News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

"Kranten" en hun kaartjes.../Congo

Started by Appelmoes??, Mon, 2005-12-19, 20:46:31

Previous topic - Next topic

Appelmoes??

Ze komen weer hoor. Alles dat op een krant lijkt stuurt zijn bezorgers langs om te bedelen voor geld...

Ik vind het belachelijk! Net kwam er een knakker aan de deur. Van de huis-aan-huis... ::) Ik snap dat niet hoor. Ik krijg iets waar ik niet om vraag, hij hoeft er niet vroeg voor uit, hij bezorgt 50 kranten in 5 minuten (ik woon in een flat) en ik zie hem nooit! Waarom zou ik hem geld moeten geven? Hij krijgt toch loon? Ik ga als histologish analist toch ook geen lijstje maken van alle patienten waarvan ik meegeholpen heb met de diagnose om ze op te zoeken en dan om een euro vragen? Ik ben toch ook tevreden met mijn loon? (Nouja... :P)
Ok, soms is het slecht weer, en dan lopen ze een uur buiten. Maar daar krijgen ze karakter van. (Het zijn vooral jongeren die ze rond brengen.) Discipline en doorzettingsvermogen zijn kwaliteiten waar ze over een paar jaar erg veel aan hebben.

Van mij krijgen ze geen extra'tje hoor. Er schiet mij wat te binnen: Ik geef het liever aan goede doelen weg. Ik vraag wel een plaatje aan op 3fm, krijg je er nog wat voor terug ;)

Zullen we met z'n allen Arena gaan aanvragen? Samen moeten we best een leuk bedrag bij elkaar kunnen krijgen ;)

Info
Ik zelf zou gaan voor Enemy Without, dat stukje van "Don't let the child Die" lijkt me toepasselijk :)
Ik kan makkelijk wat missen van mijn eindejaars-uitkering, da's toch extra. Kom op jongens en meisjes, dit lijkt me tof!

Klik hier om te doneren/aan te vragen
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


NijntjeRocks

Die gasten van huis-aan-huis moeten hun extraatje van hun werkgever krijgen, voor hun doen ze door slecht weer lopen.
Kranten waar ik op geabonneerd ben daar ben ikzelf 'werkverschaffer' van en lopen ze in feite voor mij door weer en wind omdat ik zonodig een krant mot hebben, en dan krijgen ze van mij dikke fooi :)
Nijntje=Miffy. Original Miffy: (in Dutch)

Appelmoes??

Ik moet ook wel ranzige dingen doen op mijn werk (ok, alles went), maar door de regen lopen is stukken minder erg dan een darm schoon spoelen lijkt me ;) Mag ik wel een ranzigheidstoeslag krijgen ofzo... Of ff met de pet het ziekenhuis door :P
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH

Quote from: Appelmoes?? on Mon, 2005-12-19, 20:46:31
Ze komen weer hoor. Alles dat op een krant lijkt stuurt zijn bezorgers langs om te bedelen voor geld...

Ik vind het belachelijk! Net kwam er een knakker aan de deur. Van de huis-aan-huis... ::) Ik snap dat niet hoor. Ik krijg iets waar ik niet om vraag

Dus jij gooit ze direct weg.

Appelmoes??

Inderdaad, nouja, soms gebruik ik ze voor onder de frituurpan ;D
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Appelmoes??

Nog geen reacties op het 2e deel van m'n post :(
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Cyborg-Frask

hehehe :P ok dan, ik vind dat ze best langs de buurt mogen, ik bedoel, waarom niet? ik zou het wel doen, ookal gooien sommige mensen de deur dicht, er zijn d'r altijd wel een paar die wel geven...(wie niet waagt wie niet wint  ;) ) toch? :D

wij gooien al die huis-aan-huis bladen ook gelijk weg, maar ik lees altijd wel de reclame (mediamarkt dixons enzo) voor de rest gaat alles gelijk door naar het oud papier...maar ik zal die van de frituurpan onthouden als we frites gaan eten  ;)