News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Welkom

Started by Appelmoes??, Thu, 2005-04-21, 16:41:43

Previous topic - Next topic

Appelmoes??

Veel plezier op je vakantie!
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Teunis

Quote from: Appelmoes?? on Thu, 2005-07-28, 12:46:44
Veel plezier op je vakantie!
Dank je, gaat ongetwijfeld lukken!
'I will surrender my heart to the sky
Oh, our love doesn't end here, it lives forever on the wings of time'
-------------------------------------------------------
Toto - Wings of time (Kingdom of Desire)

Herben

Quote from: Teunis on Thu, 2005-07-28, 13:16:09
Dank je, gaat ongetwijfeld lukken!
Ja jij ook een plezierige vakantie in de Eifel, Ik heb nu ook vakantie maar ben nog niet op vakantie. Dan kun je daar mooi eens dat duitse bier daar proberen, en kijken hoe de vrouwtjes daar zijn.
Walk along the Waterfall, watching as the world turns red
Wonder where the river flows, and the blood on the River bed
Poison lies to close to us, Reach across the salt and Sand
Moving Deeper into the Land

Invisible_Jen

#53
Quote from: Teunis on Wed, 2005-07-27, 09:20:19
Dat is niet zo moeilijk JJ. Als je op je profiel klikt en dan je website (persoonlijke weblog) bezoekt, dan ben je er al  ;).

klopt maar dat is niet de reden dat ik wist dat het 'Jan Jaap' is :D 

denk er maar eens over na.... (weer zo'n " ik ken jou, jij mij niet" situatie ;) ;)

LoL
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Teunis

Quote from: Herben on Thu, 2005-07-28, 19:25:47
Ja jij ook een plezierige vakantie in de Eifel, Ik heb nu ook vakantie maar ben nog niet op vakantie. Dan kun je daar mooi eens dat duitse bier daar proberen, en kijken hoe de vrouwtjes daar zijn.
Ben al voorzien van een vrouwtje, maar kijken mag natuurlijk altijd ;). Helaas verliep de vakantie niet zoals we vooraf verwacht en gehoopt hadden. We kwamen vrijdag aan en waren plannen aan het maken voor de volgende dagen, toen we een telefoontje kregen dat mijn schoonvader vrij plotseling was overleden. We zijn dus al weer thuis. Verschrikkelijk. Sometimes life really sucks!!!
'I will surrender my heart to the sky
Oh, our love doesn't end here, it lives forever on the wings of time'
-------------------------------------------------------
Toto - Wings of time (Kingdom of Desire)

Appelmoes??

Oei! Veel sterkte dan de komende tijd!
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Herben

Quote from: Teunis on Mon, 2005-08-01, 11:04:09
Ben al voorzien van een vrouwtje, maar kijken mag natuurlijk altijd ;). Helaas verliep de vakantie niet zoals we vooraf verwacht en gehoopt hadden. We kwamen vrijdag aan en waren plannen aan het maken voor de volgende dagen, toen we een telefoontje kregen dat mijn schoonvader vrij plotseling was overleden. We zijn dus al weer thuis. Verschrikkelijk. Sometimes life really sucks!!!
Nou sterkte dan met het verlies, ja dan kan de vakantie plotesling stoppen, trouwens vandaag ook nog naar een begravenis geweest van een vroegere buurman, dus je bent de enigste niet......
Walk along the Waterfall, watching as the world turns red
Wonder where the river flows, and the blood on the River bed
Poison lies to close to us, Reach across the salt and Sand
Moving Deeper into the Land

Teunis

#57
Dank jullie wel. We hadden ons er zo op verheugd, omdat we vorig jaar ook al niet met vakantie konden, toen onze dochter werd opgenomen in een Revalidatiecentrum. Het is ons blijkbaar niet gegund. Maar er is niets aan te doen, zo'n overlijden kun je niet plannen. Nou ja, dan knijpen we er in de herfstvakantie wel tussenuit. Ook gaan we na de begrafenis nog wat losse dagen weg met de kinderen, thuis zitten lost niets op.
'I will surrender my heart to the sky
Oh, our love doesn't end here, it lives forever on the wings of time'
-------------------------------------------------------
Toto - Wings of time (Kingdom of Desire)

Herben

Quote from: Appelmoes?? on Sat, 2005-04-23, 09:08:46
Ik ben druk bezig mijn zusje verslaafd te maken aan Arena en daarna ook ff proberen om haar heir heen te lokken. Weer een vrouw erbij :D
8)
Ha Appelmoes is het al een beetje gelukt met je zusje? Ik krijg mijn kameraden nog niet eens zo ver, laat staan mijn zusje!!
Walk along the Waterfall, watching as the world turns red
Wonder where the river flows, and the blood on the River bed
Poison lies to close to us, Reach across the salt and Sand
Moving Deeper into the Land

Teunis

Quote from: Teunis on Mon, 2005-08-01, 18:59:18
Nou ja, dan knijpen we er in de herfstvakantie wel tussenuit.

Hebben toch nog een last-minute geboekt, vorige week in een bungalowpark in Beekbergen gezeten. Herfstvakantie gaat dus niet door, je kunt het geld maar 1x uitgeven.

Ik heb wel een paar mensen warm gekregen voor Arena: mijn broer en een vader van een jongen die bij mijn zoon in het voetbalteam van DOS Kampen zit. Het zijn helaas niet van die forumtypes, dus we zullen ze hier niet aantreffen ben ik bang  :-\.
'I will surrender my heart to the sky
Oh, our love doesn't end here, it lives forever on the wings of time'
-------------------------------------------------------
Toto - Wings of time (Kingdom of Desire)

Appelmoes??

Hmm, ik ben bang dat mijn zusje hier niet zo snel te zien zal zijn en anders heeft ze een geheimpje :D Maarja, Ik heb Nijntje Rocks hier al gekregen.

Mijn zusje gaat als het goed is wel mee naar het concert 16 okt.
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Hallo,

Mijn naam is Paco en ik ben een gigantische fan van progressive rock, waaronder GENESIS, ARENA, KINO, en ehh... vele anderen ;)
Ik ben relatief jong voor dit muziekgenre, geloof ik. Ik ben namelijk 17 jaar.

Een vriend van mij is ook een Arena-fan, dus misschien kan ik 'm hierheen slepen. En volgens mij heb ik mijn neef ook besmet.

Ik hoop op 10 december naar Kino te gaan in De Boerderij (Zoetermeer). Helaas geen Arena concert, want mn vriendin is dan jarig... ;D

Laterzzz,

--PH

Appelmoes??

Quote from: PH on Sun, 2005-09-11, 16:26:32
Hallo,

Mijn naam is Paco en ik ben een gigantische fan van progressive rock, waaronder GENESIS, ARENA, KINO, en ehh... vele anderen ;)
Ik ben relatief jong voor dit muziekgenre, geloof ik. Ik ben namelijk 17 jaar.

Een vriend van mij is ook een Arena-fan, dus misschien kan ik 'm hierheen slepen. En volgens mij heb ik mijn neef ook besmet.

Ik hoop op 10 december naar Kino te gaan in De Boerderij (Zoetermeer). Helaas geen Arena concert, want mn vriendin is dan jarig... ;D

Laterzzz,

--PH
Op allebei de data?
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


NijntjeRocks

Quote from: PH on Sun, 2005-09-11, 16:26:32
Helaas geen Arena concert, want mn vriendin is dan jarig... ;D
perfect verjaardagskado toch? Heb je er zelf ook nog wat aan ;)
Nijntje=Miffy. Original Miffy: (in Dutch)

PH

Ze is nog niet ge-Arena-riseerd ;D

Appelmoes??

Quote from: PH on Mon, 2005-09-12, 08:36:08
Ze is nog niet ge-Arena-riseerd ;D
Maar welke van de 2 data (16 sept/16okt) is ze jarig dan? Dan ga je toch gewoon op de andere datum?

We kunnen bij die concerten trouwens de eerste meet organiseren :P
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


The Butterfly Man

Quote from: PH on Mon, 2005-09-12, 08:36:08
Ze is nog niet ge-Arena-riseerd ;D

Dan heb ik het toch echt een stuk beter voor elkaar: Ik ben 19 en mijn vriendin gaat gewoon mee naar Arena! (en toen ik 17 was ging ze ook al mee!) ;)

Tom
There will be white clouds beyond the hills...

Invisible_Jen

Quote from: The Butterfly Man on Sat, 2005-09-17, 22:36:34
Dan heb ik het toch echt een stuk beter voor elkaar: Ik ben 19 en mijn vriendin gaat gewoon mee naar Arena! (en toen ik 17 was ging ze ook al mee!) ;)

Tom


sjees en ik zit te bedenken hoe ik mijn vader toch uiteindelijk meekrijg naar Arena..
hij vind het wel een goede band maar niet zozeer dat ie perse naar een concert ervan moet (mn vader is trouwens ook een grote symfo gek, dus niet dat jullie denken dat mn vader geen goede muzieksmaak heeft ofzo ;) )

maar goed, met pijn in mn hart ( :P) het afgelopen concert moeten missen  :( en bij die volgende wil ik echt graag zijn,

iemand mischien nog een crea idee hoe ik dit ga oplossen ofzo??  ;D :P
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Appelmoes??

Men neme:
- 2 concertkaartjes
- Touw
- Tape
- Bestelbus
- Blinddoek

En gewoon ontvoeren die pa van je! ;D
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


NijntjeRocks

Quote from: Appelmoes?? on Tue, 2005-09-20, 22:27:05
Men neme:
- 2 concertkaartjes
- Touw
- Tape
- Bestelbus
- Blinddoek

En gewoon ontvoeren die pa van je! ;D
Alsie dan NOG niet meewerkt, dan ga je toch lekker zonder hem :)
Nijntje=Miffy. Original Miffy: (in Dutch)

Appelmoes??

Ik zal mijn "Appelmoes??" polo aandoen :+ Lekker herkenbaar :)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Teunis

Op http://www.progwereld.org/ staat een positieve recensie van het concert van 16 september in Zoetermeer. Hij was alleen minder te spreken over de kledij van Rob  ;D.
'I will surrender my heart to the sky
Oh, our love doesn't end here, it lives forever on the wings of time'
-------------------------------------------------------
Toto - Wings of time (Kingdom of Desire)

Invisible_Jen

#72
en mn vader gaat toch uiteindelijk mee naar Arena!!  ;D

ik dacht dat ie helemaal niet wilde maar dat viel wel mee, dus morgen gauw kaartjes bestellen, (lijkt mij wel handig :P)


dus ik ben er iig bij *ola* (ja of het moet morgen opeens uitverkocht zijn maar dat lijkt me sterk :o ;))
(sjees, mn concertagenda wordt alweer aardig vol zo... :))
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Boogschutter

Hallo mensen ,

Ik ben toch maar overstag gegaan om me aan te melden op het Arena forum , zeker dat ik eindelijk na een langezoektocht      " The visitor " heb gevonden bij de platen beurs en is ook nog eens een promo dat voor 12 â,¬ is een koopje denk ik!!! Het is leuk te lezen dat er diverse leeftijden Arena goed vinden ik ben zelf 31 en cool dat er ook gasten zijn van onder de 20 ook prog kunnen waarderen , beter dan m'n neefje die maar rond huppelt op die krolse Britney of whatever  wat voor crap , maar goed . Ben in aanraking gekomen met Arena door een oud collega die had " The visitor " op staan in de auto en vroeg wow wie zijn dat klinkt zeer goed , nou zodoende ben ik een beetje verslaafd geraakt, hellaas wel te laat want ik baal wel dat ik niet meer aan de fanclub cd's kan komen , en denk dat copieren ook wel uit den boze is , wat ook wel begrijpelijk is , wie weet komt het nog wel goed. Verder ben ik ook fan van , Peter Gabriel , Genesis , Marillion en Fish. Hoop op leuk contact op dit forum.

Bas!

Appelmoes??

Welkom en veel plezier hier :)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace