News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Stel een vraag/geef antwoord (het hulp-topic)

Started by PH, Tue, 2005-11-22, 21:49:08

Previous topic - Next topic

PH

Quote from: Appelmoes?? on Fri, 2006-08-04, 18:02:47
Als ik de valversnelling had bedoelt had ik wel 9.8 m/s² getypt ;) (Jaja, moosey heeft ook op schol gezeten...)

Sterker nog, dat had je er ook staan voordat je je post editte slimmerik! Haha! ;D

Appelmoes??

Klopt ;D Maar ik wou het jou een beetje moeilijker maken :D (Was jeer al zo snel bij dan? :o)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Herben

Quote from: Appelmoes?? on Fri, 2006-08-04, 18:02:47
Als ik de valversnelling had bedoelt had ik wel 9.8 m/s² getypt ;) (Jaja, moosey heeft ook op schol gezeten...)
nou dat is toch hetzelfde
Walk along the Waterfall, watching as the world turns red
Wonder where the river flows, and the blood on the River bed
Poison lies to close to us, Reach across the salt and Sand
Moving Deeper into the Land

Appelmoes??

Waarom zeg je dan 'Nee dat is...' in je post als het toch hetzelfde is ;)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Herben

Quote from: Appelmoes?? on Fri, 2006-08-04, 19:10:08
Waarom zeg je dan 'Nee dat is...' in je post als het toch hetzelfde is ;)
Newton is niet hetzelfde als de valversnelling
Walk along the Waterfall, watching as the world turns red
Wonder where the river flows, and the blood on the River bed
Poison lies to close to us, Reach across the salt and Sand
Moving Deeper into the Land

PH

Allemaal leuk en aardig, maar daar schiet ik natuurlijk niet veel mee op. Bovendien heb ik wel een beetje genoeg gehad van natuurkunde zo op een mooie dag in mijn vakantie. ;)


Dus nu nog een keer:
Ik bestelde op 30 juli een aantal dingen via Verglas en ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat het bij mij terecht is.
Ofwel: hoelang duurt het ongeveer tot je je bestelling krijgt?

Appelmoes??

Quote from: Herben on Fri, 2006-08-04, 19:16:54
Newton is niet hetzelfde als de valversnelling
*sigh* Laaaaat maar, je snapt me niet ;)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Herben

Quote from: Appelmoes?? on Sat, 2006-08-05, 12:17:45
*sigh* Laaaaat maar, je snapt me niet ;)
Owkeej Ach ja ik denk al appelmoes begint onzin uit te kramen laat ik daar eens even wat aan doen zodoende, mooi dat we elkaar niet snappen toch weer wat bereikt, of eigenlijk niets.
Maar het ging dus eigenlijk om een pakketje dat bij PH bezorgt werd wat er nog steeds niet was. Ja ik heb ooit een keer een T-shirt besteld en betaalt bij The Cage, die nooit is opgestuurd, of ze daar nou niet meer aan deden, dan hadden ze dat niet meer op de bestellijst moeten zetten dan had het mij geen geld gekost. Maar ik dacht bij mezelf de mensen bij The Cage zijn ook maar allemaal vrijwilligers en kritiek geven is makkelijk dus ik zeur er maar niet meer over. Waar ik nog wel op wacht is Contagion -the Max- hebben jullie die al ontvangen?
Walk along the Waterfall, watching as the world turns red
Wonder where the river flows, and the blood on the River bed
Poison lies to close to us, Reach across the salt and Sand
Moving Deeper into the Land

PH

Quote from: Herben on Sat, 2006-08-05, 15:57:40
Owkeej Ach ja ik denk al appelmoes begint onzin uit te kramen laat ik daar eens even wat aan doen zodoende, mooi dat we elkaar niet snappen toch weer wat bereikt, of eigenlijk niets.
Maar het ging dus eigenlijk om een pakketje dat bij PH bezorgt werd wat er nog steeds niet was. Ja ik heb ooit een keer een T-shirt besteld en betaalt bij The Cage, die nooit is opgestuurd, of ze daar nou niet meer aan deden, dan hadden ze dat niet meer op de bestellijst moeten zetten dan had het mij geen geld gekost. Maar ik dacht bij mezelf de mensen bij The Cage zijn ook maar allemaal vrijwilligers en kritiek geven is makkelijk dus ik zeur er maar niet meer over. Waar ik nog wel op wacht is Contagion -the Max- hebben jullie die al ontvangen?

Contagion The Max is nog steeds niet klaar... Ik vraag me af hoelang we daar nog op moeten wachten. Maar tijdens het wachten moeten we niet al teveel lijken op ongeduldige mensen... ;)

Trouwens, ik bestelde niet bij The Cage, maar bij Verglas. En het pakketje is niet 'te laat' ofzo, ik vroeg me gewoon af hoelang het ongeveer duurt voordat zo'n bestelling op z'n plek is. Ik neem aan dat er wel iemand is die ooit via Verglas iets heeft besteld en die mij dan kan zeggen of het ongeveer een week duurt of anderhalve week. Misschien moet ik 3 weken wachten, maar ik zou het wel graag willen weten. Misschien duurt het maar twee dagen en moet ik me zorgen maken, daarom vroeg ik het eigenlijk.

Appelmoes??

In principe hoeft het toch maar een weekjes te duren als het vanuit Engeland moet komen. (US kan ook binnen 2 weken nl.) Maar als ze het niet op voorraad hebben...
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Appelmoes?? on Sun, 2006-08-06, 14:01:57
In principe hoeft het toch maar een weekjes te duren als het vanuit Engeland moet komen. (US kan ook binnen 2 weken nl.) Maar als ze het niet op voorraad hebben...

Er stond dat alles op voorraad was.
Maargoed, ik zie wel.

Appelmoes??

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Laat maar! Ik heb het al! ;D
Gisteren bezorgd maar toen was ik er niet dus de buurjongen kwam 'em zonet brengen! Vet! Ik ga direct kijken!

Herben

Quote from: PH on Sun, 2006-08-06, 20:43:30
Laat maar! Ik heb het al! ;D
Gisteren bezorgd maar toen was ik er niet dus de buurjongen kwam 'em zonet brengen! Vet! Ik ga direct kijken!
Gefeliciteerd
Walk along the Waterfall, watching as the world turns red
Wonder where the river flows, and the blood on the River bed
Poison lies to close to us, Reach across the salt and Sand
Moving Deeper into the Land

PH

Quote from: Herben on Mon, 2006-08-07, 12:20:35
Gefeliciteerd

Bedankt! Die DVD is zo gaaf! En ontzettend in-sync ;D
Ahum... we gaan een beetje off-topic geloof ik.
Iemand nog vragen? :)

maddox

Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

PH


Alle Jansen

Ja ik heb nog wat te vragen .....

Iedereen die wel eens googeld (Niet Hans Kazan) Goegeld dus  :P komt vast wel een keer op WIKIPEDIA
de online encyclopie (mijn nederlands is ook niet meer wat het geweest is)
Daar is NIKS te vinden over ons aller groepje.
Wie neemt het op zich om Wikipedia daarover vol te kladderen. Ik wil niet de hele biografie lukraak overnemen en mij ontbreekt het ook aan tijd. Zijn er anderen die zich geroepen voelen. Ik kan nadien altijd een korte vertaling in het fries doen. jaja Wikipedia is dr ook int fries...... ;D
Je kan dan ook linken plaatsen naar  bv progrock/sympho/Marillion enz enz.
Wie oh wie.....heeft de moed en de tijd  :-\