News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Bestellen bij The Cage

Started by Appelmoes??, Mon, 2005-10-24, 18:50:15

Previous topic - Next topic

Appelmoes??

Even een vraagje voor The Cage.

Waarom kun je alleen via een creditcard bestellen op de site? Ik snap best dat dit voor niet nederlandse leden het makkelijkst is, maar voor de nederlanders kan er toch best iets met een automatische incasso geregeld worden? Ik wil namelijk het liefst niet een creditcard. Vooral omdat ik mezelf ken ;D en omdat er simpelweg kosten aan verbonden zijn.

Wie wil hier wat meer duidelijkheid over geven? Ik heb Marcel hier niet meer zo vaak gezien, maar Erik weet geloof ik ook het één en ander van The Cage.
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

En misschien kan er dan nog meer duidelijkheid worden gegeven over het hele 'The Cage' gebeuren.
Ik ben nu dus lid van The Cage.
Wat kan ik daar nu precies mee?

Appelmoes??

Quote from: PH on Mon, 2005-10-24, 18:56:57
En misschien kan er dan nog meer duidelijkheid worden gegeven over het hele 'The Cage' gebeuren.
Ik ben nu dus lid van The Cage.
Wat kan ik daar nu precies mee?
CD's bestellen met je creditcard ;D
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Appelmoes?? on Mon, 2005-10-24, 19:04:17
CD's bestellen met je creditcard ;D

Ok, duidelijk dus. :D


Check Appelmoes??'s vraag voor een logische vraag en vergeet mijn domme opmerking maar. ;) ;D

Appelmoes??

Quote from: PH on Mon, 2005-10-24, 19:08:43
Ok, duidelijk dus. :D


Check Appelmoes??'s vraag voor een logische vraag en vergeet mijn domme opmerking maar. ;) ;D
Neh, was een geintje. The Cage heeft speciale fanclub-cd's/dvd's die de moeite waard zijn en nog wat andere merch. geloof ik.
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Alle Jansen

Het is  allemaal wat onduidelijk verlopen of ik ben onduidelijk van snappen.
Ons aller clubblaadje (The Cage) was al een tijdje  geleden overgestapt naar engels en toen helemaal verdwenen. Daarvoor is ook mede dit forum opgezet. Wie toen lid was van The Cage is waarschijnlijk nog steeds lid.
Alleen heb je er nu geen enkele kijk meer op. Ik kijk ook elke dag teleurgetseld in mijjn brievenbus waar die CD blijft maar weet intussen niet meer wie er nu lid zijn en wie niet. Ik ben  "pas"  51 jaar.....ach...vroeger was alles veel gemakkelijker ;)
Voor de oude cage betsuursleden die dit lezen..... Ik had ooit lidnummer 175

Appelmoes??

[offtopic]Hey Alle Jansen, leuk dat je weer post :) Keep it up ;)[/]
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


erik

Over de betaalmethoden: vanwege de bijkomende administratieve en financiële rompslomp... We bekijken wel of we de betaalmethoden kunnen uitbreiden als we daar een goede optie voor vinden, maar voorlopig blijft het alleen credit card :-\

Over het lidmaatschap: na blad nummer 33 van december 2004 zijn we inderdaad overgegaan van betaald lidmaatschap waarvoor je de 4 bladen per jaar en de fanclub cd's kreeg, overgestapt naar gratis lidmaatschap via de website (registreren) in plaats van de bladen, artikelen staan nu op de site. Nu Arena weer langs is geweest zitten er weer in aantal interviews in de pen!
De 'oude' leden zijn in principe nog steeds lid, je moest dit wel even bevestigen met het antwoordkaartje bij blad 33 of via de site, dan krijg je ook Contagion The Max nog gratis thuisgestuurd. Voor nieuwe leden (die nog geen lid waren in de oude opzet) zal The Max te koop zijn in de shop. Inmiddels hebben we ook veel nieuwe leden erbij, in totaal zo'n 1000 leden nu.

Over Contagion The Max: wij balen er ook van dat het album nog steeds niet af is, maar we zijn ervoor afhankelijk van Engeland :(

Ik hoop dat dit alle vragen een beetje beantwoord, anders hoor ik het natuurlijk graag!
We stare at our screens
All our lives
What a waste of eyes..

PH

Quote from: erik on Tue, 2005-10-25, 22:31:02
Over de betaalmethoden: vanwege de bijkomende administratieve en financiële rompslomp... We bekijken wel of we de betaalmethoden kunnen uitbreiden als we daar een goede optie voor vinden, maar voorlopig blijft het alleen credit card :-\

Over het lidmaatschap: na blad nummer 33 van december 2004 zijn we inderdaad overgegaan van betaald lidmaatschap waarvoor je de 4 bladen per jaar en de fanclub cd's kreeg, overgestapt naar gratis lidmaatschap via de website (registreren) in plaats van de bladen, artikelen staan nu op de site. Nu Arena weer langs is geweest zitten er weer in aantal interviews in de pen!
De 'oude' leden zijn in principe nog steeds lid, je moest dit wel even bevestigen met het antwoordkaartje bij blad 33 of via de site, dan krijg je ook Contagion The Max nog gratis thuisgestuurd. Voor nieuwe leden (die nog geen lid waren in de oude opzet) zal The Max te koop zijn in de shop. Inmiddels hebben we ook veel nieuwe leden erbij, in totaal zo'n 1000 leden nu.

Over Contagion The Max: wij balen er ook van dat het album nog steeds niet af is, maar we zijn ervoor afhankelijk van Engeland :(

Ik hoop dat dit alle vragen een beetje beantwoord, anders hoor ik het natuurlijk graag!

Nog een klein vraagje over het registreren bij de site:
Ik heb alleen mijn naam, mijn e-mail adres en m'n land in moeten vullen, ik kreeg een inlogcode en dat was het.
Vraagje:
Was dat het inderdaad?

Gaat wel erg gemakkelijk, niet dat ik dat vervelend vind, maar...tja... gewoon, ik vroeg het me af.

Maargoed... zodra The Max er is, dan koop ik em!! Zeker weten! :o

erik

Quote from: PH on Wed, 2005-10-26, 15:34:36
Nog een klein vraagje over het registreren bij de site:
Ik heb alleen mijn naam, mijn e-mail adres en m'n land in moeten vullen, ik kreeg een inlogcode en dat was het.
Vraagje:
Was dat het inderdaad?

Gaat wel erg gemakkelijk, niet dat ik dat vervelend vind, maar...tja... gewoon, ik vroeg het me af.

Maargoed... zodra The Max er is, dan koop ik em!! Zeker weten! :o
Klopt! We hebben er bewust voor gekozen het Cage lidmaatschap zo laagdrempeliger te maken en zo meer leden te krijgen, vooral buiten Nederland. Door middel van deze registratie hebben we wel zicht op het aantal leden en kunnen we ze nieuwsbrieven per e-mail sturen.
We stare at our screens
All our lives
What a waste of eyes..

JJ II

Er wordt natuurlijk wel een raak punt aangesneden. Ik ben lid 178, maar heb niet echt het gevoel lid ergens van te zijn. Op dit forum kan iedereen terecht en CD's kopen is leuk (heb zelf ook een paar jaar de merch voor The Cage gedaan), maar geeft mij toch niet echt het 'clubgevoel' dat ik bij het magazine had.
Bovendien bewaar(de) ik de magazines altijd waardoro ze een leuk document zijn van Arena door de tijden heen. Tegen dat archief kan geen website op.

Ik begrijp dat een bald maken in dit digitijdperk weinig toegevoegde waarde had, maar ik mis het toch. (met de complimenten aan Marcel die het ding jaaaren heeft gemaakt).

PH

Misschien dat zoiets ooit nog komt! ;D Toch?

Maar dan een magazine waar je voor moet betalen en alleen voor Nederlanders is... uiteraard.

Achja...

We zullen wel zien wat de toekomst en The Cage ons brengt.

Invisible_Jen

Quote from: PH on Wed, 2005-10-26, 16:33:14
Misschien dat zoiets ooit nog komt! ;D Toch?

Maar dan een magazine waar je voor moet betalen en alleen voor Nederlanders is... uiteraard.

Achja...

We zullen wel zien wat de toekomst en The Cage ons brengt.


ja, kan ik maar beter ook lid worden he van The Cage, zit er wel aan te denken om het doen naast het Marillion fanclubje :)(dus niet dat ik The Web op ga zeggen he! :D)
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Appelmoes??

Quote from: PH on Wed, 2005-10-26, 16:33:14
Misschien dat zoiets ooit nog komt! ;D Toch?

Maar dan een magazine waar je voor moet betalen en alleen voor Nederlanders is... uiteraard.

Achja...

We zullen wel zien wat de toekomst en The Cage ons brengt.
Waarom alleen voor de Nederlanders?
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Hmmmja... geen idee eigenlijk... ;D

Cyborg-Frask

#15
ik vind het zelf nogal balen (zacht uitgedrukt) dat je alleen maar met credit-card kan betalen, ik/mijn ouders hebben er geen  :'( ,  Hoe moet ik dan aan Contagium The Max komen :'(

wat dat betreft zou automatische incasso een uitkomst zijn :P.

Appelmoes??

Quote from: Cyborg-Frask on Sat, 2005-10-29, 22:11:16
wat dat betreft zou automatische incasso een uitkomst zijn :P.
*Mee eens is
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Cyborg-Frask on Sat, 2005-10-29, 22:11:16
ik vind het zelf nogal balen (zacht uitgedrukt) dat je alleen maar met credit-card kan betalen, ik/mijn ouders hebben er geen  :'( ,  Hoe moet ik dan aan Contagium The Max komen :'(

wat dat betreft zou automatische incasso een uitkomst zijn :P.

Frank, we regelen wel wat! ;)

Cyborg-Frask

Quote from: PH on Sun, 2005-10-30, 13:53:05
Frank, we regelen wel wat! ;)
Daar ben ik echt ZOO blij mee!!!

kortom de beste oplossing voor mensen zonder credit-card: zoek iemand die er wel een heeft  ;D gegarandeerd succes  :P

PH

*dit geld alleen voor Frank (Cyborg-Frask) en Coen (Vanderwoude).

Ik denk ik zeg het er maar even bij anders krijg ik straks nog allemaal PMmetjes van Jan en alleman en mijn pa is geen millionair...
Trouwens... Ik heb mijn pa er nog geen eens over gevraagd... :o
Voor mij zal hij wel een uitzondering maken, en voor Cyborg-Frask ook wel (als we heel hard zeuren). 8)


Sorry jongens! Familiekwestie! ;)

Appelmoes??

Quote from: PH on Sun, 2005-10-30, 16:21:31
*dit geld alleen voor Frank (Cyborg-Frask) en Coen (Vanderwoude).

Ik denk ik zeg het er maar even bij anders krijg ik straks nog allemaal PMmetjes van Jan en alleman en mijn pa is geen millionair...
Trouwens... Ik heb mijn pa er nog geen eens over gevraagd... :o
Voor mij zal hij wel een uitzondering maken, en voor Cyborg-Frask ook wel (als we heel hard zeuren). 8)


Sorry jongens! Familiekwestie! ;)
Heb je nog zussen van huwbare leeftijd?
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Appelmoes?? on Sat, 2005-11-05, 03:23:25
Heb je nog zussen van huwbare leeftijd?

Hehehehehe nee sorry.
Sterker nog, in mijn familie komen maar 3 meisjes voor. En ze zijn allemaal te jong voor je, tenzij je lid van de pedovereniging bent.

Appelmoes??

Jammer, dan moet ik zelf maar een Creditcard gaan aanschaffen >:(
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


NijntjeRocks

Quote from: Appelmoes?? on Sat, 2005-11-05, 03:23:25
Heb je nog zussen van huwbare leeftijd?
jij bent wel heel rap :P /inside
Nijntje=Miffy. Original Miffy: (in Dutch)

Herben

Quote from: Appelmoes?? on Sat, 2005-11-05, 12:46:30
Jammer, dan moet ik zelf maar een Creditcard gaan aanschaffen >:(
Bij het bestellen van de cd Stream of Passion (wat ik met creditcard had besteld) kreeg ik bij de bestelling een brief dat ik het geld maar moest overmaken op een gironummer omdat de creditcard leveranciers het kopen via internet gingen belasten met een euro of 3, dus heb ik de cd gekocht via de girorekeningnummer, terwijl ik een creditcard had, hoe gaat dat dan straks bij the Cage, is kopen daar dan waarschijnlijk ook belast door de creditcard uitgevers!! Trouwens het is goed dat ik deze site gelezen heb want ik had me ook al afgevraagd waar de acceptgiro van de fanclub bleef, heb dat nooit zo begrepen, toch wel kaal zonder the cage als infoblad
Walk along the Waterfall, watching as the world turns red
Wonder where the river flows, and the blood on the River bed
Poison lies to close to us, Reach across the salt and Sand
Moving Deeper into the Land