News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Een leuk mailtje die ik heb verstuurd

Started by PH, Wed, 2006-01-11, 19:52:27

Previous topic - Next topic

PH

Hey!

Ik krijg af en toe van die FW-mailtjes (ook wel doorstuurmailtjes, of kettingbrieven genoemd) van vrienden/gerelateerden.
Ik heb daar dus echt een afschuwelijk gloeiende bloedhekel aan. Dus ik heb deze keer een mailtje teruggestuurd aan alle mensen die in de adressenbalk stonden.
Ik hoop dat ik ze nu laat zien wat ik er van vind. let op:

Hallo alle vrienden!! (En de rest die ik niet ken, maar die inmiddels mijn emailadres wel hebben, hoi hoi!)

Ik denk dat ik maar even een mailtje terugstuur, we kennen elkaar zo langzamerhand wel, dus dan moet dat gewoon kunnen, toch?
Iemand nog behoefte om in mijn MSN-lijst te komen?
Nee?
Oh, jammer hoor...
Misschien doe ik het sowieso wel, ik weet het nog niet, ik heb namelijk nog maar 200 mensen in mijn lijst, en dat is natuurlijk niks vergeleken met jullie.
Weet je wat? Geef me direct jullie mobiele nummers maar. Ik kan via mijn mobiel jullie adressen ook nog wel achterhalen, dan kom ik gewoon een keertje gezellig een kopje koffie drinken!

Zeg, dat leuke doorstuurmailtje (die door velen gehaat wordt, door mij UITERAARD(!!!) niet...) is eigenlijk nauwelijks te lezen. Het enige wat ik kan zien is "<html>" en "<div style='background-color" enzo.
Dat is erg jammer want ik was (net als jullie) ontzettend benieuwd wat er in dit mailtje stond. Ik krijg namelijk niet zo vaak mail, ongeveer 6 per dag ofzo. Terwijl ik hoor van vrienden dat zij wel 10 mailtjes krijgen!!
Wel jammer want ik heb me een tijdje geleden aangemeld voor een hotmail-account met 2,5 gig opslagruimte. Het kost wel wat geld, maar dat is het het waard natuurlijk.

Ik heb ergens een speciaal programma op mijn computer "e-mail code converter" ik zal hem eens effe gebruiken.


OH TOF!!!1!!1!! EEN 538 PARTY!!!!shift+1!!!!1! DAT IS ECHT ZOOOOOOOO ONTZETTEND VET DUDE!!!
De laatste keer dat ik naar zo'n 538 party was gegaan zijn we echt dik uit ons dak gegaan man! Echt! die gasten hebben de beste DJ's van het land!
Misschien draaien ze dan ook wel wat van onze favoriete Baas ABC en Lange Frans Bauer!
Ik hoop dat ze dan ook bier gaan serveren, want ik hou van bier. Mijn vrienden ook. Ik denk eigenlijk stiekem dat ik ietsje meer van bier hou, eigenlijk.

Oh... oh wat lees ik nu?
J moet eerzzzt als sgool genomonieerd worden? (moielijk woord haha, kweenie hoek da moe typn)
Waarop moet je genomineerd worden?

Hey! Maar wacht eens!!!

MISSCHIEN WINNEN WIJ WEL!!!

Ja! HAHA JA!!
DAT KAN NATUURLIJK!!!1!!!!

DAT IK DAAR NIET EERDER AAN HEB GEDACHT!
We kunnen gewoon winnen!

Jaha, want ehhmmm... ehh als we dit mailtje naar iedereen sturen hè, dan kunnen we gewoon winnen!! jaha!!!
Ga ik direct doen joh!

Bedankt voor jullie emailadressen trouwens, ik heb ze al in mijn email-contactpersonenlijst gezet.

Doeoeoeoeoeoeiiiiiiii!!!!!!



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Cyborg-Frask

in 1 woord: ROFL!!!

zelf krijg ik eigenlijk nooit van dit soort mailtjes maar dat komt vast omdat 90% van mijn klas mijn mail niet heeft  ::) . maarja dit lijkt me echt zo ongelooflijk hinderlijk / zwaar irritante SPAM

kortom: een geweldige (en MEGA goede SPAM bevattende) mail, jij hebt ze echt laten zien wat SPAM is, well done mate  :P

waarschijnlijk als je dit naar 538 stuur word je zoiso genomineerd  :P


Appelmoes??

LOL, zoiets moet ik de volgende keer ook maar doen. Alleen krijg ik nooit meer dit soort mail. Ik heb altijd de neiging om mensen een dringend doch niet vriendelijk verzoek om mij nooit meer zo'n maitje te sturen. Is er iemand dom genoeg om in de herhaling te vallen dan schrap ik die gewoon uit mijn lijst ;D

Erg effectief 8)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Appelmoes?? on Wed, 2006-01-11, 21:15:35
LOL, zoiets moet ik de volgende keer ook maar doen. Alleen krijg ik nooit meer dit soort mail. Ik heb altijd de neiging om mensen een dringend doch niet vriendelijk verzoek om mij nooit meer zo'n maitje te sturen. Is er iemand dom genoeg om in de herhaling te vallen dan schrap ik die gewoon uit mijn lijst ;D

Erg effectief 8)

HAHAHAHAHAHAHA!!! Da's inderdaad heel erg effectief!!
Maar ik kreeg dit mailtje van een vriendin van mijn vriendin, en die wil je allemaal natuurlijk wel (enigzins) te vriend houden. Maar ik vind het altijd leuk om haar gigantisch voor gek te zetten (ze is nogal naief in sommige opzichten, en dat moet je ze duidelijk maken), maar meestal heeft ze dat niet eens door!

Ahum...

Mijn slechte Mr. Hyde kant.

Quote from: Cyborg-Frask on Wed, 2006-01-11, 20:03:46waarschijnlijk als je dit naar 538 stuur word je zoiso genomineerd  :P
Hahaha ik kan het proberen!
Maar dan zit ik met het risico dat ik ga winnen... :-[

NijntjeRocks

Quote from: PH on Wed, 2006-01-11, 22:13:13
Maar ik kreeg dit mailtje van een vriendin van mijn vriendin, en die wil je allemaal natuurlijk wel (enigzins) te vriend houden.
Ik gebruik zo ongeveer dezelfde strategie en zelfs bij vrienden helpt enkel de dreiging al ;)
Ik heb van een paar vrienden de mail geblokkerd en een autoteturn-script op gedraaid, en dan leren ze het rap genoeg :)
Nijntje=Miffy. Original Miffy: (in Dutch)

Appelmoes??

Quote from: PH on Wed, 2006-01-11, 22:13:13
Maar ik kreeg dit mailtje van een vriendin van mijn vriendin, en die wil je allemaal natuurlijk wel (enigzins) te vriend houden.
Die zijn idd gevaarlijk. Vooral lief blijven doen, ze vertellen alles, ALLES door die vrouwen... :-\
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Cyborg-Frask

QuoteDie zijn idd gevaarlijk. Vooral lief blijven doen, ze vertellen alles, ALLES door die vrouwen... Undecided
aha dus ik ben niet de enige die daar last van heeft  :P
achja je zou ze moeten respecteren maarja.... laten we het erop houden dat ik gewoon chararijnig ben omdat ik mijn rip terug wil  ;)

Appelmoes??

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Waarschijnlijk refereert hij naar de bijbel waarin God de vrouw schiep uit een rib van de man.

Appelmoes??

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Cyborg-Frask

#10
oops, klein tikfoutje  :-[

maar om weer even on-topic te komen, ik heb gisteren ook gettingmail gekregen

het ging over een iPOD ofzo dat je die kon bestellen of iets in die richting, iemand suggesties over wat ik terug kan sturen?  ::)

PH

Quote from: Cyborg-Frask on Fri, 2006-01-27, 21:05:07
oops, klein tikfoutje  :-[

maar om weer even on-topic te komen, ik heb gisteren ook gettingmail gekregen

het ging over een iPOD ofzo dat je die kon bestellen of iets in die richting, iemand suggesties over wat ik terug kan sturen?  ::)

Kettingmail bedoel je waarschijnlijk. ;D

Ik heb even geen idee.
Je moet gewoon de mensen belachelijk maken die denken te winnen.




Iets anders grappigs:
Er zijn dus mensen die mee deden aan die Radio 538 wedstrijd. En onze school had gewonnen!!! HAHAHAHAHA!
Ik kwam niet meer bij toen ik dat hoorde!
Gelukkig vond onze schoolleiding het geen goed idee dat er een 538 DJ kwam, dus het feest ging niet door (Ik nog harder lachen!).

Herben

Heb ik een keer gedaan met valentijnsdag een kaartje verstuurd via een site en een niet bestaand emailadres als afzender gebruikt, later sprak ik die persoon weer ja ze had hem al toegevoegd aan haar MSN bestand maar vond het al raar dat de betreffende persoon nooit online was.....
Walk along the Waterfall, watching as the world turns red
Wonder where the river flows, and the blood on the River bed
Poison lies to close to us, Reach across the salt and Sand
Moving Deeper into the Land

Appelmoes??

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace