News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Stel een vraag/geef antwoord (het hulp-topic)

Started by PH, Tue, 2005-11-22, 21:49:08

Previous topic - Next topic

Teunis

Ik heb goede ervaringen met NLStore, doe ook niet aan dat duffe gedoe met creditcards:

http://www.nlstore.nl/shop5/shopdisplayproducts.asp?search=yes

Toets in 'Arena - Smoke and Mirrors' en hij komt tevoorschijn. Ik heb 'm al besteld. Ik realiseerde me later wel dat ik nu de standaard versie heb besteld en niet de 'limited edition'. Je hebt kans dat die versie alleen bij Verglas besteld kan worden, weet ik eigenlijk niet.
'I will surrender my heart to the sky
Oh, our love doesn't end here, it lives forever on the wings of time'
-------------------------------------------------------
Toto - Wings of time (Kingdom of Desire)

Little Angel

Yes, tis gelukt. Ik had toch nog een nooit gebruikte creditkaart liggen. Waarschijnlijk aangeschaft voor noodgevallen. Ik heb de speciale uitvoering besteld! Ben heel benieuwd. Vooral naar de nummers opgenomen in de Boerderij!!!!!! Twordt onderhand wel weer eens tijd dat ze gaan touren, maar dat zal nog wel ff duren helaas.
Ab Imo Pectore

PH

Hoelang blijven die limited editions gemiddeld in de verkoop?
Ik wil heel graag die DVD kopen, en ik wil heel graag de limited edition, maar m'n pa wil niet dat ik z'n creditcard leen, dat mag pas weer over een tijdje (ik heb al 3 CDs uit Amerika besteld via z'n creditcard)...

snik...

:'(

Appelmoes??

Quote from: PH on Tue, 2006-03-28, 15:32:41
Hoelang blijven die limited editions gemiddeld in de verkoop?
Ik wil heel graag die DVD kopen, en ik wil heel graag de limited edition, maar m'n pa wil niet dat ik z'n creditcard leen, dat mag pas weer over een tijdje (ik heb al 3 CDs uit Amerika besteld via z'n creditcard)...

snik...

:'(
Aangezien het een Limited edition is blijven ze in de verkoop tot ze op zijn. Er komen er dan niet meer.
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Little Angel

Weet iemand hoe het staat met het FROST gebeuren????? Op een een of andere manier kan ik op de site niets terug vinden over release data en downloads.....ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook niet zo in verdiept heb. Heb er erg druk momenteel met m'n werk en het schrijven van teksten! Dus als iemand me even bij kan praten dan ben ik daar heel blij mee ;D ;D
Ab Imo Pectore

PH

Ik geloof dat Jem op zijn weblog het een en ander heeft gezegd.
Ik dacht dat hij zei dat het album in Augustus pas ge-released wordt. (Erg als je soms niet op Nederlandse woorden kunt komen ???)
milliontown.blogspot.com
;)

Verder kun je op http://www.f-r-o-s-t.com/Resources/ zien welke mp3s je gratis kunt wegjatten :D Er zitten een hoop samples bij en ander grappigs, maar voor een full nummer van Black Light Machine moet je deze hebben:
http://www.f-r-o-s-t.com/Resources/BLMACHINE.mp3

Ik hoop dat het toch wel even wat eerder uitkomt die CD, want Black Light Machine klinkt alvast ERRUG goed! (De rest van de samples ook trouwens)

Little Angel

Zeg, bedankt voor de tips, scheelt mij weer een hoop uitzoekerij!!!!!! Ga er vandaag nog ff naar kijken! (luisteren) ;D
Ab Imo Pectore

Herben

Quote from: maddox on Fri, 2005-11-25, 22:46:34
Heb hier een hoop goeie dingen over gehoord, en vond de pre-view erg goed. Zeker een aanrader.

