News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Kino in Zoetermeer 10 december 2005

Started by PH, Wed, 2005-10-05, 20:44:32

Previous topic - Next topic

Little Angel

Het is bijna zover!!!!!! vanwaar de stilte of is het misschien de stilte voor de storm????? ??? ???
Ab Imo Pectore

PH

Ok, je hebt gelijk.
Voor ander Kino nieuws moet je even HIER kijken! ECHT effe doen!


Nog iets anders:
Een leraar die bij mij op school maatschappijleer geeft hoorde ik een keer iets zeggen over Dream Theater, dus ik nam mijn kans en gaf hem mijn cd van Kino te leen.
Hij vond het héél goed!
Misschien zien we hem ook wel op het concert! ;)



[UPDATE]

Mensen die naar Kino gaan:

- PH
- Vanderwoude
- Cyborg-Frask
- Erik
- Medusa (Erik's zus)
- JJ II
- The Butterfly Man
- Little Angel

Mensen die MISSCHIEN naar Kino gaan:
- Invisible_Jen
- Meneer Boer (Maatschappijleer-leraar op de school van PH)

Cyborg-Frask

hehe :D coole leraren heb jij daar PH  :P

als ik in de klas KINO schreeuw beginnen mensen te vragen: "welke film" :P
zo goed als niemand kent KINO :(
een enkeling die dan wel een paar nummers van Muse en Dream Theater heeft maar that's it

ik voel me zo alleen  ::)

QuoteHet is bijna zover!!!!!! vanwaar de stilte of is het misschien de stilte voor de storm?
we zijn gewoon nerveus  ;D

QuoteVoor ander Kino nieuws moet je even HIER kijken! ECHT effe doen!
oke dan, we hebben een primeur in Zoetermeer :P we zijn de eerste die de mogelijkheid hebben aangezien we de eerste gig hebben van de tour. geweldig  8)

Teunis

Op http://www.progwereld.org/ staat onder 'nieuws' ook e.e.a. over Kino. Waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als we al in het Engels gelezen hebben, maar dit leest voor ons wel lekker gemakkelijk weg  ;).
'I will surrender my heart to the sky
Oh, our love doesn't end here, it lives forever on the wings of time'
-------------------------------------------------------
Toto - Wings of time (Kingdom of Desire)

PH

Quote from: Teunis on Wed, 2005-11-30, 19:17:49
Op http://www.progwereld.org/ staat onder 'nieuws' ook e.e.a. over Kino. Waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als we al in het Engels gelezen hebben, maar dit leest voor ons wel lekker gemakkelijk weg  ;).

Bedankt! Ja dit is wel makkelijker te lezen inderdaad.
Maarrehh... een cover van Kevin Gilbert op de limited edition cd en Steve Thorne in het voorprogramma...

Wie zijn die mensen?

Sorry voor mijn onwetendheid... :-[

maddox

#80
Quote from: PH on Wed, 2005-11-30, 20:16:49
Steve Thorne Wie zijn die mensen?

Sorry voor mijn onwetendheid... :-[

Steve Thorne heeft laatst een te gekke CD uitgebracht, met zeer bekende namen in de progwereld, zoals Martin Orford en Paul Cook van IQ. Lijkt eigenlijk op van alles, vooral op het wat ouder(80's) prog/sympho werk, maar da's mijn mening.

Kijk is hier http://www.dprp.net/reviews/200520.html#thorne voor een review.

MAD.  8)
Cause of Injury: Lack of Adhesive Ducks.

PH

Ok cool!
Maarre... wie is dan Kevin Gilbert? :-[

En mijn Maatschappijleer-leraar gaat niet naar KINO... :( Hij heeft het wel overwogen! Misschien gaat hij wel alsnog naar Rijssen, maar ik denk het eigenlijk niet.

Invisible_Jen! Hebbie nog kaartjes besteld? Ga je ook naar KINO of toch maar niet?? DOEN HOOR!!! Misschien zijn er alsnog kaartjes te koop!

NOG MAAR 2 NACHTJES SLAPEN!!!
[UPDATE]

Mensen die naar Kino gaan:

- PH
- Vanderwoude
- Cyborg-Frask
- Erik
- Medusa (Erik's zus)
- JJ II
- The Butterfly Man
- Little Angel

Mensen die MISSCHIEN naar Kino gaan: (ABSOLUUT DOEN!!)
- Invisible_Jen

Appelmoes??

Jen is al een tijdje niet meer gezien hier :-\ Samen met een paar andere...

Zijn we niet aardig meer?
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Appelmoes?? on Thu, 2005-12-08, 16:49:17
Jen is al een tijdje niet meer gezien hier :-\ Samen met een paar andere...

Zijn we niet aardig meer?

Misschien in haar geval iets té aardig, neigend naar de verkeerde kant?

Of misschien toch niet aardig?

Ik ben wel aardig, altijd.
Maar soms niet.


Vanderwoude is al een tijd niet meer 'online'.
Misschien komt ie na een tijdje weer 'tot leven'.

Cyborg-Frask neemt af en toe wel een kijkje.

Maar van de rest weet ik het niet hoor!





(We zijn hartstikke aardig)

Appelmoes??

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Invisible_Jen

#85
Quote from: Appelmoes?? on Thu, 2005-12-08, 16:52:51
Echt wel! Harstikke!

ja hoor jullie zijn hartstikke aardig! :D 

(ik kreeg een nieuwsbrief van Marillion waar ik stond dat er volop kaarten zijn voor KINO, ookal wil ik nog steeds erg graag, ik heb nog steeds geen kaartje, mischien kan ik nog voor Rijssen een kaartje kopen anders moet ik voor zoetermeer heeel snel zijn ;) en anders is het jammer....... :'( Pete heb ik iig zaterdag nog gezien ;D (dan moet ik wel weer zo lang wachten voor die cd trouwens :-\))
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

PH

Waarom zou je niet nog gauw kijken of er kaarten zijn? Ik heb zo het gevoel dat er nog kaarten zijn voor Zoetermeer.

En anders... tja... dan zijn wij de eerste die de extra CD hebben, en dan kunnen wij er hier allemaal lekker over praten hoe goed ie is enzo. ;D

Little Angel

Nog 1 nachtje. Ik checkte daarnet nog ff de site van de Boerderij voor de aanvangstijd. Zie ik eindelijk het voorprogramma staan! Nog helemaal niet in verdiept. Blijkt het de zanger van For Absent Friends te zijn. Die hebben een paar weken geleden nog in de Boerderij gespeeld op het Prog Passion Fest. Een bevriende band van mij speelde daar nl. ook.....(Eyes Can't See) zij zitten bij het zelfde label...Solutions. Ben benieuwd! Ontmoeten we elkaar nog na afloop in de bar om even of-line te discusieren over het optreden, hahahaha???  ??? ;D Enne jullie zijn wel aardig hoor, we zijn gewoon een beetje nerveus denk ik!!!
Ab Imo Pectore

Little Angel

He, Butterfly Man, ik zag dat ook op de site zit mom. Kwam je daarnet ook al tegen bij de Kino site. Wat is de wereld weer klein!!!!
Ab Imo Pectore

Cyborg-Frask

nog 0  nachtjes slapen :P

today is the big day mensen. iedereen al een beetje in de stemming? :p , ik weet in ieder geval dat ik er erg veel zin in heb. of ben ik de enige? :P

over die kaartjes:
je kunt toch ook kaartjes kopen aan de deur? of niet?  ???

Appelmoes??

Hey! Veel plezier vanavond!! Doe John de groeten :)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Appelmoes?? on Sat, 2005-12-10, 11:34:30
Hey! Veel plezier vanavond!! Doe John de groeten :)

Doen we!

Ik ben nu bij Cyborg-Frask (samen met Vanderwoude) in Zoetermeer.
Een geheel nieuwe ervaring om te posten vanaf een andere pc.


Effe een vraagje: Weet iemand toevallig of je foto's mag maken? Ik neem aan van wel, natuurlijk (hoe komen ze anders aan al die foto's?).
En welke dingen moet je perse niet meenemen? (Messen, vuurwapens etc)
Ik wil namelijk niet de fotocamera van m'n broertje kwijtraken.

Nog meer regels waar ik niet van weet?



Gaan we elkaar nog ontmoeten ergens? Ik zou zeggen: fietsenhok!
Wie neemt er spandoeken mee?

Little Angel

Quote from: PH on Sat, 2005-12-10, 17:27:16
Doen we!

Ik ben nu bij Cyborg-Frask (samen met Vanderwoude) in Zoetermeer.
Een geheel nieuwe ervaring om te posten vanaf een andere pc.


Effe een vraagje: Weet iemand toevallig of je foto's mag maken? Ik neem aan van wel, natuurlijk (hoe komen ze anders aan al die foto's?).
En welke dingen moet je perse niet meenemen? (Messen, vuurwapens etc)
Ik wil namelijk niet de fotocamera van m'n broertje kwijtraken.

Nog meer regels waar ik niet van weet?



Gaan we elkaar nog ontmoeten ergens? Ik zou zeggen: fietsenhok!
Wie neemt er spandoeken mee?

Over een klein uurtje weg, voordat we iedereen (nou ja 3) opgehaald hebben en overal aan de koffie hebben gezeten zijn we wel ff onderweg denk ik....Spandoek, euh ik heb misschien nog wel een tissue liggen, zou dat te lezen, hahahaha Enne, je mag alles meenemen, bij zulke concerten wordt er meestal niet gecontroleerd.....of je moet er echt onbetrouwbaar uitzien en ook toevallig nog een rugzak bij je hebben......Ik neem deze keer geen camera mee, heb al een paar honderd foto's van John en z'n bende (met name John dan!!) See you at the PARTY!!! :o ;D ::)
Ab Imo Pectore

Invisible_Jen

nou... Kino zal nu wel bezig zijn denkik...

zucht :( ;) ;)
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Appelmoes??

Quote from: Invisible_Jen on Sat, 2005-12-10, 21:23:12
nou... Kino zal nu wel bezig zijn denkik...

zucht :( ;) ;)
Ik zit ook thuis hoor...

(nog een kwartiertje, dan lekker uit :))
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Little Angel

Goh, ben ik de eerste die wakker is en de ervaringen van gisterenavond uitwisseld????? Stelletje slaapkoppen.......Ten eerste was het erg gezellig, ten tweede was het concert goed, misschien iets te veel drums???? A Kiss like Judas was geweldig.....brengt hoop herineringen terug.....LDP was ook goed, mijn favoriet, helaas miste ik het SHUT UP door John. Sugar Mice i.t.r. was ook erg leuk om te horen. Kortom een geslaagde avond, helaas heb ik niemand van jullie gezien, maar ja, staat ook niet op je voorhoofd he dat je in het forum actief bent!! We hebben na afloop nog tot 2 uur in de bar gezeten, leuk was dat John mij op een gegeven moment aanspraak met mijn naam! Had niet verwacht dat hij mij nog zou herkennen, had wat voor jou geweest Jen!!! Volgende keer moet je er echt zijn of bij Arena! Nou ik hou het voor gezien, hoop dat er nog een hoop reacties gepost worden! Leuk voor diegene die er niet bij konden zijn! ;D :D ;)
Ab Imo Pectore

Appelmoes??

For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Little Angel

Quote from: Appelmoes?? on Sun, 2005-12-11, 14:28:46
Ja, wrijf het er maar in ;)

Euh....dit bedoelde ik alleen maar positief hoor, om jullie een beetje een idee te geven hoe het was.  ;D ;D
Ab Imo Pectore

Cyborg-Frask

#98
nou nu even de evaringen delen dan maar ;)

Quotehelaas miste ik het SHUT UP door John
hehe, dat was inderdaad jammer, wel vond ik het grappig dat John M. op dat moment naar Pete keek en die Pete maakte toen het gebaar: "waar blijft die SHUT UP"

Wel vond ik dat de muziek ernstig hard stond, maar niet TE  hard (ik stond links-midden-voor), al hebben ze daar wel een handje van in de boederij, ;) .

en trouwens.. wat vonden jullie van de support act? ik vond die vent echt goed kunnen zingen, en nog gevoel voor humor ook :D .

ps: heeft nog iemand Fallen Idols gehoort na afloop? , pH ging even op de piano spelen die daar stond :D erg grappig toen John Mitchell omkeek toen hij het hoorde.  ;)

PH

Quote from: Cyborg-Frask on Sun, 2005-12-11, 18:31:11
nou nu even de evaringen delen dan maar ;)
hehe, dat was inderdaad jammer, wel vond ik het grappig dat John M. op dat moment naar Pete keek en die Pete maakte toen het gebaar: "waar blijft die SHUT UP"

Wel vond ik dat de muziek ernstig hard stond, maar niet TE  hard (ik stond links-midden-voor), al hebben ze daar wel een handje van in de boederij, ;) .

en trouwens.. wat vonden jullie van de support act? ik vond die vent echt goed kunnen zingen, en nog gevoel voor humor ook :D .

ps: heeft nog iemand Fallen Idols gehoort na afloop? , pH ging even op de piano spelen die daar stond :D erg grappig toen John Mitchell omkeek toen hij het hoorde.  ;)

Ja inderdaad.
Ik speelde na afloop nog effe op de piano die bij de merchandise tent stond. Ook was ik het die tijdens het concert 'Arena!' riep. Helaas geen Arena nummers gehoord, maar dat had ik ook niet verwacht.

Het was GEWELDIG! De bass stond inderdaad wel hard...