bank gaan zitten......Ik heb me duidelijk nog niet zo verdiept in het geheel...Ik heb TE veel muziek liggen momenteel die ik nog eigen moet maken...De nieuwe van After Forever bijvoorbeeld (en dan nog een stuk of 10 en heel veel muziek dvd's).....Maar bedankt voor de info.. ;D

Ik heb wel begrepen dat hij bij vorige concerten iid niet aanwezig was....Een geruststelling dat hij bij Arena iig wel op het podium zal staan  :) ;)
Ab Imo Pectore

PH

Quote from: Little Angel on Tue, 2007-05-08, 20:07:57Nou dan kan JM mooi met een boek op de bank gaan zitten......Ik heb me duidelijk nog niet zo verdiept in het geheel...Ik heb TE veel muziek liggen momenteel die ik nog eigen moet maken...De nieuwe van After Forever bijvoorbeeld (en dan nog een stuk of 10 en heel veel muziek dvd's).....Maar bedankt voor de info.. ;D

No problem. ;D

Quote from: Little Angel on Tue, 2007-05-08, 20:07:57Ik heb wel begrepen dat hij bij vorige concerten iid niet aanwezig was....Een geruststelling dat hij bij Arena iig wel op het podium zal staan  :) ;)

Inderdaad, stel je toch eens voor... Dat zou dan mooi balen zijn......... Het zou best raar zijn als hij er live niet bij zou zijn! Hij heeft toch een belangrijke rol in het geheel....



;)

Little Angel

Nou nog ff..dan gaan we het beleven! ;D Sylvan is zowiezo de moeite waard om eens te bekijken......Ben heel benieuwd ???

Zal binnenkort laten weten hoe de optredens waren.... :P
Ab Imo Pectore

The Butterfly Man

Quote from: Little Angel on Sat, 2007-05-12, 14:37:22
Sylvan is zowiezo de moeite waard om eens te bekijken......Ben heel benieuwd ???

Om héél eerlijk te zijn ga ik meer voor Sylvan dan voor Blind Ego. Blind Ego is ook erg leuk, maar ik ben toch alweer een aantal jaartjes fan van Sylvan, en om die nou ein-de-lijk eens een keer live te zien vind ik toch wel heel erg gaaf!

Nou misschien tot vanavond Little Angel!

Tom
There will be white clouds beyond the hills...

Little Angel

#19
Nou hier alsnog even een kort verslag van het concert van Blind Ego en Sylvan. Sylvan was voor deze gelegenheid het voorprogramma en ik was erg onder de indruk. Helaas is de zanger niet altijd even toonvast, met name de rustige stukken. Maar wat een stem, nog veel beter dan op de cd....warm, vol, en veelzijdig ;D Echt een belevenis!!!! Blind Ego kwam vervolgens al na een paar minuten het podium op (zonder JM >:(). Paul moest even opwarmen qua stem. Het eerste nummer was een beetje onwennig, ik kreeg al gauw een handje van hem.....Het ziet er niet uit op het podium...hij had een joggingbroek aan, maar ach...dat moet je ruim zien!!!! Leuk was dat er een nummer van Queensryche (ben ff de titel kwijt) gedaan werd, later nog Perfect Stranger en tot slot Crack in the Ice...toen ging het publiek pas los!! Het publiek kwam duidelijk voor Sylvan, daar waren meer mensen bij aanwezig en waren ook enthousiaster dan bij BI....Na afloop hebben wij met z'n vieren nog in de bar nagefeest...Aan de praat geweest met JJ, en Kalle.....Kortom het was half 2 toen we naar de auto liepen...Twas een gave avond en de moeite waard! Op naar 2 juni  ;)
Ab Imo Pectore

Little Angel

Quote from: PH on Tue, 2007-05-08, 15:36:32
Valt best mee/tegen.
Hij zingt alleen maar op de helft van de nummers van het album. Geen gitaar of wat dan ook (wat ik overigens wel jammer vind).
Dus dat kan drie dingen betekenen:


Zover ik na kan gaan speelt JM wel mee op de cd van Blind Ego....Das ook wel te horen!  ::)
Ab Imo Pectore

The Butterfly Man

Quote from: Little Angel on Thu, 2007-05-17, 16:31:11
Zover ik na kan gaan speelt JM wel mee op de cd van Blind Ego....Das ook wel te horen!  ::)

Ik hoor John Mitchell's gitaarspel juist helemáál niet terug op het album. John heeft een hele andere sound...

In het cd-boekje staat ook dat hij alleen op de nummers 1, 3 en 8 zingt. Over eventueel gitaarspel van hem staat er niets. Ik kan me ook sowieso niet voorstellen dat hij wél mee zou spelen, het is immers een soort van soloproject van Kalle Wallner, inderdaad, een gitarist. En om nou gastgitaristen mee te laten spelen op je eigen (solo)album is ook weer zo wat...

Tom
There will be white clouds beyond the hills...

JJ II

#22
QuoteZover ik na kan gaan speelt JM wel mee op de cd van Blind Ego....Das ook wel te horen!

Waar ben je dat nagegaan dan?

Het boekje is over-duidelijk: Kalle Walner speelt de gitaarpartijen. Maar ja, als je het boekje niet hebt.... ;)

Little Angel

Quote from: JJ II on Thu, 2007-05-17, 17:12:27
Waar ben je dat nagegaan dan?

Het boekje is over-duidelijk: Kalle Walner speelt de gitaarpartijen. Maar ja, als je het boekje niet hebt.... ;)

Klopt! Ik heb het boekje ook niet...Mijn vriendin is de grote BI fan...Ze is een goede vriendin van JJ. Ik vind BI wel goed maar het is niet iets wat ik dagelijks zal draaien.....

:D
Ab Imo Pectore

Little Angel

Nog ff over Arena ;D Zijn er al een aantal die 2 juni gaan ??? ??? Oooh wauhwie das volgende week al..... :o :o
Ab Imo Pectore