News:

contact: webmaster <at> shattered <dash> room <dot> net
write me a message if you are unable log in, if you need to recover your account, or if you would like to register a new account; also if the email address you used here before is not valid anymore.

Main Menu

Arena 16 oktober

Started by Appelmoes??, Wed, 2005-10-05, 21:44:55

Previous topic - Next topic

Appelmoes??

Nog meer pics kun je hier vinden :)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Invisible_Jen

Quote from: Appelmoes?? on Mon, 2005-10-17, 15:44:09
Grappig, dan stond je echt wel dicht bij ons :) Wij stonden links schuin in het midden van de zaal. (Ik snap die zin zelf niet eens geloof ik ???)


ik snap hem opzicht wel hoor ;)

maar das idd wel dichtbij, maarja kan ook niet anders in zo'n klein zaaltje

ik stond later trouwens helemaal vooraan, pal voor John Mitchell, dat was ook grandioos gaaf!  :)

gave foto trouwens ook! :)

I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

Appelmoes??

Quote from: Invisible_Jen on Mon, 2005-10-17, 15:54:51

ik snap hem opzicht wel hoor ;)

maar das idd wel dichtbij, maarja kan ook niet anders in zo'n klein zaaltje

ik stond later trouwens helemaal vooraan, pal voor John Mitchell, dat was ook grandioos gaaf!  :)


Stoer 8)
Nijntje en ik hebben al besloten dat we de volgende keer erg vroeg aanwezig zullen zijn zodat we boven kunnen staan :)

Ik moet wel zeggen dat ik hoop dat Arena een keertje gaat optreden in Lucky&co in Rijssen. Het blijkt wel dat 2 optreden in Nederland makkelijk vol te boeken zijn. Komt nog bij dat Lucky groter is en dat het geluid er beter overkomt.
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


NijntjeRocks

#28
En nog veel meer foto's (nu ook netjes in een gallery geplempt)

(Hi-res op aanvraag verkrijgbaar)

Oh, en Harry (die vriend die ook met appelmoes?? en mij mee was wil graag weten wie dat meisje op de laatste foto in de gallery is ;))
Nijntje=Miffy. Original Miffy: (in Dutch)

PH

Quote from: NijntjeRocks on Mon, 2005-10-17, 16:40:20
En nog veel meer foto's (nu ook netjes in een gallery geplempt)

(Hi-res op aanvraag verkrijgbaar)

Oh, en Harry (die vriend die ook met appelmoes?? en mij mee was wil graag weten wie dat meisje op de laatste foto in de gallery is ;))

Stiekem wil hij dat zelf graag weten. ;)

Zeg, die foto's zijn wel ontzettend gaaf hoor!
Zodra Kino in Nederland is zal ik ook wat foto's nemen met het supertoestel van m'n broertje.

Ben benieuwd of er nog meer foto's van dit optreden (van Arena dus) te vinden zijn ergens.

The Fury

Hehe volgens mij stond deze hele freak-groep dichtbij elkaar :-)
Ik stond rechts van Jen. Heb mezelf ook al op een pic gezien, maar niet op deze.
Het was weer bijzonder aangenaam.
Why do you laugh at my hopeless appeal for your mercy?

Appelmoes??

Quote from: PH on Mon, 2005-10-17, 16:57:33
Stiekem wil hij dat zelf graag weten. ;)
Dat moet dan wel heel stiekem zijn, Nijntje is al bezet :D
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Invisible_Jen

Quote from: The Fury on Mon, 2005-10-17, 17:32:53
Hehe volgens mij stond deze hele freak-groep dichtbij elkaar :-)
Ik stond rechts van Jen. Heb mezelf ook al op een pic gezien, maar niet op deze.
Het was weer bijzonder aangenaam.


ja hoor, stond jij gewoon naast me eigenlijk, grappig  :D, (wie was je dan ookalweer?? ;)  )
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

The Fury

Wie ik was? Ehm, 1.86, donker kort haar en een Pepper's Ghost shirt aan (wat anders :-) )
Aan het begin van de gig stond ik bijna pal naast jullie (met hoeveel man waren jullie? ik zag een paar meiden staan en minimaal 1 vent erbij (ook nogal groot).
Why do you laugh at my hopeless appeal for your mercy?

hans

Wat een feest. Wat een plezier straalden ze uit. Top.   
En dan die reunie!!! Fantastisch.
Op naar het volgende "feest"/CD/DVD etc
:)

Appelmoes??

Nijntje, Lee-Ann, Harry en ik (3 jongens en 1 dame) stonden links midden van de zaal. (Vlakbij het muntjes haal punt 8)) Er stonden iets van 5-6 rijen voor ons gok ik. Aan onze foto's is denk ik wel een beetje te zien waar wij stonden en van Lee-Ann is er een foto ;)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Invisible_Jen

Quote from: The Fury on Mon, 2005-10-17, 17:49:47
Wie ik was? Ehm, 1.86, donker kort haar en een Pepper's Ghost shirt aan (wat anders :-) )
Aan het begin van de gig stond ik bijna pal naast jullie (met hoeveel man waren jullie? ik zag een paar meiden staan en minimaal 1 vent erbij (ook nogal groot).



nou dan moet jij met een vrouw geweest zijn waar ik ook nog een leuk gesprek mee heb gehad over de wierrook en dat was voor het concert begon, ik was trouwens samen met mijn vader en een vriend van hem, maar die stonden 1 rij achter mij toen en ook stond er een lange gozer achter mij...

maar anders zou ik het even echt niet meer weten :)
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

The Fury

#37
Zo te zien hadden jullie geen gebrek aan drank iig :-)
Midden voor was iets moeilijker bier te krijgen, maar gelukkig heb ik halverwege mijn kameraad  weten te overtuigen dat ie echt even wat moest gaan halen  :P
Why do you laugh at my hopeless appeal for your mercy?

The Fury

#38
Quote from: Invisible_Jen on Mon, 2005-10-17, 18:44:46


nou dan moet jij met een vrouw geweest zijn waar ik ook nog een leuk gesprek mee heb gehad over de wierrook en dat was voor het concert begon, ik was trouwens samen met mijn vader en een vriend van hem, maar die stonden 1 rij achter mij toen en ook stond er een lange gozer achter mij...

maar anders zou ik het even echt niet meer weten :)

UHm nee, helaas was ik daar niet mee (denk ik, hahaha). Nu ik het nog eens zie....naast me stond idd nog een vrouw (maar ik dacht dat die misschien ook bij jullie hoorde) en een vent met een rood shirt aan (of hemd). DAARNAAST stonden wij weer. Begint het al te dagen of praat ik volkomen onzin? :D
Why do you laugh at my hopeless appeal for your mercy?

Appelmoes??

Quote from: Invisible_Jen on Mon, 2005-10-17, 18:44:46
en ook stond er een lange gozer achter mij...
Ik weet wel dat er aan het begin van het concert een erg lange gozer links voor me stond, maar naar mate het concert vorderde ging hij steeds meer voor m'n neus staan >:( Maar een tactische repositionerings beweging heeft dat wel verholpen 8)

Maar weet je wat ik nou zo leuk vond? Er stond gewoon van alles wat in het publiek. Van 15 ( ;)@jen)tot 60 ofzo. Echt stoer om een grijsharige man half te zien headbangen bij een ruig stuk :)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


The Fury

 
Quote from: Appelmoes?? on Mon, 2005-10-17, 18:52:43

Maar weet je wat ik nou zo leuk vond? Er stond gewoon van alles wat in het publiek. Van 15 ( ;)@jen)tot 60 ofzo. Echt stoer om een grijsharige man half te zien headbangen bij een ruig stuk :)

Gelukkig is een dergelijk schokkend tafereel mij bespaard gebleven   ;)
Why do you laugh at my hopeless appeal for your mercy?

Appelmoes??

Hij stond helemaal voor aan in het midden :D
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


The Fury

Serieus? In dat geval was het die kerel die echt pal voor me stond.
Was ie al ZO oud?
Why do you laugh at my hopeless appeal for your mercy?

Appelmoes??

Geen idee, maar hij was grijs en zag er niet meer uit als 50 ;) (Denk ik, ik stond wel een paar meter verder op)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


The Fury

Het betreffende heerschap was inderdaad knalgrijs ja. Ja, die stond recht voor me :-)
Why do you laugh at my hopeless appeal for your mercy?

Appelmoes??

Nou, leuk toch? Zo'n gevarieerd publiek had ik alleen nog maar bij Star One/Ayreon gezien.

Arena: "Generatie-kloof? Wasda?"
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace


Invisible_Jen

Quote from: The Fury on Mon, 2005-10-17, 18:47:50
UHm nee, helaas was ik daar niet mee (denk ik, hahaha). Nu ik het nog eens zie....naast me stond idd nog een vrouw (maar ik dacht dat die misschien ook bij jullie hoorde) en een vent met een rood shirt aan (of hemd). DAARNAAST stonden wij weer. Begint het al te dagen of praat ik volkomen onzin? :D


hmm, ik zit nog steeds te denken hoor hier!  :D


*denk*denk*
I have read all your letters
I know what you contain
I have dreamt your dreams....
_________________________________________
Member of the Web Holland :) (official Dutch Marillion Fanclub)

The Fury

Hmm ik zou het eigenlijk niet zo weten.
Ik moet wel zeggen dat je bij blues-rock concerten over het algemeen wel een redelijke variatie in leeftijd/sekse ziet. Maar das offtopic....
Why do you laugh at my hopeless appeal for your mercy?

The Fury

Quote from: Invisible_Jen on Mon, 2005-10-17, 19:06:49

hmm, ik zit nog steeds te denken hoor hier!  :D


*denk*denk*

Jaja, ik snap het al. We hebben geen indruk gemaakt  ;)
Volgende keer zal ik wat harder schreeuwen  :-X
Why do you laugh at my hopeless appeal for your mercy?

Appelmoes??

Quote from: The Fury on Mon, 2005-10-17, 19:07:32
Hmm ik zou het eigenlijk niet zo weten.
Ik moet wel zeggen dat je bij blues-rock concerten over het algemeen wel een redelijke variatie in leeftijd/sekse ziet. Maar das offtopic....
Ja, dat klopt. Maar ik bedoelde eik meer de (prog)rock concerten waar ik geweest ben :)
For some good reading visit:""Fluffy Kittens of DOOM"!

My drawings on MySpace