MAD.  8)
The Hobbit van Tolkien zou ook nog als film uitkomen in December, de trailer is er al. The chronicles van Narnia heb ik ook gezien, zag er soms wel erg amateuristisch uit met die tekenfilm-creaturen in een gewone film, dat vond ik wel erg goedkoop, wat het verhaal betreft kan Lewis niet in de schaduw staan van de grote Tolkien
Walk along the Waterfall, watching as the world turns red
Wonder where the river flows, and the blood on the River bed
Poison lies to close to us, Reach across the salt and Sand
Moving Deeper into the Land

Appelmoes??

Dat jij de film minder vindt zegt niets over de kwaliteiten van Lewis toch? ;) (Lewis en Tolkien waren zo'n beetje beste vrienden en hielpen elkaar adviezen tijdens het schrijven van hun boeken...)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Herben

Quote from: Appelmoes?? on Mon, 2006-05-22, 23:09:14
Dat jij de film minder vindt zegt niets over de kwaliteiten van Lewis toch? ;) (Lewis en Tolkien waren zo'n beetje beste vrienden en hielpen elkaar adviezen tijdens het schrijven van hun boeken...)
Ja daar heb je ook wel weer gelijk aan, ik ken eigenlijk ook alleen maar de heks de klerenkast en de leeuw, dit vond ik ook qua verhaal niet erg sterk, maar misschien is de rest wel beter. En ja het boek is vaak ook beter dan de film.
Walk along the Waterfall, watching as the world turns red
Wonder where the river flows, and the blood on the River bed
Poison lies to close to us, Reach across the salt and Sand
Moving Deeper into the Land

maddox

Ja, ik heb een vraag.  8)

Waarom doen we niet zoveel meer met deze forum? (ned. talig)

De laatste post dateert alweer uit mei.  :-\
Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

Cyborg-Frask

QuoteJa, ik heb een vraag.   8)

Waarom doen we niet zoveel meer met deze forum? (ned. talig)

De laatste post dateert alweer uit mei.   :-\
Hmm goede vraag ;D ... Ik weet niet hoe het komt...Misschien hadden alle Nederlanders even een break ofzo...(we zijn zo'n gek landje :P)



Dan begin ik gelijk maar met nog een vraag...

Ik heb laatst de film "Chronicles Of Narnia" gezien...MEERSTERLIJKE film...Maar heeft iemand het boek gelezen EN de film gezien? kortom: is er iemand die de film kan vergelijken met het boek...? Ik ben benieuwd of het echt een verfilming is of dat er weer van alles anders is gedaan in de film....

Appelmoes??

Quote from: maddox on Wed, 2006-07-19, 22:42:19
Ja, ik heb een vraag.  8)

Waarom doen we niet zoveel meer met deze forum? (ned. talig)

De laatste post dateert alweer uit mei.  :-\
Ik zit eigenlijk meer te wachten op de volgende tour.
Tour -> Nieuwe users -> Nieuwe posts enzo ;D
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Herben

Een nieuwe tour, dan misschien ook een nieuwe cd misschien, vandaag weer naar contagion geluistert blijft ook een mooie cd, vooral Witch Hunt, Cutting the Cards en dan Ascension, een mooie uitsmijter van de cd.
Walk along the Waterfall, watching as the world turns red
Wonder where the river flows, and the blood on the River bed
Poison lies to close to us, Reach across the salt and Sand
Moving Deeper into the Land

Herben

Quote from: PH on Fri, 2006-01-06, 15:59:22
Hmmm misschien toch een M55 dan...

Iemand anders nog suggesties?
Nokia 1101 misschien, als je niet veeleisend bent zwart-wit scherm e.d. trouwens wel handig (hiervoor had ik een siemens) dat was smssen in engels, frans en duits, zat op mijn vorige een siemens C45 niet op. Deze had ik tweedehands gekocht met een slechte batterij en een lader die al snel kapot ging. Gekocht onder het motto als het ding het maar doet.
Walk along the Waterfall, watching as the world turns red
Wonder where the river flows, and the blood on the River bed
Poison lies to close to us, Reach across the salt and Sand
Moving Deeper into the Land

PH

Quote from: Herben on Thu, 2006-07-20, 18:46:02
Een nieuwe tour, dan misschien ook een nieuwe cd misschien, vandaag weer naar contagion geluistert blijft ook een mooie cd, vooral Witch Hunt, Cutting the Cards en dan Ascension, een mooie uitsmijter van de cd.

Inderdaad. Zoals we kunnen lezen in een ander topic is Arena alweer bezig met nieuw materiaal.
En hopelijk zijn ze Contagion The Max nog niet vergeten...

Trouwens:

Ik bestelde afgelopen zondag (30 juli) een aantal dingen via Verglas en ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat het bij mij op de mat valt. Iemand een idee?

Appelmoes??

Zwaarte kracht is 9.8 N dus nu moet je alleen nog weten hoe veel je bestelling weegt en hoe hoog je brievenbus boven je mat zit ;)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Appelmoes?? on Thu, 2006-08-03, 20:27:07
Zwaarte kracht is 9.8 N dus nu moet je alleen nog weten hoe veel je bestelling weegt en hoe hoog je brievenbus boven je mat zit ;)

Haha wijsneus! :D

Maar dan hebben we niet meegerekend dat er ook wrijvingskracht ontstaat en bovendien zal de bestelling niet recht naar beneden vallen, er zal namelijk ook horizontale verplaatsing zijn (ligt eraan hoe sterk de postbode is). Misschien komt ie dus wel helemaal niet op de mat terecht, maar een aantal meters in de gang, of blijft ie juist in de brievenbus hangen (iets wat ik haat).

Trouwens... we hebben helemaal geen mat... dus hij kómt er ook niet op terecht. ;D
We moeten er wel gauw een aanschaffen want anders valt mijn bestelling nogal zwaar op de grond.

Hehehe, en jij hebt helemaal geen recht van spreken Appelmoesje, want jij koopt nooit bij Verglas.com hè? ;)

maddox

Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

Appelmoes??

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


wwetzels

Hoi,

Gezien het feit, dat zeer veel mensen reageren op deze vraag en ik op mijn oorspronkelijke vraag via dit forum wel een aantal kijkers heb gehad, maar GEEN enkele reactie probeer ik het hier ook nog een keertje.

Als onderstaande vraag NIET hoort binnen dit forum of niemand iets doet met bootleg opnames van deze band, dan had ik dat ook graag geweten, zodat ik dit soort vragen niet meer stel!?!?!?!?!?

Ik ben op zoek naar Arena DVD cover artwork van bootleg opnames, zoals Progfest 1997 en Sarlat 2003. Als iemand weet, waar ik deze kan uithalen, dan ben ik je zeer erkentelijk.

Heeft misschien iemand links naar Arena bootleg cover sites?

Bij voorbaat dank.

Appelmoes??

Officiele bootlegs? Heeft Arena die?
(Zo nee... Bootlegs baaaaad :o'
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Appelmoes?? on Fri, 2006-08-04, 12:25:04
Officiele bootlegs? Heeft Arena die?
(Zo nee... Bootlegs baaaaad :o'
:D

Ik ken geen bootlegs van Arena, maar ik kan me voorstellen dat die er wel zijn, helaas kan ik je verder niet helpen...

Herben

Quote from: Appelmoes?? on Thu, 2006-08-03, 20:27:07
Zwaarte kracht is 9.8 N dus nu moet je alleen nog weten hoe veel je bestelling weegt en hoe hoog je brievenbus boven je mat zit ;)
Nee dat is de versnelling van de zwaartekracht elke seconde val je weer 9,8 m/s sneller naar beneden, als er geen wrijving bestaat....... Dus als het pakketje in 1 seconde naar beneden valt, dan is vlakbij de grond de snelheid van het pakketje 9,8 x 3,6 = 35 km/uur
Walk along the Waterfall, watching as the world turns red
Wonder where the river flows, and the blood on the River bed
Poison lies to close to us, Reach across the salt and Sand
Moving Deeper into the Land

Appelmoes??

Als ik de valversnelling had bedoelt had ik wel 9.8 m/s² getypt ;) (Jaja, moosey heeft ook op schol gezeten...)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace