News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Frost in Amersfoort...

Started by PH, Wed, 2006-09-06, 09:50:28

Previous topic - Next topic

PH

Ik heb even een vraagje aan alle Nederlanders hier.
Stel dat er een Frost concert gehouden werd in Amersfoort of omstreken (in het midden van het land dus), zouden er genoeg mensen op af komen?
Misschien kan ik namelijk iets regelen. John Jowitt heeft namelijk gezegd dat ze misschien wel een concertje kunnen geven daar in de buurt als ik een goeie plek weet.
Waarschijnlijk wordt dat dan een concert met ALLEEN Frost, geen Pallas. Wat natuurlijk wil zeggen dat er meer tijd is voor ze. Dat zou wel leuk zijn! ;D

Ik weet al van ongeveer 8 mensen die ik ken dat ze misschien wel zouden gaan!
- Ikzelf
- Cyborg-Frask
- Vanderwoude
- een collega van mij
- een vriend van een collega van mij
- M'n ckv-leraar van school
- een vriendin van mij
- Appelmoes?? misschien (PLEASE!!!! *horns*)
- JJ II
- een vriend van de vriend van die collega van mij misschien
- nog een vriend van de vriend van die collega van mij misschien
- nog een vriend van de vriend van die collega van mij misschien
- Misschien nog een leraar van mij

Er zijn nog wel meer mensen die ik ken die ik eventueel zou kunnen overhalen om te gaan.

EDIT: Dat zijn in ieder geval al elf potentiële Frost-klanten.

Appelmoes??

Ik ken alleen de mp3 die je mij gestuurd hebt, en die vond ik niet echt geweldig ofzo, maar misschien zou ik er wel heen gaan. Live-shows zijn meestal toch wel tof.
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


JJ II

Ik zou zeker gaan (als ik zou kunnen, om welke datum gaat het?).

Maar heb je enig idee wat het kost (tijd en geld) om zoiets te organiseren? Of heb je een zaal die het risico wil dragen?

PH

Quote from: Appelmoes?? on Wed, 2006-09-06, 12:29:55
Ik ken alleen de mp3 die je mij gestuurd hebt, en die vond ik niet echt geweldig ofzo, maar misschien zou ik er wel heen gaan. Live-shows zijn meestal toch wel tof.

+ dat je John Mitchell (en alle anderen natuurlijk) ziet in een (waarschijnlijk) zeer intieme live show.

Quote from: JJ II on Wed, 2006-09-06, 14:17:10
Ik zou zeker gaan (als ik zou kunnen, om welke datum gaat het?).

Maar heb je enig idee wat het kost (tijd en geld) om zoiets te organiseren? Of heb je een zaal die het risico wil dragen?

LET OP!! Er is nog niks zeker! Ik zei voor de grap op het Frost-forum dat ik nog wel een leuke plek wist in Amersfoort en toen zei John Jowitt "Als het aansluit bij de Pallas/Frost tour vind ik het best!" en dat ik dat dan maar moest regelen. Dus nu heb ik al twee 'concertgebouwen' gemaild gister, en hopelijk krijg ik vandaag bericht terug. Als het inderdaad doorgaat zal het op dinsdag 10 oktober of woensdag 11 oktober plaatsvinden (of misschien maandag 9 oktober).
Ik heb absoluut geen idee hoe ik zoiets verder moet regelen... Zoiets kwam voor mij ook rauw op m'n dak.


M'n ckv-leraar (door wie ik Dream Theater en Queensrÿche heb leren kennen) wil heel graag mee, hij vond Milliontown (na 3 keer luisteren) echt goed!
Morgen die andere leraar vragen, ik gok op "Ja" aangezien hij al eens naar een concert van Dream Theater is geweest.

(Wat is dat toch met Dream Theater de laatste tijd....)

debsss

Quote from: PH on Wed, 2006-09-06, 17:01:10
(Wat is dat toch met Dream Theater de laatste tijd....)

Dream Theatre is gewoon super!!!!!  8) *horns*

PH

Quote from: debsss on Thu, 2006-09-07, 20:00:31
Dream Theatre is gewoon super!!!!!  8) *horns*

Dream Theater, ze zijn Amerikaans. ;)

En ja, ze zijn inderdaad super!
Als ik zeg dat Frost wel wat weg heeft van Dream Theater, kom je dan ook naar het Frost concert in Amersfoort als die daar zou plaatsvinden?

Appelmoes??

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


maddox

Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

PH

Quote from: Appelmoes?? on Thu, 2006-09-07, 20:38:41
Is dat waar dan? ;)

Sommigen beweren van wel, ik begrijp wel een beetje wat ze bedoelen, maar ik vind het zelf wel meevallen eigenlijk.
Met sommige nummers zijn ze net zo bombastisch en experimenteel als DT. Maar ze weten het pop-achtige ook (op een waardige manier) in stand te houden.

debsss

Quote from: PH on Thu, 2006-09-07, 20:35:25
Dream Theater, ze zijn Amerikaans. ;)

En ja, ze zijn inderdaad super!
Als ik zeg dat Frost wel wat weg heeft van Dream Theater, kom je dan ook naar het Frost concert in Amersfoort als die daar zou plaatsvinden?

Ik zou zo graag naar verschillende gigs willen, maar helaas... ik zit met de kleine.
Aangezien ik alleenstaande moeder ben ben ik financieel heel erg gebonden.
Maar zit er wel enorm op gebrand om dit jaar weer eens naar arena te kunnen!!!
Hopelijk kan ik vanaf volgend jaar wat meer naar gigs toe als mijn salaris eens stijgt  ;D

Cyborg-Frask

Ik zou zeker wel komen als FROST in Amersfoort een gig zou hebben. Een extra gig is immers altijd welkom op mijn lijst  :P

Hmmm als je dit zou kunnen regelen PH...zou wel ERNSTIG vet zijn...trouwens...welke gig-centra zijn er eigenlijk in Amersfoort? Hoe heten ze ???

PH

Quote from: debsss on Sat, 2006-09-09, 12:22:42
Ik zou zo graag naar verschillende gigs willen, maar helaas... ik zit met de kleine.
Aangezien ik alleenstaande moeder ben ben ik financieel heel erg gebonden.

Ik weet niet of het veel geld gaat kosten hoor... ;) (waarschijnlijk of heel weinig of helemaal niks)
Dit wordt maar een opwarm-gig. ;D

Quote from: Cyborg-Frask on Sun, 2006-09-10, 20:01:18
Ik zou zeker wel komen als FROST in Amersfoort een gig zou hebben. Een extra gig is immers altijd welkom op mijn lijst  :P

Hmmm als je dit zou kunnen regelen PH...zou wel ERNSTIG vet zijn...trouwens...welke gig-centra zijn er eigenlijk in Amersfoort? Hoe heten ze ???

Ehhmmm ja dat is dus nu net het probleem waar ik mee zit.
Er zijn wel wat mogelijkheden, alleen het kost wat regelwerk.

- De Flint is een theater en congrescentrum. (http://www.deflint.nl/)
- De Lieve Vrouw is een theater, filmhuis en café. (http://www.lievevrouw.nl/)
- De Klaveet is een partycentrum. (http://www.klaveet.nl/)
- De Brink is een groot complex waar een school in zit, gymzalen en een café en wijkcentrum. Hier is een gymzaal (die behoorlijk geluidsdicht is) wel een mooie optie!
- Wellantcollege een middelbare VMBO-school met een enorme aula mét een podium! Hier heb ik elke zondag kerk, heb me altijd al verbaasd over de mogelijkheden daar...
- Een schuur van een boer. Hij geeft wel vaker feesten in z'n schuur die je gewoon kan huren. Het is een vrij grote schuur, dus dat moet ook geen probleem zijn.

Het probleem is alleen dat het geluid een factor is waar mensen gauw van schrikken ben ik bang...

PH

#12
UPDATE:

Mijn hoofddoel is De Brink. Ze hebben een gymzaal die groot genoeg is en (als ik de goede man mag geloven) geluidsdicht. Dat zal ook wel want er zit geen raam in alleen maar 1 extra deur (nootuitgang). Daar vlak onder is een kleine maar toch wel gezellige bar. Ik weet alleen nog niet hoe we dat met de tickets gaan regelen...
Van de man die ik gesproken heb kreeg ik een mailadres en telefoon nummer van de persoon die over alle gymzalen in heel Amersfoort gaat. Ik zal em vandaag of morgen eens mailen.

M'n vader wil me gelukkig helpen, ookal is hij zelf ABSOLUUT geen Frost*fan. Wat een coole pa heb ik toch. ;D




EDIT: Als het allemaal niet lukt weet ik zeker dat ik het ooit TOCH voor mekaar krijg, het is nu natuurlijk nog maar een paar weken voordat Frost* naar Nederland komt... Dus over een jaar ofzo, dan kunnen hier misschien vaker concerten gegeven worden! ;D

Trouwens, ik heb weer twee mensen weten op te trommelen die wel willen komen. Ik ga ook een advertentie plaatsen in de C1000 waar ik werk (niet dat daar veel op af zullen komen).
ZORG DUS DAT JE MENSEN INFORMEERD OVER DE MOGELIJKHEID VAN EEN FROST*CONCERT IN AMERSFOORT!!

Little Angel

#13
Hee hallo Little Angel hier.....Tjee dat is lang geleden....maar ja zoveel was er in muziekland (voor mij) niet te melden...maar een concert van Frost alleen!!!!!! Ik wilde naar de Boerderij gaan, dit optreden wordt verzorgd door Solutions die ook voor mijn bevriende band Eyes Can't See als label fungeerde (lees probeerde) Ik vond alleen de prijs nogal aan de dure kant.....Ik zou alleen voor Frost gaan, en dat eigenlijk voornamelijk omdat John Mitchell meedoet en ik in zijn kunnen geloof!!! Maar als dit in Amersfoort zou lukken....(en ik die datum nix bijzonders heb) zou ik zeker gaan...misschien heb ik nog wel 2 of 3 mensen die ook mee willen...Ik zou zeggen Keep in Touch with us.....Toppie dat je dit op je nek haalt...ik weet dat dit uren kost aan telefoontjes, loze beloftes en veel teleurstellngen..maar als het lukt dan is dat het wel waard geweest..en zo niet dan vind ik het toch tof van je.......... ;D
Ab Imo Pectore

PH

Quote from: Little Angel on Tue, 2006-09-19, 13:40:24
Hee hallo Little Angel hier.....Tjee dat is lang geleden....maar ja zoveel was er in muziekland (voor mij) niet te melden...maar een concert van Frost alleen!!!!!! Ik wilde naar de Boerderij gaan, dit optreden wordt verzorgd door Solutions die ook voor mijn bevriende band Eyes Can't See als label fungeerde (lees probeerde) Ik vond alleen de prijs nogal aan de dure kant.....Ik zou alleen voor Frost gaan, en dat eigenlijk voornamelijk omdat John Mitchell meedoet en ik in zijn kunnen geloof!!! Maar als dit in Amersfoort zou lukken....(en ik die datum nix bijzonders heb) zou ik zeker gaan...misschien heb ik nog wel 2 of 3 mensen die ook mee willen...Ik zou zeggen Keep in Touch with us.....Toppie dat je dit op je nek haalt...ik weet dat dit uren kost aan telefoontjes, loze beloftes en veel teleurstellngen..maar als het lukt dan is dat het wel waard geweest..en zo niet dan vind ik het toch tof van je.......... ;D

Nou, blij dat je het zo tof van me vindt, maar het is uiteindelijk niet gelukt.
Het probleem zou de prijs zijn. Ik kon een zaal huren voor 36 euro per uur. Maar dan moest ik wel allerlei andere dingen regelen (zoals EHBO-ventjes en vergunningen en weet ik het allemaal).

Sorry jongens (en meiden), volgende keer beter!
(Volgende keer ga ik dit veel grondiger aanpakken)

maddox

Quote from: PH on Thu, 2006-10-12, 15:18:04
Nou, blij dat je het zo tof van me vindt, maar het is uiteindelijk niet gelukt.
Het probleem zou de prijs zijn. Ik kon een zaal huren voor 36 euro per uur. Maar dan moest ik wel allerlei andere dingen regelen (zoals EHBO-ventjes en vergunningen en weet ik het allemaal).

Sorry jongens (en meiden), volgende keer beter!
(Volgende keer ga ik dit veel grondiger aanpakken)

He, da's jammer, PH. Ik vind het al knap dat je het probeerde.  *horns*

Jammer dat het niet doorgaat. Had het wel tof gevonden. Better luck next time.  ;)
Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

Little Angel

Nou das zeker jammer maar toch bedankt voor alle moeite die je hebt gedaan....misschien kunnen we een volgende keer met een aantal mensen gaan brainstormen?? Frost in de Boerderij was erg goed...hoewel het geluid vergeleken met Lazuli iets te hard was waardoor de details vervaagden maar voor de rest een hoop lol op het podium en ik heb JJ2 ontmoet...grappig dat je naast elkaar staat en dan opeens door hebt wie het is! Mijn vriendin en ik hebben nog een heel gezellig gesprek gehad met JJ, leuke gozer! ;D :-*
Ab Imo Pectore

Appelmoes??

Quote from: PH on Thu, 2006-10-12, 15:18:04
Nou, blij dat je het zo tof van me vindt, maar het is uiteindelijk niet gelukt.
Het probleem zou de prijs zijn. Ik kon een zaal huren voor 36 euro per uur. Maar dan moest ik wel allerlei andere dingen regelen (zoals EHBO-ventjes en vergunningen en weet ik het allemaal).

Sorry jongens (en meiden), volgende keer beter!
(Volgende keer ga ik dit veel grondiger aanpakken)
Kun je dat niet gewoon door de tourmanager laten regelen?
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace