News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Klik voor vrijheid!

Started by PH, Mon, 2007-04-23, 16:41:18

Previous topic - Next topic

PH

Schaamteloos wil ik hier een advertentie plaatsen. Nee, eerder een noodkreet...

Zoals een aantal (of hopelijk iedereen) wel weet, gaat het niet al te best in Noord-Korea. Mensen worden er omwille van hun geloof vervolgd. Andersdenkenden worden alle rechten afgenomen. Mensen worden zelfs op brute wijze vermoord!
Tienduizenden Noord-Koreanen vluchten naar China. Maar China wil deze mensen niet onderbrengen, ze doen zelfs hun best niet om te helpen. Ze sturen ze terug naar Noord-Korea waar ze verder in gevangenschap gemarteld en afgeslacht worden... Deze petitie zamelt handtekeningen in om een brief te sturen naar de autoriteiten van China met de vraag waarom ze in strijd handelen met eerder getekende verdragen en afspraken.

In de kerk waar ik aangesloten ben werden er folders uitgedeeld en ik wil jullie vragen of jullie willen helpen. En zo beroerd zijn de Arena-fans toch niet? ;)

Als je voor vrijheid van geloof bent.
Als je mensenrechten belangrijk vindt.
En voor christenen in het bijzonder: als je je broeders en zusters in Christus wilt helpen.

Alsjeblieft, teken de petitie op deze website!
Het kost je hooguit 5 westerse minuten, maar het kan duizenden oosterse levens schelen!

Hier kun je de (in het Nederlands opgestelde) petitie lezen (Adobe Acrobat Reader vereist, maar als je dat niet hebt, gewoon tekenen):
http://klikvoorvrijheid.nl/petitie.pdf

En hier kun je je Naam, Woonplaats en E-mail adres invullen ofwel de petitie tekenen. Je kan ook wat rondkijken en achtergrond informatie opvragen:
http://klikvoorvrijheid.nl/

Verder kun je nog het persbericht lezen, de advertentie bekijken en een handtekeningenlijst downloaden om in je eigen kerk of gemeente te leggen.

Ik hoop dat we binnenkort een verbetering op dit onderwerp mogen horen.


Alvast bedankt!!

Teunis

Ik heb de petitie getekend, goed initiatief!
'I will surrender my heart to the sky
Oh, our love doesn't end here, it lives forever on the wings of time'
-------------------------------------------------------
Toto - Wings of time (Kingdom of Desire)

maddox

Getekend. Inderdaad een goed initiatief, PH.  *horns*
Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

PH

Teunis en maddox! Hartstikke bedankt! Echt tof van jullie!

Voel je vrij om de website naar anderen door te spammen! ;D ;) :D

Enneh... hopelijk zullen er nog meer leden van dit forum jullie voorbeeld volgen!

Ik heb mijn vorige post even aangepast omdat ik zag dat ik iets vergeten was:

"Deze petitie zamelt handtekeningen in om een brief te sturen naar de autoriteiten van China met de vraag waarom ze in strijd handelen met eerder getekende verdragen en afspraken."


Hartelijk bedankt!

maddox

Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.