News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Een nederlands muziekforum.

Started by xentagz, Mon, 2005-11-07, 10:31:59

Previous topic - Next topic

xentagz

We've just started www.progforum.nl
Its a forum about progressive and symphonic music, cd reviews and concertreviews.
We even have a proghelpdesk where people can help eachother to get information about progressive music.
We hope to get some credit in your newssection
After all,we all do it for the music.

Please check it out on www.progforum.nl.
Thankx in advance and greetings from the progforum team.

D.Binnekade
www.progforum.nl
info@progforum.nl
The netherlands

Appelmoes??

Van mij mag het wel.

(Uiteraard zal ik daar flink gaan spammen voor dit forum 8))
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Appelmoes??

Na deze post heb ik het volgende mailtje gestuurd:

QuoteHoi,

Ik heb je link via het Arena forum en ik zit met een paar vraagjes.

Allereerst: Waarom wil jij zoveel persoonlijke gegevens hebben?
Ten tweede: Waarom is het verplicht deze gegevens in te vullen?
Ten derde: Waarom wordt er gedreigt met het bevriezen van he account als deze gegevens niet correct zijn?

Vervolgens dit nog. Boven het invullijstje voor de persoonlijke gegevens staat het volgende:

"This information is required but not viewable by other users or the forum admin. Warning! Submitting invalid information (also street, zip code, city, etc.) will lead to freezing of your account! Your information will not be shared with others."

Ook hier heb ik wat vragen over.
Ten eerste: Je geeft aan dat deze informatie niet zichtbaar is voor de users en de Admin. Dan denk ik: Waarom vraag je het dan?
Ten tweede: Als deze gegevens niet zichtbaar zijn voor anderen, waarom wordt er dan verzekerd dat mijn gegevens niet gedeelt worden met anderen?
Ten derde: Hoe kun je weten of de informatie niet correct is? Dan zou je het moeten controleren, maar je hebt daarvoor al aangegeven dat deze informatie niet zichtbaar is. Mocht die informatie wel zichtbaar zijn, dan vind ik het nogal onbeschoft om dat te gaan controleren eerlijk gezegd.

Hopende op een snelle en duidelijke reactie,

Appelmoes??

Ik vertrouw dat forum (op dit moment nog) voor geen meter. Ik zou niet weten wat een forum met al die informatie moet.
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


PH


Appelmoes??

Dit stuurde hij terug:
QuoteHoi Appelmoes??,

het is redelijk simpel, het forum word gehost door http://www.xsnetworks.nl/

Dit is dus een standaard forum waar ik heel weinig kan aanpassen , dus ook niet het registratie gedeelte.

Ik heb al contact opgenomen met het hosting bedrijf, want ik vind de registratie ook veel te uitgebreid.

Veel plezier op het forum (ook als je je niet mocht registreren)

Groetjes
D.Binnekade
Dat is onzin, want bij andere fora met dezelfde software (phpBB) hoef je niet al die persoonlijke gegevens te vermelden. En dat is dus ook mijn antwoord op deze reply. Ik wacht af :)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


NijntjeRocks

Quote from: Appelmoes?? on Tue, 2005-11-08, 12:35:12
Dit stuurde hij terug:Dat is onzin, want bij andere fora met dezelfde software (phpBB) hoef je niet al die persoonlijke gegevens te vermelden. En dat is dus ook mijn antwoord op deze reply. Ik wacht af :)
tsja, ligt er maar net aan welke access-rights de provider geeft aan de admins van het forum...
(maar het pleit niet echt voor beide partijen)
Nijntje=Miffy. Original Miffy: (in Dutch)

Appelmoes??

Nou, ik ga iig niet af op hun woord dat ze echt niets doorsturen.
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Appelmoes??

Quotegeen idee, dit wat hieronder staat is het enige wat ik weet, alle
forums van http://www.xsnetworks.nl/ hebben dit.

check de ander link die ik je gestuurd hebt
Maar op die site staat dus geen hol... Goed voor het vertrouwen... Ik ga me echt niet reggen daar. Er is hier ruimte genoeg om over andere prog te kletsen :)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Appelmoes??

Ik heb trouwens ook nog een link gekregen van een topic waarin de beheerders vroegen om uitleg hierover. Nu wordt het wel duidelijk dat de beheerders geen interesse hebben in persoonlijke gegevens, maar de hosters komen imo met een aantal zeer lamme excusen, zoals "Bedoeling is dat we de 'kwaadwillende' gebruikers van onze dienst afweren.".

Ik vertrouw het helemaal niet.
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Alle Jansen

Waar gaat dit nog over?
Is dit niet een discussie die gevoerd dient te worden via e mails  of pm etjes ed?
Het is goed dat anderen op de gevaren gewezen worden  van registreren maar ik vraag me af of het wel nut heeft om die discussie hier te voeren. Take it or leave it.  Bijna iedere PC draaid onder XP en God mag weten wat Bill Gates op zijn bordje krijgt van ons internet gedrag. Dus waar praten we over???? ;)

Appelmoes??

Als je naar de data kijkt zie je dat dit allemaal in zeer korte tijd besproken is en dat het alweer een tijdje geleden is. Zoals je ook kunt lezen is dit via mail besproken (ik en het forum) waarna het op dit forum bekent is gemaakt voor iedereen, omdat er wel eens andere belangen zouden kunnen zijn. Het is ook niet zozeer een discussie, maar een informatie topic.
Verder maken wij zelf uit waar we over praten, als jij dat niets aan vindt of stom is er een hele mooie oplossing: Je kan stoppen met lezen en verder gaan met een ander topic ;) Gezien de reacties vonden sommige mensen het blijkbaar wél handig om te weten.
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Alle Jansen

sorry sorry sorry.   Natuurlijk blijf ik dit topicje en meer lezen.   Sorry sorry sorry

Appelmoes??

Quote from: Alle Jansen on Mon, 2005-12-19, 15:29:19
sorry sorry sorry.   Natuurlijk blijf ik dit topicje en meer lezen.   Sorry sorry sorry
No hard feelings ;) Arena fans got to stick together ;D
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace