News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Bestellen bij The Cage

Started by Appelmoes??, Mon, 2005-10-24, 18:50:15

Previous topic - Next topic

payter

Inmiddels ben ik (lidnr. 16) weer een keer verhuisd, en wil nog steeds de beloofde Contagion Max (schijnt nu in 2013 weer in de picture te zijn) ontvangen... hoe geef ik m'n nieuwe adres door?

Quote from: erik on Tue, 2005-10-25, 22:31:02
Over de betaalmethoden: vanwege de bijkomende administratieve en financiƫle rompslomp... We bekijken wel of we de betaalmethoden kunnen uitbreiden als we daar een goede optie voor vinden, maar voorlopig blijft het alleen credit card :-\

Over het lidmaatschap: na blad nummer 33 van december 2004 zijn we inderdaad overgegaan van betaald lidmaatschap waarvoor je de 4 bladen per jaar en de fanclub cd's kreeg, overgestapt naar gratis lidmaatschap via de website (registreren) in plaats van de bladen, artikelen staan nu op de site. Nu Arena weer langs is geweest zitten er weer in aantal interviews in de pen!
De 'oude' leden zijn in principe nog steeds lid, je moest dit wel even bevestigen met het antwoordkaartje bij blad 33 of via de site, dan krijg je ook Contagion The Max nog gratis thuisgestuurd. Voor nieuwe leden (die nog geen lid waren in de oude opzet) zal The Max te koop zijn in de shop. Inmiddels hebben we ook veel nieuwe leden erbij, in totaal zo'n 1000 leden nu.

Over Contagion The Max: wij balen er ook van dat het album nog steeds niet af is, maar we zijn ervoor afhankelijk van Engeland :(

Ik hoop dat dit alle vragen een beetje beantwoord, anders hoor ik het natuurlijk graag!

erik

Quote from: payter on Mon, 2013-02-18, 20:03:03
Inmiddels ben ik (lidnr. 16) weer een keer verhuisd, en wil nog steeds de beloofde Contagion Max (schijnt nu in 2013 weer in de picture te zijn) ontvangen... hoe geef ik m'n nieuwe adres door?

Hoi, we zijn inderdaad aan het kijken of Contagion Max alsnog uitgebracht zou kunnen worden. Het zal helaas niet meer haalbaar zijn dit als gratis cd te doen voor de "oude" Cage leden, zoals ooit de bedoeling was. We zijn nu in overleg met de band aan het inventariseren hoeveel mensen nog interesse hebben om te kijken of een release mogelijk is, daarvoor kan je een mailtje sturen naar info at welcometothecage dot com.
We stare at our screens
All our lives
What a waste of eyes..

payter

Jammer... denk je iets zwart op wit te hebben.  :-\

Gratis zou ik 't niet noemen... ik had toendertijd net weer voor een jaar betaald, toen het blad niet meer verscheen... en werd The Max plus een uit te kiezen fanclub CD beloofd.

erik

Vervelend om te horen dat je je benadeeld voelt, neem even contact met me op via info at welcometothecage dot com.
We stare at our screens
All our lives
What a waste of eyes..