News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Welkom

Started by Appelmoes??, Thu, 2005-04-21, 16:41:43

Previous topic - Next topic

Appelmoes??

Welkom terug :) (Had het ergens anders ook al gezegd, maarja ;)) Veel plezier hier!
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Little Angel

Quote from: PH on Mon, 2005-10-17, 23:27:20
Daar heb ik dus echt geen ene reet aan gevonden eerlijk gezegd.

Voor mij:
Midsomer Murders
A Touch Of Frost
Inspector Morse


De rest is eigenlijk gewoon niks...
vind ik dan, tja smaken verschillen inderdaad.

Ach ja, ik hou ook wel van flauwe humor-programma's, daarom kijk ik af en toe met mn broertje mee als hij SpongeBob kijkt.
lache is dat.

Beetje late reactie maar ik ben nog redelijk nieuw hier en lees aet stukjes terug vandaar....! Maar ik ben het helemaal met je eens....die engelse detective series zijn de beste, helaas is het mom. een beetje rustig.....misschien het nieuwe seizoen weer afleveringen (of herhalingen what ever) ;D :D
Ab Imo Pectore

Alle Jansen

FF off topic. (doen er zoveel  ;))
Is er van het 10 jarige jubileum ook een DeeVeeDeetje geschoten? Ik  ben wel benieuwd hoe JJ en PW er nu uitzien en hoe ze klinken. Toch vreemd die twee weer samen op het podium te krijgen. De één ging weg door de ander  ??? maar goed....Is het mogelijk een antwoordje te krijgen hierop? Jammer genoeg altijd verplichtingen qua werk dus had ik geen mogelijkhden naar Zoetermeer te reizen. Wie oh wie  weet het antwoord.

The Fury

Geen idee of er een dvd van komt. Heb wel verscheidene camera's op het balkon zien staan, dus wie weet.
Wat JJ en PW betreft: Voor zover mij bekend is JJ niet om PW zelf weggegaan, maar had hij het plezier en zijn geloof in (het spelen bij) Arena verloren door de affaire PW. Geloof dat JJ en PW met elkaar nooit zo in de clinch hebben gelegen. Of vergis ik me en heb ik me met deze opmerking van jarenlange fan naar het noobdom verbannen?  ;D
Why do you laugh at my hopeless appeal for your mercy?

Little Angel

Quote from: The Fury on Sun, 2005-10-30, 02:01:51
Geen idee of er een dvd van komt. Heb wel verscheidene camera's op het balkon zien staan, dus wie weet.
Wat JJ en PW betreft: Voor zover mij bekend is JJ niet om PW zelf weggegaan, maar had hij het plezier en zijn geloof in (het spelen bij) Arena verloren door de affaire PW. Geloof dat JJ en PW met elkaar nooit zo in de clinch hebben gelegen. Of vergis ik me en heb ik me met deze opmerking van jarenlange fan naar het noobdom verbannen?  ;D

Staat iets over in een andere topic, weet alleen niet meer waar....??? Wat ik er van begreep is er niet gefilmd (volgens Clive himself) dus.......! Enne van affaires weet ik niets misschien een ander?????
Ab Imo Pectore

JJ II

Op 9 decembver is het 10 jaar geleden dat Arena zijn eerste optreden met een volledige line-up speelde. Rond die datum zal on-line een officiele biografie staan, waarin de meeste hoofdrolspelers terugblikken op alle gebeurtenisen inclusief dit voorval. Eventjes geduld nog en je weet alles!  :D

Alle Jansen

Inmiddels gelezen en mijn complimenten voor dit lijvige boekwerkje.
Echt lekker te lezen en zo ontdenk je nogal wat kleine dingen dit anders verborgen zouden blijven.
Echt super om zoiets te lezen.
Over die "affaire" zullen we het maar niet meer hebben. Het blijkt inderdaad minder heftig te zijn geweest dan ik toenertijd begreep. (mijn engels is ook niet van dien aard dat ik alles snap)

PH

Quote from: The Fury on Sun, 2005-10-30, 02:01:51
Geen idee of er een dvd van komt. Heb wel verscheidene camera's op het balkon zien staan, dus wie weet.
Wat JJ en PW betreft: Voor zover mij bekend is JJ niet om PW zelf weggegaan, maar had hij het plezier en zijn geloof in (het spelen bij) Arena verloren door de affaire PW. Geloof dat JJ en PW met elkaar nooit zo in de clinch hebben gelegen. Of vergis ik me en heb ik me met deze opmerking van jarenlange fan naar het noobdom verbannen?  ;D

Tussen John Jowitt en Paul Wrightson zit het wel goed hoor!

Lee-Anne

Hallo dan allemaal!!  ;D
Pepper's Ghost..

Appelmoes??

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Lee-Anne on Fri, 2005-12-23, 14:32:38
Hallo dan allemaal!!  ;D

Hai zussie van Appelmoes??!!

Wees welkom in de uiteengeslagen kamer.