News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Kino in Zoetermeer 10 december 2005

Started by PH, Wed, 2005-10-05, 20:44:32

Previous topic - Next topic

The Butterfly Man

Quote from: Little Angel on Fri, 2005-12-09, 14:19:17
He, Butterfly Man, ik zag dat ook op de site zit mom. Kwam je daarnet ook al tegen bij de Kino site. Wat is de wereld weer klein!!!!

Haha ja inderdaad, errug klein! En wie weet zijn we elkaar gisteravond ook wel tegengekomen........alleen heb ik je niet herkend omdat ik niet weet hoe je eruit ziet! :P

Maar het was echt SUPERgoed! Ik ben tot nu toe bij alle Kino-optredens in NL geweest maar Rijssen is (was?) me toch iets te ver, ook al heb ik Arena daar al twee keer gezien. Maar als ik in een gekke bui ben, en op het moment ziet het daar wel naar uit, dan rij ik donderdag gewoon naar Rijssen! Kan mij het schelen! ;D

Tom
There will be white clouds beyond the hills...

JJ II

Ik heb je wel gezien hoor Tom, ik stond 2 meter links van je (met Pepper's Ghost shirt).
Ik heb ook egr egnoten van het optreden. had nog wler langer mogen duren. De setlist vermeldde nog een extra nummer, maar Pete voelde zich niet fit genoeg om het te zingen.
Wel moet mij van het hart dat ik Bob een goede drummer vind, maar te weinig subtiel in zijn breaks. Een beetje te veel 'van dik hout zaagt men....'

Little Angel

#102
Quote from: The Butterfly Man on Sun, 2005-12-11, 23:37:04
Haha ja inderdaad, errug klein! En wie weet zijn we elkaar gisteravond ook wel tegengekomen........alleen heb ik je niet herkend omdat ik niet weet hoe je eruit ziet! :P

Maar het was echt SUPERgoed! Ik ben tot nu toe bij alle Kino-optredens in NL geweest maar Rijssen is (was?) me toch iets te ver, ook al heb ik Arena daar al twee keer gezien. Maar als ik in een gekke bui ben, en op het moment ziet het daar wel naar uit, dan rij ik donderdag gewoon naar Rijssen! Kan mij het schelen! ;D

Tom

Ook ik stond links van het midden, ongeveer de vierde rij!!!! Ik had als enige het rood met zwarte Arena shirt aan. Voor mij stond iemand met donker haard met een bril, met een Pepper's Ghost shirt, er stond een meisje bij met blond haar. Is dat een van jullie????? En ik was degenen die hard gilde tijdens de eerste tonen van S.I.W. Vind het toch jammer dat ze geen Arena nummers hebben gedaan. Ze hebben van M en I.B beide volgens mij 2 nummers gedaan. Ze hadden ook een instrumentaal stukje kunnen spelen toch!! Maar mijn avond kon zowiezo niet meer stuks toen J. mij herhende en bij naam noemde. Zwijmel.............waarschijnlijk wordt dit alleen begrepen door de vrouwelijke fans!!! :-* :-[ ;D

Nog ff een sommetje, dit was mijn tweede Kino concert en Arena heb ik al vijf keer gezien en dat gaat nog veel meer worden!!! 8) 8)
Ab Imo Pectore

JJ II

QuoteVoor mij stond iemand met donker haard met een bril, met een Pepper's Ghost shirt, er stond een meisje bij met blond haar. Is dat een van jullie??

That's me!  :D

Die met die bril dus, die met dat blonde haar is mijn vrouw (brrr... blijft een raar woord) Nicole.

John Beck zei na afloop: "I remember you, you were here last time! You have a blond girl!" Yeah, thanks John, so actually, you don't remember me, you remember my wife" ;D

The Butterfly Man

Quote from: JJ II on Mon, 2005-12-12, 09:28:55
Ik heb je wel gezien hoor Tom, ik stond 2 meter links van je (met Pepper's Ghost shirt).

Ja klopt, ik heb jou en Nicole inderdaad gezien!!

Tom
There will be white clouds beyond the hills...

JJ II


Cyborg-Frask

QuoteMijn recensie van het concert staat op www.dprp.net
mooie review, ik kan me er wel in vinden  :D , zeker over het hard staan van de drums, ze stonden echt snoeihard, maar TE hard zal ik niet zeggen.


hehe ook iets leuk was dat ik zag iets voordat de support act voorbij was, was dat een van de muziek-mensen daar de congierge van mijn school is  :) , vandaag kwam ik hem tegen op de gang, en vroeg wat hij er van vond, hij vond KINO echt wel goed, alleen vond hij het in de boerderij wat raar klinken, (letterlijk: "de boerderij is een beetje als een badkuip :P ") maargoed, het blijft raar om je congierge uit zijn dak te zien gaan  ;D


PH

Quote from: Cyborg-Frask on Wed, 2005-12-14, 21:16:00
mooie review, ik kan me er wel in vinden  :D , zeker over het hard staan van de drums, ze stonden echt snoeihard, maar TE hard zal ik niet zeggen.
Ze stonden wèl te hard.


Desalniettemin (mooi woord) vond ik het een GE-WEL-DIG-E ervaring.

JJ II, je review is echt cool! Echt goed!
Maar het is "Leave A Light On" ipv "Leave The Light On".

Iedereen vond het laatste nummer echt ontzettend goed, en iedereen zong mee.
Ik kende het hele nummer niet en vroeg me af waarom iedereen zo ontroerd was dat ze dit speelden.

(Het was overigens wel een goed nummer hoor!)

Invisible_Jen

Quote from: PH on Wed, 2005-12-14, 21:24:34

Iedereen vond het laatste nummer echt ontzettend goed, en iedereen zong mee.
Ik kende het hele nummer niet en vroeg me af waarom iedereen zo ontroerd was dat ze dit speelden.


ja Sugar Mice blijft idd een gevoelige snaar voor vele mensen.. (incl ik) was ik er nou maar bij geweest, ik had het graag eens gehoord in de Kino versie :)
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

The Butterfly Man

Quote from: The Butterfly Man on Sun, 2005-12-11, 23:37:04
Als ik in een gekke bui ben, en op het moment ziet het daar wel naar uit, dan rij ik donderdag gewoon naar Rijssen! Kan mij het schelen! ;D

Om mezelf maar eens te quoten, ik bén in een gekke bui dus rij ik vanavond naar Rijssen. Ik heb net kaartjes gehaald!!!!!! 8)

Tom
There will be white clouds beyond the hills...

PH

Waar woon je? Misschien kan je me ophalen...

JJ II

QuoteIedereen vond het laatste nummer echt ontzettend goed, en iedereen zong mee.
Ik kende het hele nummer niet en vroeg me af waarom iedereen zo ontroerd was dat ze dit speelden.

PH ga je ontzettend schamen en onmiddellijk Marillion's Clutching at Straws kopen. Bij deze verbied ik je nog één mail te posten op dit forum zonder die plaat te kennen!!  >:(

;D ;D ;D

PH

Ik zal kijken wat ik kan doen...

Ik ga eerst maar eens 3 uurtjes werken in de C1000.
Wij spreken elkaar vanavond verder!

JJ II

ehm... helaas ben ik er niet vanavond...  :'(

moet werken....

Little Angel

Quote from: The Butterfly Man on Thu, 2005-12-15, 14:52:38
Om mezelf maar eens te quoten, ik bén in een gekke bui dus rij ik vanavond naar Rijssen. Ik heb net kaartjes gehaald!!!!!! 8)

Tom

Lucky, lucky you in Lucky & Co, you're so lucky to see them again!!!!!!!! Zo dat lucht op, had vandaag eindejaarbijeenkomst van m'n werk, en aan gezien ik bij een stichting maatschappelijkwerk werk een hoop blabla dus, ik maar steeds  :'( :'( :'(denken dat ik beter onderweg kon zijn naar Rijssen maar ik vind het echt te ver.......heb thuis ook nog 2 kinderen die d'r moeder wel eens willen zien!!!! :-[ :-[ :-[ Ik hoop in ieder geval dat JIJ een geweldige avond zal hebben. Volgens mijn klok staan ze al in de startblokken klaar! Snik!
Ab Imo Pectore

Invisible_Jen

Quote from: Little Angel on Thu, 2005-12-15, 20:17:41
Volgens mijn klok staan ze al in de startblokken klaar! Snik!


ach ik ben er ook niet, helpt dat mischien voor de troost? ;)

I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

PH

Ik ben er ook niet... en ik vind dat heel jammer.

Ik heb echt het gevoel dat ik bij dat concert had moeten zijn.
Het was afgelopen zaterdag zo ontzettend gaaf, ik heb nog nooit een concert meegemaakt.

Maar zie het eens anders: de mensen die nu in het concert van Kino zijn, die zijn niet op het forum!! ;D
En wij lekker wèhèl!

maddox

Quote from: PH on Thu, 2005-12-15, 22:09:13
...Maar zie het eens anders: de mensen die nu in het concert van Kino zijn, die zijn niet op het forum!! ;D
En wij lekker wèhèl!

En zo geef je er mooi een positieve draai aan.  :D

MAD.  8)
Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

Little Angel

#118
QuoteMaar zie het eens anders: de mensen die nu in het concert van Kino zijn, die zijn niet op het forum!! ;D
En wij lekker wèhèl!

Euh, ja, zo had ik het nog niet bekeken, en voor die mensen is het ook al weer over. Volgens mij zit Kino nu in Engeland, daarna naar Noorwegen........en wij zullen moeten wachten op de tour van de volgende cd, whenever that may be!!!!! Nou ja ik heb nog wel wat in het verschiet. 7 januari Eyes Can't See in Musicon den Haag, ergens in januari Dead Soul Tribe en After Forever, misschien SOP feat. Ayreon? En dat is alleen nog maar januari, dus........het gaat wel goed komen!!! ;D ;D ;)
Ab Imo Pectore

Invisible_Jen

#119
ja ik heb ook iig weer een mooi concertje in het verschiet :) Steve Hogarth staat nu bovenaan in mijn concertenlijst voor in de boerderij!

wie weet wat nog meer...


trouwens voor wie er nog flimpjes wil zien van Kino van gister :

www.uwschilder.com/kino/video_00040.avi

www.uwschilder.com/kino/video_00041.avi

www.uwschilder.com/kino/video_00042.avi

www.uwschilder.com/kino/video_00043.avi
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

The Butterfly Man

#120
Leuke filmpjes Jen! Alleen hoe kom je daar aan, aangezien je er zelf niet bij was? (en ikke lekker wehel ;) )

Kino speelde bijna dezelfde nummers als afgelopen zaterdag, alleen in een iets andere volgorde. Er waren alleen twee verschillen, een leuk verschil en een iets minder leuk verschil: Het leuke verschil was dat het nummer Won't Fall Down van de Cutting Room Floor-cd werd gespeeld met Pete achter de microfoon! Het iets minder leuke verschil met afgelopen zaterdag was dat Afraid Of Sunlight niet werd gespeeld, maar dat mocht de pret uiteraard niet drukken. Hiervoor was dat andere Marillion-nummer, Sugar Mice, simpelweg te goed!

Ik heb er geen spijt van dat ik in totaal vier uur heb gereden, het was het helemaal waard!

Tom

Setlist:

People
Letting Go
Won't Fall Down
All You See
Holding On
Leave A Light On
Perfect Tense
Plastic Dreamer
Swimming In Women
Twelve
Sugar Mice
Judas
------------------------
Picture
Losers' Day Parade


There will be white clouds beyond the hills...

Invisible_Jen

I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Appelmoes??

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


The Butterfly Man

There will be white clouds beyond the hills...

Appelmoes??

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace