News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Stel een vraag/geef antwoord (het hulp-topic)

Started by PH, Tue, 2005-11-22, 21:49:08

Previous topic - Next topic

NijntjeRocks

Heb zelf ook jaaaaaren dezelfde Siemens gehad, en hij doet et nu nog steeds prima bij mn schoonzussie, niet kapot te krijen die krengen.
Mn collega heeft er pas een in de vijver laten donderen, na een uurtje drogen op de verwarming deed ie het gewoon weer, en ze hebben over het algemeen een handzaam formaat en niet overdreven veel ongein erop :)
Nijntje=Miffy. Original Miffy: (in Dutch)

PH

WAT HEB IK VERKEERD GEDAAN?!?!?!

Nouja...

Ik zal nog maar een Siemens overwegen... En anders toch zo'n knap Sony Ericsson ding :-*

PH

Ik heb net een Sony Ericsson J210i gekocht.


Hij ziet er echt goed uit (beter dan mijn Siemens MC60!), maar ik moet nog wel effe wennen hoor!
Bedankt voor alle suggesties! En allemaal veel plezier met jullie Siemens-troep! ;D

;)

PH

Ahum, ok... sorry hoor, maar ik heb erg veel vragen te stellen (blijkbaar).


Ik wil mijn Prog horizon verbreden, en iedereen zegt dat als je van Genesis houdt, dat je dan ook van Yes houdt.
Daarom vroeg ik aan mijn vader (die die tijd heeft meegemaakt, en mij heeft geintroduceerd in de Prog (Ik ben inmiddels meer Proggericht dan hijzelf...)) wat hij ervan vond. Hij vond het niks.
Ik neem natuurlijk direct aan dat hij gelijk heeft. Maar een tijdje geleden waagte ik het er toch op en ik probeerde het (volgens de meeste) beste album van Yes namelijk 'Close To The Edge' en ik vond het vreselijk!!

Ik wil Yes echt een tweede kans geven want ze zullen misschien best goed zijn, maar (en nu komt de vraag) waar moet ik beginnen?

Tijdens mijn zoektocht moet ik constateren dat ik toch erg Neo-Prog gericht ben, dus misschien iets dat daar op lijkt?
Maar vertel mij sowieso maar waar ik het best kan beginnen. Opzich ben ik voor alles in, maar niet te abstract als CTTE (of heb ik het verkeerd? misschien is het wel een prima album... ??? )

Formuleer je antwoord ongeveer zo:

Zelf vind ik ...... het beste album van Yes.
Ik denk dat je het beste kunt beginnen met ...... van Yes.
;D

Alvast bedankt! ;)

Teunis

Sorry, kan je niet helpen. Ik heb in de aanbieding ook een cd gekocht van Yes, genaamd 'Union'. Vind het ook 3x niks, geef 'm weg aan een maat van mij, die het wel geweldige muziek vindt. De enige track van Yes die ik wel mooi vind is 'Owner of a Lonely Heart', jullie allemaal bekend neem ik aan  ;D. Toch vind ik het stemgeluid van Jon Anderson niet onaardig, Jon & Vangelis vind ik wel weer goed bijvoorbeeld!
'I will surrender my heart to the sky
Oh, our love doesn't end here, it lives forever on the wings of time'
-------------------------------------------------------
Toto - Wings of time (Kingdom of Desire)

Little Angel

FF wat anders. Wie van jullie is bekend in Bibelot in Dordrecht?????? A.s. zaterdag is het concert van AF en ik vraag me af of je mag fotograferen of filmen.....ik weet van bijvoorbeeld de Boerderij dat ze daar niet moeilijk doen!!!!!! ??? ??? ???
Ab Imo Pectore

Little Angel

Quote from: Little Angel on Tue, 2006-01-24, 09:46:49
FF wat anders. Wie van jullie is bekend in Bibelot in Dordrecht?????? A.s. zaterdag is het concert van AF en ik vraag me af of je mag fotograferen of filmen.....ik weet van bijvoorbeeld de Boerderij dat ze daar niet moeilijk doen!!!!!! ??? ??? ???

Nou bedankt voor de massa's antwoorden allemaal.....maar voor degene die het nog niet weten....camera's komen er niet in in Bibelot :'( :'( :'(

Twas trouwens een gaaf concert....iets te hard misschien maar je hoort mij niet klagen!!!!! ;)
Ab Imo Pectore

Appelmoes??

Quote from: Little Angel on Tue, 2006-01-31, 18:40:54
Nou bedankt voor de massa's antwoorden allemaal.....
Ik denk dat niemand dus bekend was met Bibelot ;)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Little Angel on Tue, 2006-01-31, 18:40:54
Nou bedankt voor de massa's antwoorden allemaal.....maar voor degene die het nog niet weten....camera's komen er niet in in Bibelot :'( :'( :'(

Twas trouwens een gaaf concert....iets te hard misschien maar je hoort mij niet klagen!!!!! ;)

Je mocht je camera niet gebruiken?? Werd ie ingepikt? :o
Zo belachelijk! Je mag toch wel wat foto's nemen van die ene keer dat je je favoriete band live ziet?!?!?!
Ik durf te wedden dat als je aan de band zelf vraagt wat zij ervan vinden, dat ze het echt geen punt vinden als je foto's neemt.

Appelmoes??

Zul je nog raar van staan te kijken hoor... Bij Threshold in de Boerderij mochten er ook geen camera's naar binnen, maar bij Arena wel. Lag dus echt aan de band.
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Little Angel

Quote from: Appelmoes?? on Tue, 2006-01-31, 22:38:16
Zul je nog raar van staan te kijken hoor... Bij Threshold in de Boerderij mochten er ook geen camera's naar binnen, maar bij Arena wel. Lag dus echt aan de band.

Was alleen bij de dvd opname van Threshold....bij de andere concerten was het geen probleem. In Bibelot mocht je wel met de telefoon werken en met niet hoogstaande spullen maar mijn vriendin heeft een prof-camera en die moest terug naar de auto!!!! De band zelf heeft er geen problemen mee...ze vragen zelfs om foto's en materiaal om te publiceren op de site :)
Ab Imo Pectore

Appelmoes??

No way, toen ik er was werden er geen opnames gemaakt en Nijntje Rocks mocht zijn camera niet mee naar binnen nemen :'(
Bij Arena was het geen probleem.
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Little Angel

Quote from: Appelmoes?? on Wed, 2006-02-01, 19:04:50
No way, toen ik er was werden er geen opnames gemaakt en Nijntje Rocks mocht zijn camera niet mee naar binnen nemen :'(
Bij Arena was het geen probleem.

Tzal een combinatie zijn. De Boerderij is normaal heel makkelijk, behalve als een band aangeeft geen opnames toe te staan. Sommige locaties laten gewoon niets toe, ongeacht de voorkeur van de band. Ik heb AF al vaak gezien....tot nu toe geen probleem met opnames gehad behalve in Dordrecht! ::) Ze zijn daar zowiezo erg op regels......tjee voordat we binnen waren!!!!!!! M'n hele hebben en houden werd gecheckt. :-\
Ab Imo Pectore

Little Angel

Wie gaat er naar SoP???????????????????? Op Progwereld staat een recentie van een (eerste) optreden.......klink veelbelovend!!!!!!! ;) :)
Ab Imo Pectore

Invisible_Jen

gaat er mischien ook nog iemand net als ik o.a. naar Saga op 18 mei in de boerderij ? (hey dat rijmt ;))

I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

PH

Quote from: Little Angel on Tue, 2006-02-07, 13:14:39
Wie gaat er naar SoP???????????????????? Op Progwereld staat een recentie van een (eerste) optreden.......klink veelbelovend!!!!!!! ;) :)

Nee.

Quote from: Invisible_Jen on Fri, 2006-02-10, 14:04:20
gaat er mischien ook nog iemand net als ik o.a. naar Saga op 18 mei in de boerderij ? (hey dat rijmt ;))

Hahahaha.
Nee.


Al het interessants is in 2005 al wezen touren. Ik heb gehad: Kino. Ik miste: Arena, Dream Theater, Porcupine Tree.... en anderen.

Appelmoes??

Quote from: Little Angel on Tue, 2006-02-07, 13:14:39
Wie gaat er naar SoP???????????????????? Op Progwereld staat een recentie van een (eerste) optreden.......klink veelbelovend!!!!!!! ;) :)
IKKE IKKE IKKE!!!

(En een heeeeele boel lui van het Ayreon-forum, gaat een hele grote meet worden *ola* )
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Little Angel

#42

Al het interessants is in 2005 al wezen touren. Ik heb gehad: Kino. Ik miste: Arena, Dream Theater, Porcupine Tree.... en anderen.


Wauh, Porcupine Tree was WAANZINNIG......ver weg het beste concert in de laatste tig jaar.....heb er heel wat gezien van heel groot tot heel klein maar dit was alsof je stoned en in trance was.......heerlijk gevoel was het, wat een muzikale sfeer (euh, geen idee hoe is om stoned te zijn maar het zal er wel op lijken denk ik) :P :o
Ab Imo Pectore

Appelmoes??

Quote from: Little Angel on Sat, 2006-02-11, 13:24:29
Al het interessants is in 2005 al wezen touren. Ik heb gehad: Kino. Ik miste: Arena, Dream Theater, Porcupine Tree.... en anderen.


Wauh, Porcupine Tree was WAANZINNIG......ver weg het beste concert in de laatste tig jaar.....heb er heel wat gezien van heel groot tot heel klein maar dit was alsof je stoned en in trance was.......heerlijk gevoel was het, wat een muzikale sfeer (euh, geen idee hoe is om stoned te zijn maar het zal er wel op lijken denk ik) :P :o
Je mist Stream of Passion nog.
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Little Angel

Woh, SoP was geweldig......ondanks alle kanttekeningen die ik heb bij de cd was het echt de moeite waard.....Marcella is niet mijn fav. zangeres maar ze kan live wel zingen, vond haar zusje een stuk minder....heeft een aanstellerig kinderstemmetje maar ok. Vooral de Ayreon, Star One, Ambion nummers waren geweldig....ook Damian was goed bij stem....beter dan bij de Tour van Star One. Kortom...ik ben blij dat ik het meegemaakt heb!!!!!! :D
Ab Imo Pectore

Appelmoes??

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH


Invisible_Jen

Quote from: PH on Fri, 2006-02-10, 15:51:58
Nee.

Hahahaha.
Nee.


Al het interessants is in 2005 al wezen touren. Ik heb gehad: Kino. Ik miste: Arena, Dream Theater, Porcupine Tree.... en anderen.


nou ook dit jaar komt er ook weer heeel wat moois :)

maarja, dat is mijn mening he, 2005 was idd een erg mooi concert jaar! ;D toen heb ik Marillion 3 keer mogen zien , Arena, nog heel veel andere artiesen op Bospop en Fish :)
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Little Angel

Help me, he he he help me, owohoho  wohoho  woho.............

Ik wil de nieuwe live dvd bestellen (ik durf te wedden dat ik er op sta!!!!!) maar ik heb geen creditcard.......wie heeft eerder besteld en kan het op een andere manier???????????????????

Thanx!!!!!!!!!!! ??? ??? ???
Ab Imo Pectore

PH

Volgens mij neemt Verglas alleen creditcards aan...

VERSE:
Let us share this hope that they may open their eyes in peace.
Follow what may rise from this: That they'll accept other paytechniques in the future.

REFRAIN:
Help me, heeeeeeelp me. etc.